Onko tiedefoorumilla sinulle esikuvia?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos äänestät kyllä, esikuvana toimineen nimimerkin mainitseminen ja lyhyt perustelu on toivottavaa.

Kommentit (15)

Vierailija

Mainitsen kaksi esikuvaa.

Samael; puolusti perustellen, aggressiivisesti ja koskaan taipumatta omia (vääriä) näkemyksiään yhteiskunnasta ja anarkiasta

totinen; ei provokaatioita tai provosoitumista, ei ikinä hömppäketjuihin kirjoittelua, aina asian ytimessä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008

Kyllä on.

Ehdoton esikuvani on nimimerkki syytinki.

Ainut henkilö, jonka tiedän pistävän kravatin kaulaan aina kun kirjautuu tälle palstalle.

Vierailija

Tierämies: mielenkiintoista elämänfilosofiaa, keksii asioita, mitä muille ei tulisi edes mieleen pohtia
Teräs nallepuh(en muista kirjotusasua): yksinkertaisuus(ei tyhmyys), perusjantteri, ei käytä kapulakieltä
Ronron: kaveriin voi jollain tavalla samastua
Neutroni: asiallisuus

Vierailija
Pykälä
Tierämies: mielenkiintoista elämänfilosofiaa, keksii asioita, mitä muille ei tulisi edes mieleen pohtia

Komppaan ihan Einona, Tieris on #1ja lisään yo. listalle, pelottavan kiinnostunut dynystä plus muiden h*lvtinkoneiden tekemisistä yleishyödylliseen käyttöön.. *REPEE*

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

En haluaisi että minulla olisi joku jota pitää esikuvanani. Se että pitää jotakuta esikuvanaan tarkoittaa että itsestä puuttuu jotain jota esikuvalla on. Eihän se muuten olisi esikuva. Ja minähän tunnetusti olen täydellinen joten esikuvan löytäminen mistään olisi minulle paradoksaalista. Esikuvan haluaminen osoittaisi minussa olevan halua tai tarvetta muutokseen, mutta miksi korjata sellaista mikä ei ole rikki?

Hämmentää.

RaahenTiikeri
Seuraa 
Viestejä973
Liittynyt18.2.2009
Vatkain
En haluaisi että minulla olisi joku jota pitää esikuvanani. Se että pitää jotakuta esikuvanaan tarkoittaa että itsestä puuttuu jotain jota esikuvalla on. Eihän se muuten olisi esikuva. Ja minähän tunnetusti olen täydellinen joten esikuvan löytäminen mistään olisi minulle paradoksaalista. Esikuvan haluaminen osoittaisi minussa olevan halua tai tarvetta muutokseen, mutta miksi korjata sellaista mikä ei ole rikki?

-ei,ei en ole repimässä ihastuttavaa vatkainta kaapin päältä.Mutta haluan vain herätellä itse täydellisyyttäkin muistelemaan,että jumalakin sentään lepäsi seitsemäntenä päivänä.
Oliko se pakollista hänelle?Kuka tietää.Mutta tulee mieleen,että täydellinenkin saattaisi joskus jossain tilanteessa haluta olla joku muu.Jumalallinen ekskursio.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
RaahenTiikeri
Mutta tulee mieleen,että täydellinenkin saattaisi joskus jossain tilanteessa haluta olla joku muu.Jumalallinen ekskursio.

Tuskinpa. Minähän ole jo kaikkea.

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Vatkain
RaahenTiikeri
Mutta tulee mieleen,että täydellinenkin saattaisi joskus jossain tilanteessa haluta olla joku muu.Jumalallinen ekskursio.

Pystytkö sä keksimään niin vaikeen kysymyksen että et tiedä siihen itse vastausta?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
CE-hyväksytty
Vatkain
RaahenTiikeri

Pystytkö sä keksimään niin vaikeen kysymyksen että et tiedä siihen itse vastausta?

Jos näen sille tarvetta.

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
CE-hyväksytty
Vatkain
Miten niin vaan tämän hetken? Mää oon voittaja aina. Ja ikuisesti. Aamen.

Kyllä se mulle sopii.

Hyvä.

Hämmentää.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Diggailuni kohteet löytyvät palstan ulkopuolelta.

Diggaan edesmenneen Venäjän Mafian
Suomen capon, edesmenneen Urho Kaleva Kekkosen
kykyä ilmaista itsään ymmärrettävästi, selkeästi ja
yksiselitteisesti. Siinä jää Joku Corleonen nilkki
täysin varjoon, vaikka pistäisi miten paljon pumpulia
poskiin.

Tosin palstallakin on kai n. kymmenkunta hyvää
kirjoittajaa jotka jaksavat pitää osaltaan tasoa yllä.
Nimiä lie turha mainita. Sen verran pitää sanoa, että
mainittuja kirjoittajia ei juurikaan näy vapaassa sanassa.

Itse en yleensä edes lue muuta palstalta kuin vapaan sanan,
ja joskus ilmastohömppäkinaa. Ilmastohömppäkinat ovat
tieteellisessä aspektissa palstan kovinta antia. Siellä
käppyrät ja viitteet viuhuu solkenaan, kun väki lyttää co-
lätkäjengiä.

- Ubi bene, ibi patria -

Uusimmat

Suosituimmat