Miksi naiset ovat niin vitun ärsyttäviä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Katsoin huvikseni deittinettejä ja lukenut naisten ilmoituksia. Kuten tietysti on jo aiemminkin ollut tiedossa, niin naissukupuolella tuntuu olevan jokin ihmeellinen taipumus kiinnostua älyttömästi jostain monesta typerästä asiasta, ja niitä sitten fanitetaan mielipuolisesti ja mikään rationaalinen ei kiinnosta. Missä helvetissä ovat kaikki asioihin syvällisesti keskittyneeta naiset joita kiinnostaisi pari tiettyä asiaa kunnolla.

Todellakaan ei voisi vähempää kiinnostaa joku saatanan kukkafriikki, sisustushullu, ''moderneja'' tuppelvaarea keräävä martta, 70-lukuun hurahtanut auton rekisterinumeroita keräävä. - Nämä tietysti vain esimerkkinä, mutta ymmärrätte yskän. On kyllä itsellänikin muutamia Must favoriteja mistä olen helvetin yllättynyt.

Ja sitten jokainen justiina kuvittelee aina olevansa suurinpiirtein Luojan lahja koko ihmiskunnalle. Kun niitä ilmoituksia lukee, niin tulee sellainen olo kuin että minä minä minä minä... Sitä yhtä ja samaa. Jaa niin, onhan siinä tietysti myös sitä sinä-juttua, eli että sinun PITÄÄ olla sellainen ja sellainen.

Ja missä pirussa ovat kaikki ruotsalaiset, missit ja muut kunnon naiset? Ainoa minkä löydän on joku perkeleen pölhökaarina jolle kelpaa vain <100 000 vuositulot ja julkispiireissä pyörivä pelle ! Lepakot riitti jo, kiitos. Aivan sama vaikka pesisi kissankusella päänsä, mitä se muille kuuluu.

Olisikohan homous sittenkin ihan ok...

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Minä tunnen paljon miehiä, jotka ovat "älyttömän kiinnostuneita jostain monesta asiasta" ja jotka fanittavat niitä mielipuolisesti

Se tietysti laski tasoa ihan kamalasti, kun minä poistin nettideittiprofiilini. Olen pahoillani tästä!

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Ainakii alkoholi tulis kieltää naisilta. Alkoholisteja ne kaikki on.

Ne pitää isona ongelmana sitä, kun mä en ole tänä vuonna juonut vielä lasillistakaan.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Saw
Ainakii alkoholi tulis kieltää naisilta. Alkoholisteja ne kaikki on.

Ne pitää isona ongelmana sitä, kun mä en ole tänä vuonna juonut vielä lasillistakaan.

Jätä ne. Tuu mun luokse asuun. Täällä ei oo ämmät häirinny.

Vierailija

No joo, rehellisesti sanottunahan minä olen naisvihaaja feministi, joten minkäs teet kun naiset vaan on niin pirun ärsyttäviä. Olen tullut siihen lopputulokseen, että olen luultavasti kotoisin toiselta planeetalta, kun välillä hermo ratkeaa ihan totaalisesti kaikenmaaliman juorumarttakerhoihin, ihmedieettidiipadaapailuihin, naistenlehtien "näin-teet-miehestäsi-paremman-ihmisen"-huuhailuun ja muuhun perusämmäilyyn. Vaikka olen minä mielestäni ihan naisellinen nainen.

Vierailija
Pykälä

On tullut tuota itsekin mietittyä joskus kyllästyneisyyden puuskassa, mutta tuskinpa.

Siinäkin on kyse parisuhteesta toisen ihmisen kanssa. Ja kaikkien tottumusten ja ajattelutavan, sun muun yhteensovittamisesta toisen ihmisyksilön kanssa.

Jostain, mistähän ihmeestä luin lehtijutun sisältäen pohdintaa siitä, mistä tunnistaa homopariskunnan bussissa. Lukemma siitä, että samaa sukupuolta olevat riitelevät äänekkäästi aamudösässä hammastahnasta. Siitä siis puristetaanko sitä tuubia päästä, vai keskeltä.

Vierailija
Pirpana
No joo, rehellisesti sanottunahan minä olen naisvihaaja feministi, joten minkäs teet kun naiset vaan on niin pirun ärsyttäviä. Olen tullut siihen lopputulokseen, että olen luultavasti kotoisin toiselta planeetalta, kun välillä hermo ratkeaa ihan totaalisesti kaikenmaaliman juorumarttakerhoihin, ihmedieettidiipadaapailuihin, naistenlehtien "näin-teet-miehestäsi-paremman-ihmisen"-huuhailuun ja muuhun perusämmäilyyn. Vaikka olen minä mielestäni ihan naisellinen nainen.

Pitäisiköhän meidän planeetalle vahingossa saapuneille perustaa jokin checkboard, että löytäisimme toisemme?

Vierailija
Pykälä
Katsoin huvikseni deittinettejä ja lukenut naisten ilmoituksia. Kuten tietysti on jo aiemminkin ollut tiedossa, niin naissukupuolella tuntuu olevan jokin ihmeellinen taipumus kiinnostua älyttömästi jostain monesta typerästä asiasta, ja niitä sitten fanitetaan mielipuolisesti ja mikään rationaalinen ei kiinnosta. Missä helvetissä ovat kaikki asioihin syvällisesti keskittyneeta naiset joita kiinnostaisi pari tiettyä asiaa kunnolla.

Ihan vain mielenkiinnosta: mitähän mahtavat olla nämä rationaaliset mielenkiinnon kohteet, ne syvälliset asiat, joihin naisten pitäisi keskittyä?
Kerrothan, jotta kaikki voisivat ottaa opiksi miesmarkkinoilla.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27003
Liittynyt13.5.2005
Carum carvi
Pykälä

Ihan vain mielenkiinnosta: mitähän mahtavat olla nämä rationaaliset mielenkiinnon kohteet, ne syvälliset asiat, joihin naisten pitäisi keskittyä?

Women: Know Your Limits!

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
-:)lauri
Carum carvi

Women: Know Your Limits!

Kissanpennut?

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
CE-hyväksytty
Jätä ne. Tuu mun luokse asuun. Täällä ei oo ämmät häirinny.
Tässähän on ideaa!

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Pykälä
... Missä helvetissä ovat kaikki asioihin syvällisesti keskittyneeta naiset joita kiinnostaisi pari tiettyä asiaa kunnolla.

On kyllä itsellänikin muutamia Must favoriteja mistä olen helvetin yllättynyt....

Aivan sama vaikka pesisi kissankusella päänsä, mitä se muille kuuluu.

Olisin mäkin tollasesta yllättyny. Aika tavalla.
Luultavasti sun tapauksessa homous olisi ok. Ainakin se hieman laajentaisi tuota sinun valikoimaa - kissanpisufetissin omaavia nekrofiilineitoja kun voi olla aika hankala löytää.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Ajattelin itsekin jossain vaiheessa lesboutta omalla kohdallani koska sopivaa miehenpuolta tuntuu olevan erittäin vaikea löytää. Mutta naisen kanssa oleminen olisi osaltani varsin rajoittunutta, koska en ole kiinnostunut... äh öh miten sen nyt sanoisi? Suorittamaan oraalisia palveluksia vulvalla varustetulle...? Sinkkuelämää-sarjassahan jossain jaksossa aikoinaan todettiin että jos et nuale niin et oo lespo ja se siitä. Piruuttani kuitenkin tsekkailin itsensä lesboksi tai biseksuaaliksi nimenneiden ilmoja läpi ja totesin että biseksuaalit naiset olivat kaikki, jokaikinen, hakemassa miestä??? Siis miksi ihmeessä kuvailla itsensä biseksuaaliksi jos ainoastaan mies oli haussa? Yrittävätköhän vokotella miestä antamalla itsestään sellaisen mielikuvan että saattaisi se miesten fanittama kolmen kimppakin onnistua...

Enivei, nyt kun tässä ketjussa voisi saada miehistä näkökulmaa tähän asiaan, niin onko tosiaan niin että naisväki yleensä tapaa kehuskella itsensä maasta taivaaseen deitti-ilmossaan? Pari tyyppiä on kiitellyt minua siitä että kun olen niin vaatimaton, enkä kehu itseäni. Tekevätkö muu naiset siis siten? Miksiköhän? Ovat sisäistäneet sanonnan "kukas sen kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse"?

Ärsyttävyyden huippuhan parinhakukarkeloissa on tietty kyllä se että kun ei vaan kolahda kenenkään kanssa. Lopulta ei jää mitään muuta kuin oma seuransa, ja sen kanssa pitäisi sitten pyrkiä olemaan ärsyyntymättä ettei vallan umpihulluksi hurahda.

Vierailija
Ärsyttävyyden huippuhan parinhakukarkeloissa on tietty kyllä se että kun ei vaan kolahda kenenkään kanssa. Lopulta ei jää mitään muuta kuin oma seuransa, ja sen kanssa pitäisi sitten pyrkiä olemaan ärsyyntymättä ettei vallan umpihulluksi hurahda.

Olet liian vaativa, juo viinaa kunnes merkittävä osa aivosoluistasi on tuhoutunut, miehethän tunnetusti tykkää tyhmistä,helpoista naisista

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat