Milloin tajusit olevasi idiootti?

Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

No, milloin?

Sivut

Kommentit (28)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Kun miljoonannen kerran huomasin että en ollut itse ottanut asiasta selvää vaan tyytynyt sellaisenaan toisen ihmisen minulle tarjoilemaan infoon joka osoittautui puutteelliseksi... Niin kyllähän siinä hivenen idioottimainen fiilis mäjähti...

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008
Rousseau
Kun miljoonannen kerran huomasin että en ollut itse ottanut asiasta selvää vaan tyytynyt sellaisenaan toisen ihmisen minulle tarjoilemaan infoon joka osoittautui puutteelliseksi... Niin kyllähän siinä hivenen idioottimainen fiilis mäjähti...

aivan oikein. Sama täällä.

Vierailija

Kyllähän tämä tapahtui jo varhaislapsuudessa siinä vaiheessa, kun suostuin tuttiin rinnan sijaan. Minullahan oli äitini ehtymisen vuoksi pitkään imettäjänä naapurin vastasynnyttänyt viehättävä nuorirouva, joka miehensä mustasukkaisuuden vuoksi joutui valitsemaan joko minut tai miehensä.

Vierailija

Liittyy edelliseen parisuhteeseeni. Ja siinä sitä vasta idiootiksi itsensä tunsikin, kun tajusi sen, että oli ollut idiootti aika helkkarin kauan... Luulisi, että idioottiuudella on joku raja sentään. Mutta ei paljon siltä vaikuta.

Toivottavasti olen idioottiuuteni tajuttuani lähtenyt parempaan kehityssuuntaan.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Sillon kun menin ekalle luokalle tajusin olevani idiootti. Samaan aikaan alkoivat mielenterveysongelmani.
Ketään ulkopuolista ei ole tarvittu asian tajuamiseen.
Äänestysvaihtoehdoista mikään ei natsaa mun kohdalla.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Jos joku väittää mua idiootiksi ni vejän sitä turpaan.

Minä en väitä, sillä enhän ole idiootti.

Odotan kuitenkin mielenkiinnolla, että milloin muut ihmiset tajuavat, etten ole idiootti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat