Äänestätkö vaaleissa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kerro oma mielipiteesi. Meinaatko äänestää vai et ? Miksi ? Miten luulet äänesi vaikuttavan Suomen tulevaisuuteen ?

Sivut

Kommentit (23)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Satavarmasti! Enkä myöskään persuja.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Äänestän, perussuomalaisia. Äänestämällä voi vaikuttaa. Jos jättää äänestämättä, niin se on vain eduksi niille, jotka äänestävät. Jos sopivaa puoluetta ei löydy, niin sellainen pitää perustaa.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Äänestän. Ääneni vaikuttaa Suomen tulevaisuuteen todennäköisesti hyvin vähän vaikka toivossa on hyvä elää. Siitä olen kuitenkin varma, että ääneni lämmittää ehdokkaani mieltä. Ekaa kertaa muuten minulla on tiedossa jo näin aikaisin ehdokas, jota äänestän. On sijoittunut useammassa vaalikoneessa seitsemän osuvimman joukkoon eivätkä ajatukset hänen kotisivuillaan tai blogissakaan hullumpia ole.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Olettaisi kyllä, että vaalikaljaa voi juoda äänestämättäkin... ja halvallapa ääni lähtee, jos jonkin karjalakuralitkun takia luovuttaa äänensä jollekin satunnaiselle mulkerolle.

P.S. Olutliiton vaalikone avataan 1.4.

Nervus rerum

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
varjomies
Kerro oma mielipiteesi. Meinaatko äänestää vai et ? Miksi ? Miten luulet äänesi vaikuttavan Suomen tulevaisuuteen ?

Totta kai meinaan äänestää. Kun minä äänestän voin olla iloisemmalla mielellä ja näin mahdollistuu hyvän olon leviäminen lähimmäisiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat