Yleisiä pieniä kysymyksiä tekniikasta:

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pienille kysymyksille ketju.

Aloitan itse:
Onko S235J2 laatuinen materiaali passeli energiavaraajaan? Sain tarjouksen uudesta varaajasta ja sen materiaali kyseinen 4mm vahvuisena.

Kommentit (5)

Vierailija
hi3
Pienille kysymyksille ketju.

Aloitan itse:
Onko S235J2 laatuinen materiaali passeli energiavaraajaan? Sain tarjouksen uudesta varaajasta ja sen materiaali kyseinen 4mm vahvuisena.

Minkälainen varaaja?

Tuo raaka-aine on perus "mustaa" terästä. Itse hakisin ruostumatonta...

Vierailija

Energiavaraajan uusiminen yhteen kohteeseen. Eli vesikiertoisen lämmityksen varaajaksi.
Ruostumattoman hintaa pitää kysellä, voinee nousta jonkin verran

Vierailija
hi3
Energiavaraajan uusiminen yhteen kohteeseen. Eli vesikiertoisen lämmityksen varaajaksi.

Normaalit lämpöpatteritkin ovat ruostuvia, eikä ne silti pahemmin ruostu kun happi loppuu vedestä.

Vierailija
fenomenologi
hi3

Normaalit lämpöpatteritkin ovat ruostuvia, eikä ne silti pahemmin ruostu kun happi loppuu vedestä.

Toki. 4mm seinämävahvuus pitäisi kestää ajallisesti varmaankin kohtuullisen kauan.

Vierailija
hi3
fenomenologi
hi3

Toki. 4mm seinämävahvuus pitäisi kestää ajallisesti varmaankin kohtuullisen kauan.

1,5? mm pellistä tehdyt patterit kestävät ainakin kymmeniä vuosia, joten kestää se varmaan sata vuotta.

Uusimmat

Suosituimmat