Olen tietämättäni kristillisdemokraatti

Seuraa 
Viestejä316
Liittynyt15.10.2010

Kristillisdemokraatit 75 % Katso puolueen perustelut
Piraattipuolue 74 % Katso puolueen perustelut
Köyhien asialla 71 % Katso puolueen perustelut
Keskusta 70 % Katso puolueen perustelut
Senioripuolue 69 % Katso puolueen perustelut
Perussuomalaiset 68 % Katso puolueen perustelut
RKP 68 % Katso puolueen perustelut
Kokoomus 66 % Katso puolueen perustelut
Itsenäisyyspuolue 65 % Katso puolueen perustelut
Muutos 2011 61 % Katso puolueen perustelut
Vapauspuolue 61 % Katso puolueen perustelut
Työväenpuolue 58 % Katso puolueen perustelut
Vihreät 56 % Katso puolueen perustelut
KTP 56 % Katso puolueen perustelut
SKP 54 % Katso puolueen perustelut
SDP 51 % Katso puolueen perustelut
Vasemmistoliitto 46 % Katso puolueen perustelut

http://www.uusisuomi.fi/puoluekone/

Kommentit (12)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Kristillinen puolue joutaisi jo pienpuolueiden joukkoon. On sen verran vähän valtionhoitajapuolueen elkeitä siellä päin viljelty viime vuosina.

Samaa mieltä olen muuten Vennamolaisista. Sain näppylöitä jo Isä-Vennamosta ja saan niitä tästä nykyisestä "kaikenkarvaisten päähänpotkittujen puolueesta". Meilläpäin Persu-äänelläni ponnistaisi minua edustamaan viihdetaiteilija Kike Elomaa. Ei käy. Ei vaikka olis kansanedustajan tytär. En nyt viitsi tässä kertoa yksityiskohtia toilauksistaan, kun ei huvita lähteä käräjöimään. Sanottakoon nyt vaan, että kyllä koira koiran tuntee. Em. tuli oletettavasti selväksi poliittinen kantani Vennamolaisten suhteen.

Prkl. Minä äänestän tuomari Esko Kivirantaa no:27. Yksi niistä harvoista Arkadianmäellä joka ymmärtää mm. Suomen lainsäädännön kiemurat ja lisäksi verotuksen kokonaisuutena ja yksityiskohtaisesti ja seisoo myös yksityisomaisuuden turvaamisen takana. Tuen äijää nyt kolmannen kerran. Olen ollut puhelinyhdynnässä muutamasti ja meilejä on vaihdeltu joskus. Tolkun mies on ollut. Ja minulla ei ole tapana turhia kehuja jaella, se on fakta homma. Edellinen Tukemani edustajani oli kakkapöksy, notta sattuu niitä huteja minullekin. Laivoranta Maskusta, jos joku muistaa. Eipä ole järin lämmintä muistoa sen äijän kansanedustajan urasta. Saakeli että korpes tuon ukon toilailut silloin muinoin. Kunnallispolitiikassa se pilaa nykyään. Valitettavasti.

Vasureilla se Mynämäen heebo on läpi menossa. Olen jututtanut "alan miehiä". Ykskantaan ovat todenneet, notta turha ukko.

Kokkareilla ei ole meikäläisen mieleen ketään ja vihreät pieksen ja vien saunan taa jos tulevat käännytystyötään tekemään minulle.

Ruottalaiset saava mennä Ruottiinsa.

Mitäniitänytvieläoli? Ai juu Sossut. Prkl. Hampaitten kiristelyä ja rystysten natinaa. Ei kannata tulla selittämään mulle yhään mitään. Olen rakennushommissa Turussa niin jumalattomasti sitä porukkaa aikanaan voidellut, että ei edes ilkeä laskea summia. Ja aina silti oli tulossa puukkoa selkään ellei maasuta lisää. Pohjasakkaa.

Oliko ne siinä. Piraatit. Joo, kannatan oman käytön vapaata varmuuskopiointia ja eikaupallista laillista mediatuotteiden jakoa ja avoimia koodeja, jne.

- Ubi bene, ibi patria -

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minulla:

1. Piraattipuolue 74 %

Vastauksista kuitenkin näkyy, että Piraatit vastasi joka kohtaan "En osaa sanoa". Minä kyllä annoin useimpiin kysymyksiin kyllä/ei-vastauksen, joten tuo vaalikone näyttää huonosti suunnitellulta.

Vierailija

Köyhien asialla 73 %
Muutos 2011 70 %
Vapauspuolue 70 %
Perussuomalaiset 69 %
Kristillisdemokraatit 69 %
Itsenäisyyspuolue 69 %
Senioripuolue 68 %
Keskusta 66 %
SKP 63 %
SDP 63 %
Työväenpuolue 61 %
Piraattipuolue 60 %
Vasemmistoliitto 58 %
KTP 55 %
Kokoomus 55 %
RKP 51 %
Vihreät 50 %

Tällaiset kyselyt tosin ovat vähän turhanaikaisia, kun niissä otetaan kantaa vain osaan asioista eikä esitetä mahdollisesti kokonaan uusia ideoita.

Vierailija

Eivätkös nämä vaalikoneet ole ohjelmoitu niin, että ne keskimäärää enemmän antavat sopivaksi puolueeksi/ehdokkaaksi sen, jonka (maksama) vaalikone se on ja mitä sillä halutaan.

Nuo vaalikoneet ovat yksi tapa vetää tietämättömiä höplästä.

hyrrä
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt25.3.2007

Vastasin Uusi Suomi -lehden puoluekoneeseen kaikkiin kysymyksiin "en osaa sanoa"

Piraattipuolue 100 %
Senioripuolue 75 %
Muutos 2011 75 %
RKP 74 %
Kristillisdemokraatit 71 %
Keskusta 71 %
Vihreät 70 %
Kokoomus 70 %
SKP 65 %
Köyhien asialla 65 %
Itsenäisyyspuolue 64 %
Vasemmistoliitto 63 %
SDP 63 %
Työväenpuolue 61 %
Vapauspuolue 60 %
KTP 60 %
Perussuomalaiset 56 %

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Kannattaa miettiä millaiset tyypit puoluekoneessa pääsee omassa vaalipiirissä/ koko maassa tod.näk. läpi ja onko niillä kykyä/ taitoa/ pontta toimia maansa ja eturyhmänsä parhaaksi mainitussa järjestyksessä. Monelle maan paras, yhteinen hyvä, yms. kliseet ovat mitään sanomattomia, mutta ne ovat olemassa samalla tavoin kuin ne ovat olemassa pienemmissä yhteisöissä, kuten perhepiirissä tai yhtiöissä, joissa ne on helpompi käsittää. Tosin monella yhteinen hyvä tai paras karkaa jo 2 henkilön parisuhteessa, jolloin henkilöltä ei voi kohtuuden nimissä vaatia laajempaakaan kuvaa asiasta.

Vaalikoneet ovat täysin turhia jos tosiaan punnitaan kokonaisuutta.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija

Vasemmistoliitto 76 %
SKP 74 %
Itsenäisyyspuolue 73 %
Työväenpuolue 73 %
KTP 71 %
Köyhien asialla 69 %
SDP 69 %
Vihreät 64 %
Muutos 2011 64 %
Perussuomalaiset 63 %
Vapauspuolue 61 %
Piraattipuolue 59 %
Senioripuolue 56 %
Kristillisdemokraatit 55 %
Keskusta 50 %
Kokoomus 49 %
RKP 45 %

Ei kovin kauhea yllätys sinänsä...

Vierailija
asdf
When in doubt, kannattaa käyttää sitoutumatonta vaalikonetta.

Jäin jumiin. Sanoo vaan että: "Nyt oikeasti joku linja noihin vastauksiin. Et sä voi soutaa ja huovata koko ajan. Joko sä olet ydinvoiman puolesta tai sitten sitä vastaan."

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Minä hävitin Mikko Alatalon levyt, enkä ole sen jälkeen niihin koskenut kun äijä oli SDP.n vaalityötä tekemässä. Piti konsertteja 80-luvulla SDP.n vaalitilaisuuksissa ja puhui sosialismin puolesta kaunein sanakääntein. Hyi hitto. Sen verran minäkin Neuvostoliitossa olen majaa pitänyt, ettei käy mulle toverimeininki. Tavarits hutoi prkl.

Päätin pistää soimaan: The Sleepy Sleepers - Sossu-possuilua Finlandiassa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sossu-poss ... nlandiassa

Nyt jytisee!

- Ubi bene, ibi patria -

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Muutos 2011 70 %
Vapauspuolue 63 %
Piraattipuolue 63 %
Kokoomus 55 %
RKP 54 %
Keskusta 51 %
Vihreät 50 %
Senioripuolue 50 %
Kristillisdemokraatit 49 %
Köyhien asialla 48 %
KTP 48 %
SDP 48 %
Itsenäisyyspuolue 46 %
Perussuomalaiset 44 %
Vasemmistoliitto 40 %
SKP 40 %
Työväenpuolue 39 %

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Uusimmat

Suosituimmat