Kuolema.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

tuli yks ilta puheeksi kuolema.
kun aikasi koittaa, miten haluat sen tapahtuvan.
tyypillinen vastaus varmaan on tyyliin "haluan nukkua pois"

mua kauhistuttaa ajatus että kuolisin unissani.
haluan tietää kun lähtö tulee. en tosin tarkoita itsemurhaa missään tapauksessa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

...jaahas, Vatkain ja CE-hyväksytty varmaan sitten kadehtisivat isäni kuolintapaa, koska se tapahtui a) lennokkaasti, b) komeassa kaaressa. Myöskin saappaat jalassa sekä kertarysäyksellä.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

En minä aio kuolla koskaan. Mutta jos nyt pakko olisi niin varmaan.. hmm.. oikeastaan.. täytyykin miettiä vielä.

Jokin syöpä jossa tietää kuolevansa tyyliin kuukauden kuluessa, olisi jännä. Miltä mahtaisi tuntua. Siis olisihan se anaalista tietää kuolevansa kohta ja no can do mutta olisi siinä puolensakin. Voisi oikeasti lakata murehtimasta turhia asioita ja panostaa siihen viimeiseen kuukauteen, jos se vain henkisesti onnistuu. Saisin ehkä jonkin sortin mielenrauhaa siitä että ei enää tarvitsisi oikeasti välittää mistään koska kohta on pois. Kaikki ongelmat ohi. Voisi ryypätä, polttaa tupakkaa, käyttää lääkkeitä väärin.. tietty voi olla ettei nuo asiat kamalasti kiinnostaisikaan sillä hetkellä.. mutta noin niinkun ajatuksen tasolla.

くそっ!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Kyllä kertarysäys olisi parempi kuin tieto kuolemasta, näivettävä sairaus tai elämä kahleissa omissa paskoissaan jossain vanhustensäilömislaitoksessa. Tosin mielellään ei kovin varhain. Ehkä optimaalinen lähtö olisi se, että kuolisi liikenneonnettomuudessa, kun itselle 90-vuotislahjaksi ostettu Ferrari lähtisi lapasesta testilenkillä. Sen enempää tuskin jaksaisi täällä lusia, vaikka elämä kohtelisi miten hyvin tahansa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Multa lähtee kortti vuonna -47.

No ihanne-elämässä omistat varmaan sen verran maata ja rahaa, että voit tehdä ihan oman moottoriradan. Toki myös sellaiset suhteet viranomaisiin, että kortti ei lähde milloinkaan.

Jos tässä nyt realiteetteihin pitäydytään, tällä ansiokehityksellä voin ostaa sen Ferrarin ehkä jo vuonna 3692, 1700 ja risat vuotiaana. En minä niin kauaa tätä paskaa jaksa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Sakarias
...jaahas, Vatkain ja CE-hyväksytty varmaan sitten kadehtisivat isäni kuolintapaa, koska se tapahtui a) lennokkaasti, b) komeassa kaaressa. Myöskin saappaat jalassa sekä kertarysäyksellä.

Varmaan.

Hämmentää.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008
thedude
mua kauhistuttaa ajatus että kuolisin unissani.
haluan tietää kun lähtö tulee. en tosin tarkoita itsemurhaa missään tapauksessa.

Minä taas en haluaisi tietää milloinka lähtö tulee, en ollenkaan. Kaikkein paras olisi täysin yllätyksellinen, oireeton, kivuton, nopea, jne. lähtö.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Neutroni
CE-hyväksytty
Multa lähtee kortti vuonna -47.

No ihanne-elämässä omistat varmaan sen verran maata ja rahaa, että voit tehdä ihan oman moottoriradan. Toki myös sellaiset suhteet viranomaisiin, että kortti ei lähde milloinkaan.

Jos tässä nyt realiteetteihin pitäydytään, tällä ansiokehityksellä voin ostaa sen Ferrarin ehkä jo vuonna 3692, 1700 ja risat vuotiaana. En minä niin kauaa tätä paskaa jaksa.

Eikö siis sukulaiset osta sitä?

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008

Myönnetään. CE -hyväksytyn ja Vatkaimen lähtötoivomukset sopisivat minullekin. Hyvä pamaus vielä lisäksi.

Mielenkiintoinen aihe kuitenkin. Tuossa p:llä ollessa mietin syvällisiä ja juolahti mieleen. Kun kuolen elän kuitenkin virtuaalisesti hiukan kauemmin.

Se taitaa olla jopa onkelma. Kone on täynnä puppua, sähköposti rullaa. Salasanatilejä on siellä täällä, sähköisiä laskuja tulla putkahtelee, jne.

Kuka kaivelee ADSL modeemin ja mokkulan salaukset ja sopimukset. Jessus kuulkaa. Tämä kone taitaa jäädä melkoiseksi riesaksi jälkeen jääneille.

Vierailija
syytinki
Myönnetään. CE -hyväksytyn ja Vatkaimen lähtötoivomukset sopisivat minullekin. Hyvä pamaus vielä lisäksi.

Mielenkiintoinen aihe kuitenkin. Tuossa p:llä ollessa mietin syvällisiä ja juolahti mieleen. Kun kuolen elän kuitenkin virtuaalisesti hiukan kauemmin.

Se taitaa olla jopa onkelma. Kone on täynnä puppua, sähköposti rullaa. Salasanatilejä on siellä täällä, sähköisiä laskuja tulla putkahtelee, jne.

Kuka kaivelee ADSL modeemin ja mokkulan salaukset ja sopimukset. Jessus kuulkaa. Tämä kone taitaa jäädä melkoiseksi riesaksi jälkeen jääneille.

Kyllä nuo toiveet voi allekirjoittaa, mutta tuskin maailma reilu on tässäkään. Ken kuolee, se näkee.

Jos satut ennen minua kupsahtamaan, et viitsisi olla kirjoittelematta enää palstalle virtuaalipersoonana, Olisi outoa lukea viestiä haudan takaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat