Lopetan kirjoittelut

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nyt loppu että ei joudu mitenkään edesvastuuseen.

Ihan perseestä tännekin kirjoitteleminen. Eipä oo vähään aikaan mitään hyviä juttuja ollutkaan.

No se on heippa.

Kommentit (15)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Älä mee. Elä mää.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
tiäremiäs

Ihan perseestä tännekin kirjoitteleminen. Eipä oo vähään aikaan mitään hyviä juttuja ollutkaan.

No se on heippa.

Kunhan kännissä uhoilet -Sirjeti

Vierailija
tiäremiäs

No se on heippa.

Olet sympaattinen ja siksikin tärkeä. Älä mene, älä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
tiäremiäs

No se on heippa.

Ai sää oot vielä täällä! Mää luulin että sää oot menny jo. Mutta ei kait siinä, se oli hauskaa niin kauan ku sitä kesti. Piä hauskaa ja onnea uusiin haasteisiin. Me ollaan täällä jos päätät tulla takasi. Tai tuu välillä ees vaikka moikkaan. T: Vatkain

Hämmentää.

Vierailija
tiäremiäs

No se on heippa.

Eips ollenkaan. Ihan turhan hoppua hommaa lähteä juuri nyt. Kamala duuni - ja kuten suuresti kunnioittamani filosofi Spinoza aikoinaan totesi: "älä tee sitä tänään minkä voit siirtää huomiseksi". Ja hän oli ajatellut tämän asian aukottomasti loppuun. Usko mua.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs

No se on heippa.

Kuka sä oot?

Vierailija
Ataraksia
Ei kyllä kannata lopettaa kirjoittelua tai ainakaan floodaamista, se lieventää ahdistusta.

Ei se ole noin yksiselittäistä. Kirjoittaminen voi myös lisätä ahdistusta. Minulle on käynyt kolme kertaa niin.

Vierailija
anomalia
Ataraksia
Ei kyllä kannata lopettaa kirjoittelua tai ainakaan floodaamista, se lieventää ahdistusta.

Ei se ole noin yksiselittäistä. Kirjoittaminen voi myös lisätä ahdistusta. Minulle on käynyt kolme kertaa niin.

Niinpä. Tämähän tuntuu tosi hankalalta harrastukselta. Kiukun määrä kasvaa, vaikka sen piti vähetä!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Hannelore
anomalia
Ataraksia

Niinpä. Tämähän tuntuu tosi hankalalta harrastukselta. Kiukun määrä kasvaa, vaikka sen piti vähetä!

Minun terveyteni määrä on lisääntynyt tämän palstan ansiosta.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Nyt loppu että ei joudu mitenkään edesvastuuseen..

Ennenkun menet, niin muistuttaisin, että olet minulle velkaa metsästetyn humanoidin tahi pullon konjakkia.

Uusimmat

Suosituimmat