klo 16:21 | 23.3.2011
Nyt loppu että ei joudu mitenkään edesvastuuseen.
Ihan perseestä tännekin kirjoitteleminen. Eipä oo vähään aikaan mitään hyviä juttuja ollutkaan.
No se on heippa.
Nyt loppu että ei joudu mitenkään edesvastuuseen.
Ihan perseestä tännekin kirjoitteleminen. Eipä oo vähään aikaan mitään hyviä juttuja ollutkaan.
No se on heippa.
Ladataan...
Saat paketin viikon tiedeuutisia joka perjantai.
Älä mee. Elä mää.
"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)
Kunhan kännissä uhoilet -Sirjeti
Morjens.
Nyt kävi näin.
Olet sympaattinen ja siksikin tärkeä. Älä mene, älä.
Ai sää oot vielä täällä! Mää luulin että sää oot menny jo. Mutta ei kait siinä, se oli hauskaa niin kauan ku sitä kesti. Piä hauskaa ja onnea uusiin haasteisiin. Me ollaan täällä jos päätät tulla takasi. Tai tuu välillä ees vaikka moikkaan. T: Vatkain
Hämmentää.
Eips ollenkaan. Ihan turhan hoppua hommaa lähteä juuri nyt. Kamala duuni - ja kuten suuresti kunnioittamani filosofi Spinoza aikoinaan totesi: "älä tee sitä tänään minkä voit siirtää huomiseksi". Ja hän oli ajatellut tämän asian aukottomasti loppuun. Usko mua.
Kuka sä oot?
Ei kyllä kannata lopettaa kirjoittelua tai ainakaan floodaamista, se lieventää ahdistusta.
Ei se ole noin yksiselittäistä. Kirjoittaminen voi myös lisätä ahdistusta. Minulle on käynyt kolme kertaa niin.
Niinpä. Tämähän tuntuu tosi hankalalta harrastukselta. Kiukun määrä kasvaa, vaikka sen piti vähetä!
Minun terveyteni määrä on lisääntynyt tämän palstan ansiosta.
Ennenkun menet, niin muistuttaisin, että olet minulle velkaa metsästetyn humanoidin tahi pullon konjakkia.
Todisteita?
En voi todistaa ilman että anonymiteettini vaarantuisi.
En minä sitten ainakaan usko. Olet voinut kuvitella koko asian.