Naistenpäivä

Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Hyvää kansainvälistä naistenpäivää kaikki kansainväliset naiset!
Ja muutkin.
Naiset.

.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Oi kiitos!

Naistenpäivän kunniaksi ajattelin tänään juoruta, manipuloida, kiukutella, pitää mykkäkoulua, valittaa kaikesta mahdollisesta, olla ylidramaattinen ja käyttää seksuaalista valtaani.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1339
Liittynyt13.3.2008
el6
Ja muutkin.
Naiset.

Jeps, sitten onkin taas 364 miesten päivää edessä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
iMuke
el6
Ja muutkin.
Naiset.

Jeps, sitten onkin taas 364 miesten päivää edessä.

Höhö höhö... älä iMuke yritä - miestenpäivä on 19.11.

Mutta kiitosta vaan ja samaa hyvää kaikille muillekin neitokaisille

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Naisena kiitän!

Mistään juhlapäivästä ei kyllä ole tietoakaan, vietän illan kokouksessa kuten usein nykyisin. Enkä tänään ole edes kiintiönaisena.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija

Kun minua täällä pyytämättä onniteltiin syntymäpäivänäni, niin vastavuoroisesti olen omasta puolestani valmis toivottomaan kaikille

Hyvää naistenpäivää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Pidä vaan rattaas muru

Hieno päivä, ihania viestejä, loistavia puheluita ja sydämellinen kohtaaminen. On miehet vaan niin murusia. Kaikesta huolimatta.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Joe Biden ei voisi kuvitella parempaa paikkaa viettää naistenpäivää, kirjoittaa Hufvudstadsbladet. Laitoinkin jo jutun kuvan toiseen ketjuun, tässä vielä otsikon kera. Mitä tarkoittaa hyllar? Joka tapauksessa hyvää naistenpäivää kaikille.

Joe Biden hyllar Finlands kvinnor

http://www.hbl.fi/text/inrikes/2011/3/8/d60116.php

Sakarias
Hyvää naistenpäivää siitäkin huolimatta, että olen melko varma, etteivät kaikki tiede-foorumin naaraat ansaitse onnittelujani.

Totta kai voi silti toivottaa. Jos olisi miestenpäivä, niin tuskin kaikki miehetkään ansaitsisivat onnittelujasi, joita uskoakseni sataisi äijästi kuin palomiehen letkusta.

Mulgeron

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat