Laatokan takana ovat pojat valmiina

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Kun ajattelee Suomea, pohjoismaita ja baltianmaita niin meitä yhdistää pelko Venäjän edessä.
Näillä mailla ei ole muita uhkaajia. Onko syytä pelätä Venäjää?

Äsken käydessäni S-Marketissa siellä oli perus-suomalaisten vaali-edustus kaupan pihalla ja he antoi käynti kortin jossa luki "Ryssä Kommer" !!

Minähän olen tunnestusti skitso vaikken sitä uskokaan. Minulla on hahmot päässä ja he on sanonut että He hyökkää Eestiin koska vihaa heitä. Ja "Pojat ovat Laatokan takana valmiina"
on sanoma jota päässäni kuulen.

Magneettikenttä ihmisen ympärillä paljastaa ihmisen ajatukset koska ihminen on sähköä ja jos sanot sanan "paska" niin implantti + satelliitti osaa antaa saman käskyn ihmisen päähän uudestaan. Ääni päässä on mahdollista saada aikaiseksi moduloimalla radioaaltoja.

Japanissa on keksitty jopa teknologiaa jolla tallentaa silmillä nähtyä kuvaa.

Amerikassa rottia voidaan liikuttaa kaukoohjaimella sen jälkeen kun pään päälle on laitettu koje joka vaikuttaa rotan aivoihin.

Tämä kaikki viittaa että olen sittenkin oikeassa ja samassa veneessä on iso massa ihmisiä joita olen netissä tavannut.

Mutta ihmettelen että mun terrorisoijat saa tehdä mitä haluaa - onkin mielenkiintoista että näin on jatkunut jo vuosikymmeniä ja tähän ei ihmiset sano muuta kun että olen mielisairas.
Oletko nyt aivan varma? En minä ainakaan olisi.

Ihmiset jotka kysyy että miksi juuri minä? Koska minulle laitettiin siru päähän heti synnyttyäni eikä siinä sen enempää - Ryssälle riittää se että olen Eestiläinen.

Niin - että milloin TV'stä voi nähdä ohjelman esim. TV 1'sestä jossa kumotaan minun uskomus ja otetaan mun luulot pois Mind Controlin olemassa olosta??

Jos sinulla on faktaa kumota mun väittämä niin antaa tulla vaan.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (4)

Vierailija

Tuossa naapurissa yksi kaveri piikkasi olohuoneen seiniin reikiä, koska oli TÄYSIN varma, että häntä salakuunneltiin.
Ne mikrofonit on saatava seinistä pois.
Se oli hänelle täyttä totta.

Kuitenkin lääkitystä säätämällä asiat alkoivat taas jotenkin sujua.

Vierailija

Jos se yhtään lohduttaa, niin ihmisen päässä oleva ääni ei ole jatkuva-aikaista signaalia niinkuin vaikkapa kaiuttimeen menevä signaali, vaan se toimii taajuustasossa korvan rakenteen vuoksi, ja todennäköisesti vieläpä jonkinlaisina äänisymboleina. Aivot muistavat äänen kuvion, eivät sitä itse ääntä.

Siten ihmisen päähän on vaikea lähettää mitään. Ensinnäkään ei tiedetä täsmällisen tarkkaan mihin kohtaan se pitäisi lähettää, toisekseen ei tiedetä minkälaiset symbolit aivot kehittävät mistäkin äänestä, varsinkin kun se on todennäköisesti eri jokaisella yksilöllä, ja kolmannekseen, niin voimakkaan kallon ulkopuolisen sähkömagneettisen kentän luominen että se alkaisi oikeasti vaikuttaa hermojen sähkövirtoihin havaittavalla tavalla vaikuttaa jo kaikkiin metalliesineisiin niin että esimerkiksi lähiympäristössä tiskipöytä kuumenee ja lusikat hyppivät laatikossa. Sellaisen voiman kohdistaminen satelliitista 32 000 kilometrin päästä vaatii täysin tolkuttomat energiat ja uskomattomat laitteet jolla sen kohdistaa siihen kaverin päähän.

Aivotutkimuksissa käytetty TMS laite jolla voidaan häiritä ja stimuloida aivoja kallon ulkopuolelta synnyttää niin vahvan magneettikentän että jos sen lähetinkapulan päälle laittaa euron kolikon ja pistää laitteen päälle, niin se kolikko hyppää metrin ilmaan siitä pulssista. Ihmisen aivot kun eivät kovin pienestä harhaannu - muutenhan jokainen olisi aina aivan sekaisin vaikkapa revontulien aikaan.

Jos sellaisella laitteella joku salaa osoittelisi niin sen kyllä huomaa.

Uusimmat

Suosituimmat