Chatista kumppania?

Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Tuli vaan mieleen että chat-puolta netistä en ole juurikaan vielä hyödyntänyt kumppaninhaussa.

Mikähän olisi hyvä chat vakavammin liikenteessä olevalle? Joskus vuosia sitten luin tai kuulin jatkuvalla syötöllä juttuja että pari oli tavannut nimenomaan chatissa ja ensi kesänä kilkuttaa kirkonkellot.

Seksiseuranhakuchattia en nyt kaipaa, koska se lässytys mitä niissä on alkaa vaan naurattaa ja linjoilla liikkuvissa tyypeissä on niin surkuhupaisia tapauksia että eihän niitä voi vakavasti ottaa missään mielessä. Vaihteeksi jotain ihan normaalien, järkevien ihmisten keskusteluseuraa kaipaisin. Ehkä se keskustelu jo sinänsä tekisi elämästä vähän mielenkiintoisempaa, vaikkei sieltä mitään kumppania löytyisikään.

Sivut

Kommentit (38)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Ehdotan, että pistät koko netin kiinni kuukaudeksi ja menet ulos, missä ihmisiä on. Ihmisiä voit löytää vaikkapa kadulta, kaupasta, baarista, töistä, puistosta, sairaalasta, bussista, rannalta, kirpputorilta, kirjastosta, rakennustyömailta, bussikatoksista, ulkoilureiteiltä, museoista, leffateattereista, ravintoloista, huoltoasemilta, nakkikioskeilta, tai esimerkiksi turistinähtävyyksien liepeiltä.

Onhan ihmisiä pariutunut vaikkapa jouduttuaan lento-onnettomuuteen yhdessä, muttei se tarkoita että kannattaa hankkiutua lento-onnettomuuteen pariutuakseen.

Niin ja tuo sinun yliproblematisoitu ja toistuva jauhantasi maailman yksinkertaisimmasta asiasta alkaa vähän käydä hermoon, joskus. Miksi yhä avata uusia aiheita aiheesta Rousseaun miesongelmat? No mene sinne chattiin jos siltä tuntuu mutta voisit myös käyttää arkijärkeä.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Rousseau

Seksiseuranhakuchattia en nyt kaipaa, koska se lässytys mitä niissä on alkaa vaan naurattaa ja linjoilla liikkuvissa tyypeissä on niin surkuhupaisia tapauksia että eihän niitä voi vakavasti ottaa missään mielessä. Vaihteeksi jotain ihan normaalien, järkevien ihmisten keskusteluseuraa kaipaisin.

Voiko tästä päätellä, että tähän asti olet pyörinyt juurikin näissä seksiseurachateissa?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
Rousseau
Vaihteeksi jotain ihan normaalien, järkevien ihmisten keskusteluseuraa kaipaisin. Ehkä se keskustelu jo sinänsä tekisi elämästä vähän mielenkiintoisempaa, vaikkei sieltä mitään kumppania löytyisikään.

No mene sitten johonkin, jossa niitä normaaleja ja järkeviä ihmisiä on. Olen ymmärtänyt, että ujoutesi estää normaalin kontaktin sosiaalisissa tilanteissa. Siinä tapauksessa voit keskustella esimerkiksi netin harrastuskeskustelupalstoilla. Sellaiset ovat yleensä jollakin tavalla moderoituja ja toisia liikaa haukkuvat tai epäasialliset heitetään ulos. Sellaisella foorumilla voit keskustella mielenkiintoisista asioista enemmän (tai vähemmän, kaikki eivät ole huippuja) järkevien ihmisten kanssa. Sitten, kun porukka on jo netistä tuttua, on helpompi mennä alan harrastajien livetapaamisiin ja tutustua porukkaan myös omana itsenä. Sitä kautta avautuu myös tilaisuuksia tehdä tuttavuutta syvemmissä merkeissä.

Seuranhakuchatissa on varmasti hyvin paljon idiootteja, ja jos sinulle on jotenkin raskasta suodattaa heidän aivopierunsa pois, ei se tuota sen parempaa tulosta kuin tähänastinen toiminta. Varmaan ne samat jätkät hakevat niin chatissa kuin ilmoituksilla. Toki 10000 kuution sontasäiliöstäkin voi löytää helmen, jos tietää että sellainen sinne on heitetty, mutta se vaatii väkisinkin sinnikkyyttä pöyhiä tonnikaupalla haisevaa paskaa.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Neutroni

Seuranhakuchatissa on varmasti hyvin paljon idiootteja, ja jos sinulle on jotenkin raskasta suodattaa heidän aivopierunsa pois, ei se tuota sen parempaa tulosta kuin tähänastinen toiminta. Varmaan ne samat jätkät hakevat niin chatissa kuin ilmoituksilla. Toki 10000 kuution sontasäiliöstäkin voi löytää helmen, jos tietää että sellainen sinne on heitetty, mutta se vaatii väkisinkin sinnikkyyttä pöyhiä tonnikaupalla haisevaa paskaa.

Varmaankin. Ärsyttää vaan kun kukaan ei muka ole tietävinään mitä tuollaisia chatteja joissa tavalliset ihmiset voivat tutustua toisiinsa. Kyllä minä sen ymmärrän että tämä on tympäisevää että kiukuttelen tälle foorumille päädyttyäni ihmisjätteeksi, mutta kun en helvata soikoon vaan keksi mistä saisin sen perkeleen kumppanin ilman että menee ihan liian vaikeaksi. Olen kiertänyt kaikki isoimmat ja kiinnostavimmat keskustelufoorumit läpi tässä vuosien varrella, eikä sieltä mitään miestä "isketä". Kun ei yksikään yksilö vaikuttanut noilla foorumeilla mielenkiintoiselta kumppanuusmielessä edes silloin kun olin vielä liitossa, niin ei se tilanne ole siitä mihinkään muuttunut sen koommin. Ja suurin osa niistä joilla on mielenkiintoista juttua on jo pariutunut. Ja jotkut foorumit on pilattu käyttökelvottomiksi, kuten Suomi24.

Mikä ihme siinä on että on tuollaisia tarinoita että "juteltiin tiiviisti tuntikausia netissä päivästä toiseen, sitten tavattiin ja ensi kesänä mennään naimisiin"? Vai olenko asialla liian myöhään, kun on siitä kieltämättä jo jokunen vuosi kun viimeksi moisesta kuulin. Ehkäpä nuo nettiparit ovat muodostuneet sinä aikana kun tämä ilmiö eli netti oli vähän freesimpi ja ihmiset iloisempia ja innokkaampia käyttämään tätä muuhunkin kuin vittuiluun. Tai seksin hakuun.

Sanotaan nyt suoraan että en todellakaan asu semmoisessa paikassa missä on laaja lössi josta ottaa ja kuulema alueella on naisylijäämä muutenkin. Se on helppoa kaupunkilaisille pyöriä eri mestoissa väkeä tapaamassa kun sitä väkeä ON, mutta jos asuu vähänkin sivummassa niin ei ole kuin ne paikalliset tylsimykset vaan. Ja jos ei ole varaa tehdä trippejä isoon kaupunkiin, niin mitäs siinä sitten. Pyörit jossain pikkuruisessa kirjastossa vai? Suhtaudun kiusaantuneesti näkemykseen että asuisin "maalla" koska ei täällä mitkään lehmät nurkissa ammu, mutta ihan miten sitten vaan kukin haluaa asian nimitellä kun en todellakaan ole kaupungin asukki. Noloahan tämä on myöntää mutta näin on. Varsinkin teille pk-seutulaisille ei taida juolahtaa mieleenkään miten asiat muuttuvat kummasti kun ympärillä ei kiepu tuhansia ihmisiä pävittäin.

Muuta sitten... En muuta. Ja se voi olla yksi osatekijä siinä yhtälössä miksi eksäni lopulta päätti vaihtaa akkaa.

Olen kerran jutellut asiallisen, normaalin ja suht' mielenkiintoisen miehen kanssa yhdessä chatissa, taisi olla Suomi24:n Kirkko Cafe. Ehkä pitäisi tsekata se mesta pitkästä aikaa. Oletin vain että jotakin muutakin voisi olla kuin iänikuinen S24.

Anteeksi nyt kauheasti että vapaassa sanassa kehtasin taas tällaistakin kysellä, kun luulin että joku tietäisi jonkun tietyn mestan.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Carum carvi
Rousseau

Seksiseuranhakuchattia en nyt kaipaa, koska se lässytys mitä niissä on alkaa vaan naurattaa ja linjoilla liikkuvissa tyypeissä on niin surkuhupaisia tapauksia että eihän niitä voi vakavasti ottaa missään mielessä. Vaihteeksi jotain ihan normaalien, järkevien ihmisten keskusteluseuraa kaipaisin.

Voiko tästä päätellä, että tähän asti olet pyörinyt juurikin näissä seksiseurachateissa?

Voi ja ei, siinä mielessä että on yksi tietty chat missä monen muun naisen ja parin miehenkin kanssa lähinnä vain heitän huulta ja väännän vitsejä vaikka siellä pitäisi mukamas hakea seuraa. Mutta se on vaan niin naurettavaa, viitaten tuohonkin mitä Neutroni kirjoitti. Liikaa idiootteja. Onhan se tietysti tuhmaa mennä sinne heitä ärsyttämään ja pelleilemään heidän kustannuksellaan, mutta mitäpä ei katkera akka tekisi huvikseen.

Jos siellä johonkin yksityiskeskusteluun välillä ryhtyy niin tuotapikaa selviää että toinen osapuoli haluaa ostaa paskaa, tulla siivoamaan sukkahousuihin ja tutuun pukeutuneena, päätyä potkituksi munille tms. Joten pääasiassa naiset siellä sitten vain karjuvat että pois mun kaapista ja jatkavat yleistä huulenheittoa. Mitä tietty harrastetaan monessa monessa muussakin chatissa. Kuten nyt vaikkapa siellä Kirkko Cafessa. Ainakin keskiyöllä. Ainakin silloin kun minä siellä viimeksi vaikutin.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

http://www.stara.fi/2011/02/15/keski-ik ... ernetissa/

tutkimus kuitenkin osoitti, että todennäköisimmin verkosta löytävät seuraa iältään 40 – 69-vuotiaat käyttäjät. Heistä 36 prosenttia ilmoitti löytäneensä nykyisen kumppaninsa verkon kautta.

Kun vaan jollakin ilveellä pääsisi sinne 36 % joukkoon. Muuutta parempia päiviä odotellessa pitäisi kai tyytyä siihen että löytyy ihmisiä ihan muuten vaan, omaksi niitä ei saa.

Yritän nyt hampaat irvessä siirtää mielenkiintoni johonkin muuhun, sillä ei tämä neuroottinen pakkomielle joka pamahtaa melkein välittömästi aamulla herättyäni enää voi kauaa jatkua tahi tosiaan tempaisen itseni kiikkuun raivopäissäni.

Ihan samanlaista (pienemmässä mittakaavassa) se on aina ollut kun olen ollut jotakin vailla, oli sitten asunto, tietty uusi kodinkone tai huonekalu. En saa hetken rauhaa ennen kuin asia on hoidettu. Koska taipumukseni pakkomielteeseen on niin vahva, pitää saada parempi pakkomielle tilalle.

Vierailija

Enpäs voi sanoa itseäni spesialistiksi tsättipalstoille, mutta parjaamasi Suomi24 sisältää kaiken patologisen kauniin hoopoilun lisäksi profiileja. Niitä onkin sitten varmaan tuhatmäärin.
Peesaan kyllä edellisiä, että sieltä sonnan sekaisesta ihmisviemäreistä on aika hankala löytää täysin virheettömiä timantteja, mutta ainakin siellä on hupaisia ja/tai käyttökelpoisia persoonia.
Vähän niin kuin tosi jalosti periaatteella: Jedem das Seine.

Pistin itse sinne aikoinaan, silkkaa uteliaisuuttani, profiilin roikkumaan ja sain yllätyksekseni parissa viikossa noin kahdeksankymmentä vastausta. Osa reikäpäistä tehdä lupasi minusta Swatin sulttaanin ja osan tekstit oli niin täynnä kaunaa, katkeruutta ja kirjoitusvirheitä (mikä noista tekijöistä sitten lieneekään kaikkein pahin), että punainen kortti heilahti välittömästi.
Porukasta jäi loppujen lopuksi jäljelle neljä, joiden kanssa kirjoittelin jonkin aikaa sähköposteja ja myöhemmin sopivan privaatisti Messengerin kautta.

Sähköistä kirjettä pystyy kirjoittamaan sopivan kriittisesti ja stilisoimaan niin paljon kuin napa tai kärsivällisyys kestää, mutta Mese kuten avoin tsättikin paljastaa aika paljon. Viiveetön interaktiivisuus kertoo todellisen luovuutesi, älykkyytesi ja huumorintajusi tai niiden puutteen masentavan välittömästi.

Tapailin kaikki sopivina aikoina, sopivissa paikoissa ja he kaikki osoittautuivat hienoiksi persooniksi.

Sainoisin, että jatka ihmeessä, vaikka tuon ”läpimädän” Suomi24:n tai vastaavan kautta. Ei kai tuossa voi muuta menettää kuin kenties muutaman hampaan ja mielenterveytensä?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
Rousseau
Varmaankin. Ärsyttää vaan kun kukaan ei muka ole tietävinään mitä tuollaisia chatteja joissa tavalliset ihmiset voivat tutustua toisiinsa.

Eikö mieleen juolahda sellaista mahdollisuutta, että ei kerta kaikkiaan ole olemassa seuranhakuchattia, jossa ei olisi suurta joukkoa tökerösti käyttäytyviä idiootteja? Tietenkin sellainen aines kertyy kaiken maailman chatteihin, koska livenä toteutettaessa moinen käytös johtaa väkivallan kohteeksi joutumiseen alta aikayksikön, eikä koskaan johda toivottuun tulokseen.

mutta kun en helvata soikoon vaan keksi mistä saisin sen perkeleen kumppanin ilman että menee ihan liian vaikeaksi.

Usko nyt jo jumalauta, että helpompi on keksiä miten kierretään luonnonlait ja tehdään ikiliikkuja kuin että mistä tavallinen ihminen saa kumppanin ilman vaikeuksia, itsen likoon laittamista ja paskasateessa oloa. Se nyt vaan on sellainen asia, että kumppaneja ilman vaivannäköä on tarjolla vain nuorille naisille ja rikkaille miehille. Ja jos tarkempia ollaan, noillakin homma menee vain niin, että kumppanin saa ensin helpolla ja ne vaivat, joista ei olekaan enää ollenkaan helppo päästä eroon, seuraavat perästä. Eli siitä vaan sarvista härkää, niin ne kaikki muutkin ovat tehneet.

Mikä ihme siinä on että on tuollaisia tarinoita että "juteltiin tiiviisti tuntikausia netissä päivästä toiseen, sitten tavattiin ja ensi kesänä mennään naimisiin"?

No se sama ihme, kun on tarinoita, että tavattiin Kallen kapakassa, työpaikan pikkujouluissa, kaverien bileissä, harrastusyhdistyksen toiminnassa, iskettiin kirjastossa ja niin edelleen, jotkut tekevät sen jopa kunnalliskodin kahvilassa. Ihmisistä se pariutuminen on kiinni eikä ympäristöstä. Netti voi parhaimmillaan olla epäsosiaalisille pieni etu ensimmäisen tutustumisen tekoon, mutta siitä eteenpäin homma toimii täysin samojen lakien mukaan kuin radallakin. Jos on vaikea persoona, yhtä vaikeaa se on kaikkialla. Tai jos haluaa jotain ihmeellistä, vaikeaa sekin on. Ei ole mitään nettichattikauppaa, jossa olisi tarjolla vain unelmapuolisoita ilman yhtään ääliötä.

Vai olenko asialla liian myöhään, kun on siitä kieltämättä jo jokunen vuosi kun viimeksi moisesta kuulin. Ehkäpä nuo nettiparit ovat muodostuneet sinä aikana kun tämä ilmiö eli netti oli vähän freesimpi ja ihmiset iloisempia ja innokkaampia käyttämään tätä muuhunkin kuin vittuiluun. Tai seksin hakuun.

Kyllä nettituttavuuksista syntyy pareja tänäkin päivänä. Mutta ei helpolla.

mutta jos asuu vähänkin sivummassa niin ei ole kuin ne paikalliset tylsimykset vaan. Ja jos ei ole varaa tehdä trippejä isoon kaupunkiin, niin mitäs siinä sitten. Pyörit jossain pikkuruisessa kirjastossa vai?

No juuri sitä sitten. Eikö sosiaalisen elinpiirin suppeus ole aika väistämätön seuraus siitä, että asuu pers'aukisena korvessa? Kyllä minullekin kelpaisi asuinympäristö, jossa olisi maaseudun tila, rauha ja luonto ja kaupungin työmatkat ja ruokaravintolat, mutta valitettavasti omalla varallisuudellani se on yhtä epärealistinen haave kuin sulttaanin haaremin perustaminen. Iso omakotitalo Sipoon länsiosassa isolla tontilla vailla näköyhteyttä naapureihin maksaa helposti puoli miljoonaa, joten se siitä sitten. Elämä on valitettavasti poissulkevia valintoja täynnä, se on joko tila ja rauha kaukana korvessa tai mielenräjäyttävä hulabaloo ja vaatekaapin kokoinen "perheasunto" jossain laitakaupungin muurahaispesässä.

Suhtaudun kiusaantuneesti näkemykseen että asuisin "maalla" koska ei täällä mitkään lehmät nurkissa ammu, mutta ihan miten sitten vaan kukin haluaa asian nimitellä kun en todellakaan ole kaupungin asukki.

Kyllä minä maalaistaajamat tiedän. Mikä onkaan näppärämpi tapa yhdistää kaupungin ja maaseudun huonot puolet, mutta kaipa joku siitäkin tykkää, kun kerran paikalliseen omakotighettoonkin pykätään hulluna uutta murjua melkein kylki kylkeen kiinni aina kun taloudellinen tilanne on vähänkin siedettävämpi.

Muuta sitten... En muuta. Ja se voi olla yksi osatekijä siinä yhtälössä miksi eksäni lopulta päätti vaihtaa akkaa.

No se on sinun valinta. Mutta mikset suosiolla hyväksy, ettet voi sitouttaa menevää maailmanmiestä jonnekin tunkkaiseen maalaistaajamaan. Yleensä maalla haluavat asua juntit ja erakot. Jos et sinä halua junttia eikä erakko sinua, vaihtoehdot ovat...

Olen kerran jutellut asiallisen, normaalin ja suht' mielenkiintoisen miehen kanssa yhdessä chatissa, taisi olla Suomi24:n Kirkko Cafe. Ehkä pitäisi tsekata se mesta pitkästä aikaa. Oletin vain että jotakin muutakin voisi olla kuin iänikuinen S24.

Kyllä normaaleja miehiä on kaikkialla. Nettikeskusteluissa ne pitää suodattaa hienolla suodattimella apinalaumasta, mutta kyllä niitä on.

Vierailija

Ota Neutroni tuo Rosseau kakkosvaimoksesi kämppääs asumaan. Sinä olet näköjään ainoa joka jaksaa lukea sen viestejä ja jopa vastata niihin asiallisesti. Siitä alat sitten keräämään haaremia itsellesi.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1339
Liittynyt13.3.2008
kabus
Ota Neutroni tuo Rosseau kakkosvaimoksesi kämppääs asumaan. Sinä olet näköjään ainoa joka jaksaa lukea sen viestejä ja jopa vastata niihin asiallisesti. Siitä alat sitten keräämään haaremia itsellesi.

Hahaha, joo. Tässä olisi hyvä ratkaisu kaikille. Rousseau saisi kumppanin ja samalla loppuisivat nämä kumppanivoivottelut täällä palstalla.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Njaa, olen pitänyt tätä foorumia purkautumiskanavanani juuri sen takia että en ole halunnut hakea täältä ketään. Kaikella kunnioituksella ja arvostan kyllä aika montaakin nikkiä täällä, mutta en millään jaksa uskoa että elämäni ihmemies kupeksisi täällä. Tai välttämättä netissä ollenkaan, muuta kuin sen verran (mitä olen toivonut) että hän käyttäisi niitä saaplarin seuranhakupalveluita!!! Koska se on niin pirun näppärää. Olen ollut tyrmistynyt ettei koko maailma olekaan osterini sen vuoksi että osaan käyttää nettiä.

Tuo oli sitten olevinaan huumoria mutta ihan miten vain... On se kyllä jo nähty että netin kautta eivät asiat välttämättä toimi niin hyvin kuin olettaisi, olkoon vaikka kuinka näppärä väline. Monta kertaa on käynyt niin että kun laittaa s-postia jonnekin, ehkä tärkeänkin asian tiimoilta, niin siinä käy niin että kukaan ei vastaa, tai ei edes lue koko postia. Mitä perkelettä varten sitten mitään s-posteja yhteystiedoikseen antavat kun ei kerta huvita vastata. Nytkin on työn alla yksi operaattorin taholle suuntautuva keissi ja en kyllä todellakaan ala soittelemaan sinne ja keräämään puhelinlaskua asiasta joka on heidän vikansa. Pitänee siis laittaa sama s-posti joka päivä, ehkä siellä joku vielä kyllästyy ja ottaa yhteyttä...

Elikä tällainen minä olen, taon päätä samaan seinään vaikka sata kertaa että saan tahtoni läpi. Joskus saan, joskus en.

Mitä tulee tuohon kumppanin metsästykseen, niin kyllähän tuo Neutroni varmaankin on samantapainen ihminen kuin minä ja täten tietää miten vittumaiselta se tuntuu kun ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen että tykkää riekkua jossain sos. zembaloissa mukana turhautumassa illasta tahi viikonlopusta toiseen jotta löytäisi sieltä sen omansa ja voisi suksia helvettiin koko touhusta/paikasta. Kuinkakohan moni siellä loppujen lopuksi sitten lieneekään vastentahtoisesti.

Sinänsä asiallisesti ja normaalisti käyttäytyvän ihmisen kanssa minulla ei ole kauheita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia tulla juttuun, mutta ne asiattomat tosiaan pelottaa ihan kuset housuun. Olen kokenut hyvin ahdistavina ne tilanteet nuorempana kun oli milloin kukakin kimpussa ja käsiksikin käymässä.

Ehkä noilla kirjastoissa, kahviloissa, kaupankassoilla jne. valittunsa kohdanneilla on vaan niin pirun hyvä onni, ja minähän en koskaan edes voita arpajaisissa ja se siitä sitten.

Mutta enivei voi tämä olla tässäkin, paitsi että tietysti tässä käy vielä jotain porukkaa nauramassa ja virnuilemassa, tahi haukkumassa, ja sitten tulee taas löpistyä vähän lisää aiheen tiimoilta, ja olen taas entistä kyllästyttävämpi jne. Pitäisi kai olla vähän salailevampi ja olisi kannattanut kysyä vaan ylimalkaisesti että tietääx ketään hyviä sättejä häh.

Vierailija

Voi ei!! mä en kestä! Mun sydän jotenki aina sulaa ja liikuttuu, kun mä luen jotain näitä Rousseaun postauksia!

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
edcarneval
Voi ei!! mä en kestä! Mun sydän jotenki aina sulaa ja liikuttuu, kun mä luen jotain näitä Rousseaun postauksia!

No kiva kun ei kaikilla tule vaan höyry korvista.

Kumminkin mietityttää sekin että kun erityisesti naisten pitää tässä maassa veisata sitä virttä että mää en tartte miästä, mää en tartte kettään, niin kun en halua olla laumaihminen niin miksi menisin siihen kuoroon mukaan? Olen pieni riitasointu, naispuolinen don Quijote taistelemassa rakkaudettomuuden tuulimyllyjä vastaan. Jonkun pitää inistä kritiikkiä sille että kaikkien on pärjättävä vaikka ypöyksin roudan ja jään keskellä.

Tai sitten olen muuten vaan dorka.

Vierailija
Rousseau
Njaa, olen pitänyt tätä foorumia purkautumiskanavanani juuri sen takia että en ole halunnut hakea täältä ketään. Kaikella kunnioituksella ja arvostan kyllä aika montaakin nikkiä täällä, mutta en millään jaksa uskoa että elämäni ihmemies kupeksisi täällä.
Pitäisi kai olla vähän salailevampi ja olisi kannattanut kysyä vaan ylimalkaisesti että tietääx ketään hyviä sättejä häh.

Jos haluat älykkään miehen, ehkä niitä on kuitenkin täällä enemmän kuin muissa keskustelufoorumeissa.
Rekisteröityneitä käyttäjiä on 17.000, kotona viihtyviä vaihtoehtoja on varmaankin satoja.
Katselin muutamia vanhoja viestejäsi, aika monessa näköjään kerrot mieshuolistasi, joten ei ole ihme jos jotkut ovat kyllästyneitä.

"en ole halunnut hakea täältä ketään."

Vaikka noin väität, totuus on kuitenkin se että juuri täältä(kin) haet miestä.
Kerro missäpäin asut niin asia voisi helpottua, eiköhän täältä löydy fiksusta naisesta kiinnostuneita sinkkuja ihan riittävästi.
Haittaako jos joku kiinnostunut laittaa yksityisviestin?

Elikäs tällaista piirakkaa olisi tarjolla:

Rousseau
Mikään läskipeikkohan en tänä talvikautena ole ollut, mutta neuroottisuuttani olen alkanut inhota normaalilta näyttämistä ja haluan näyttää sillä tavalla epänormaalilta kuin näytin viime kesänä. Eli niin timmiltä kuin suinkin mahdollista. Onhan se omituista että yli 40-vuotiaana tuli tehtyä koko ennätys koko aikuista elämää ajatellen. Tai en minä enää muista miltä näytin parikymppisenä, silloin kyllä taisi olla jotain lapsuuden pyöreyttä vielä jäljellä.
Järjellä ajatellen en kumminkaan saa kumppania yhtään sen helpommin timminäkään, koska en saanut viime kesänäkään. Hyvä kunto kiinnostaa vain panijamiehiä ja haluan enemmän kuin jyystöä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat