Kauhujen tuuletin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joka helvatun kerta kun pistän pöytätuulettimeni höheltämään yöksi, näen järkyttäviä painajaisia. Pitkä katkos taas ollut näissä kammottavissa unissani, kunnes eilen kaivoin tuon kauhutuulettimen kaapista.. Heräsin jopa juomaan ja kuseksimaan yöllä, mutta aina sama painajainen jatkui siitä mihin oli jäänyt.

Mitäköhän tää kaikki tarkottaa?

selvennykseksi: En siis oikeastaan näe muulloin painajaisia kun tuon tuulettimen ollessa käytössä. Normaalisti unta/painajaisunta nähdessäni tiedostan olevani unessa, ja saan itseni valveille.. mutta tuon tuulettimen ollessa käytössä painajaiset ovat valvepainajaisia.. eli siis ikäänkuin olen varma siitä että olen hereillä. Enkä herää ennenkuin kuolen, useimmiten todella väkivaltaisesti ja kivuliaasti. Viime yönä tosin poikkeuksellisesti putosin kaatuvalta haitarinostimelta naama edellä lattiaan kahdestakymmenestä metristä, ja olin onnellinen kun 'pääsin sairaslomalle'. Ei sattunutkaan yhtään, vaikka koko alaleuka puuttui tyystin!

Kommentit (7)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

>Mitäköhän tää kaikki tarkottaa?>

Muuta talveksi tänne Suomeen sieltä Kyyppiöstä. Ei tarvita tuulettimia.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

iMuke
Seuraa 
Viestejä1339
Liittynyt13.3.2008
Tyräpoika
Viime yönä tosin poikkeuksellisesti putosin kaatuvalta haitarinostimelta naama edellä lattiaan kahdestakymmenestä metristä, ja olin onnellinen kun 'pääsin sairaslomalle'. Ei sattunutkaan yhtään, vaikka koko alaleuka puuttui tyystin!

No sehän oli hyvä ettei sattunut.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

kannattaa kokeilla kääntää töpseli pistorasiassa toisinpäin. saattaa auttaa.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Uusimmat

Suosituimmat