Mitä Serbian karkulaisille kuuluu?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko se Milosevic vielä linnassa vai onko jo kuollu? Eiks se tuomittu Haagissa vaivalloisen oikeudenkäynnin päätteeksi?

MItes se Ratko Mladic vai mikä nyt olikaan, onko se jäänyt kiinni?
Eikös ollukki että joidenkin isompien murhamiesten luovutus oli ehtona joillekkin EU jutuille??? oonko ihan hakoteillä

Joku niistä hemmoista tais olla valelääkärinä ja jäi kiinni, muuta sen jälkeen niistä ei ole kuulunu mitään.

Kommentit (8)

Vierailija

Milosevic ainakin on pukannut horsmaa jo puoli vuosikymmentä. Muistaakseni joku puhui aikoinaan että hänet olisi selliinsä myrkytetty. En tiedä miten tarina tuosta jatkui.

Vierailija

Karadzicin ne sai ainakin kiinni, Mladicista en muista. Bill Clintonia eivät ole vielä tuominneet vaikka syytä olisi.

Vierailija

Milosevic pääsi, kuin koira veräjästä. Haagin hotellissa kuoli sydäriin ennen kuin joutui mistään teostaan vastuuseen.

Vierailija
KBolt
totta...myönnän

mua alkoi kiinnostaa sen vuoksi kun olen tutustunut pariin serbiin ja niiden kanssa on tullut keskusteltua mm. natosta. jota ne luonnollisesti inhoaa

Vierailija
thedude
KBolt
totta...myönnän

mua alkoi kiinnostaa sen vuoksi kun olen tutustunut pariin serbiin ja niiden kanssa on tullut keskusteltua mm. natosta. jota ne luonnollisesti inhoaa

Itse tutustuin serbeihin ja kroaatteihin saksassa heti muurin purkamisen jälkeen. Itä-saksan puolella näitä kumpiakin oli melkoisesti erilaisissa projekteissa.

Ainoa kuva joka mulle jäi on se että kummatkin vihaa toisiaan verisesti. Pari pienempää selkkaustakin tuli koettua kun satuin tuntemaan kumpiakin. Itselle ei käynyt mitään mutta melkoisen raakaa touhua niillä oli keskenään.

Ihan mukavia normaali ihmisiä kuten suomalaisetkin...paitsi kun serbi ja kroaatti huomaa toisensa baarissa. Suomessa kapakkatapellut pahimmillaan on lähinnä nahisteluja verrattuna näiden hulinaan.

Uusimmat

Suosituimmat