Sallitaanko ihmisten ajatella itse?

Seuraa 
Viestejä501
Liittynyt15.1.2008

[size=150:n5i5qha7]Annetaanko ihmisten ajatella itse?[/size:n5i5qha7]

Täällä on kummaa se, että jos ajattelee toisin kuin 'muut', niin on provosoija. Inttikö teistä tekee sellaisia? Vai vain oma tarve sanella ihmisiä ja maailmaa eli oma vallanhimo?

Kirjoitan niin kuin ajattelen.

Siihen jokaisella on oikeus: Ajatella, olla, elää, sanoa, kirjoittaa ja käyttäytyäkin, kuten itse haluaa, kunhan ei riko lakia (vaikka ei laki ole aina oikeassa ja oikeudenmukainen).

Se mua surettaa Suomessa, että niin monet on pelolla alistettu ajattelemaan, kuten jotkut muka määräävät ja sanelevat, aivan kuin heillä olisi joku hallintaoikeus siihen, että kuinka ihmisten tulee ja kuuluu ajatella.

Me ihmiset ajatellaan onneksi kuitenkin hyvinkin monella lailla asioista.

Kukaan voi vaatia täällä ihmisiltä vastauksia tai mitään muutakaan. Siihen ei ole mitään oikeuksia yhdelläkään. Kun joku sitä tekee, niin se on vallan väärinkäyttöä, jota kannattaa tutkailla itsessään?

Kommentit (5)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Pirta
[size=150:2bco3kue]Annetaanko ihmisten ajatella itse?[/size:2bco3kue]

Täällä on kummaa se, että jos ajattelee toisin kuin 'muut', niin on provosoija. Inttikö teistä tekee sellaisia? Vai vain oma tarve sanella ihmisiä ja maailmaa eli oma vallanhimo?

Siihen jokaisella on oikeus: Ajatella, olla, elää, sanoa, kirjoittaa ja käyttäytyäkin, kuten itse haluaa, kunhan ei riko lakia (vaikka ei laki ole aina oikeassa ja oikeudenmukainen).

Se mua surettaa Suomessa, että niin monet on pelolla alistettu ajattelemaan, kuten jotkut muka määräävät ja sanelevat, aivan kuin heillä olisi joku hallintaoikeus siihen, että kuinka ihmisten tulee ja kuuluu ajatella.

Kukaan voi vaatia täällä ihmisiltä vastauksia tai mitään muutakaan. Siihen ei ole mitään oikeuksia yhdelläkään. Kun joku sitä tekee, niin se on vallan väärinkäyttöä, jota kannattaa tutkailla itsessään?

Sinulla on tietenkin täysi vapaus ajatella kuten tahdot, samoin kuin kaikilla muilla on täysi oikeus pitää "ajatuksiasi" täytenä roskana. Sitä kutsutaan sananvapaudeksi.

Tough...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Pirta

Ootko ajatellut tehdä asialle jotain? Vai ootatko että me tehdään asialle jotain sun puolestasi?

T-Bolt
Seuraa 
Viestejä3602
Liittynyt6.5.2009
Pirta
[size=150:3463cj2o]Annetaanko ihmisten ajatella itse?[/size:3463cj2o]

Sinun omista kirjoituksistasi oikein huokuu "live and let live"-ajattelu

Pirta

Tässä näitä vinoutuneen patriarkaalisuuden edustajia eli ROISTOJA kaikki, kun oikein silmiin katsotaan:

Sauli Niinistö, eriarvoisuuden pääarkkitehti, umpikieroutunut kansanmurhaaja ja kansan pelottelija
Esko Aho, loiseläjä
Paavo Väyrynen, despootti, parasiitti
Paavo Lipponen, despootti poroporvari

Björn Wahlroos, suuri varas, keinottelija, isänsä jatke
Hjallis Harkimo, suuri varas, keinottelija, munaton pukki
Mikael Lilius, suuri varas
Antti Herlin, mätäkasa, isänsä jatke

Jussi Pajunen, ex-narkkari
Jan Vapaavuori, ex-rikollinen
Jyri Häkämies, porvarisika

Vesa Keskinen, kamakauppias, kuvotus
Jari Sarasvuo, tyhjän kauppias, manipulaattori, kuvotus
Toivo Sukari, pukki, kuvotus

Plus koko EK:n eli Suomen orjalaivan sadistinen, raaka, kova ja julma kapteenisto

Plus suomenruotsalaisen pääoman hallitsijat, lahkolaiset, maamme taloudellisen ja henkisen väkivallan ykköskaarti eli maan perverssit ja sukurutsaiset kansan nujertajat ja nöyryyttäjät

He kaikki ovat rosvonneet itselleen niin paljon, että lähes miljoona kansalaista elää köyhyydessä, sillä heille ei jäänyt enää mitään.

Kuinka kukaan nainen voi antaa heidän koskettaa itseään, puhumattakaan, että antaa heille lihaansa oksentamatta tai että vielä lisääntyy heidän kanssaan???

Too many protest singers, not enough protest songs...

Uusimmat

Suosituimmat