Oletko pussannut omaa sukupuoltasi?

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Nyt on pakko tehdä kysely. Olen jo pitkään ollut sitä mieltä että naisten välillä on aivan eri jutut kuin miesten välillä. Kysely on kohdistettu heteroseksuaaleille tai itseään sellaisina pitäville.

くそっ!

Sivut

Kommentit (70)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

En ole pussannut miehiä, mutta miehiä on pussannut mua. En hyväksy moista käytöstä jatkossa. Tilanteet eivät ole tapahtuneet kummankaan osapuolen ollessa alkoholin vaikutuksen alaisena.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Jotenkin veikkaisin, että ainakin 75 % naisista on joskus suudellut toista naista. Sehän oli ihan jäätävää muotiakin jossain kohtaa.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Ninix
Jotenkin veikkaisin, että ainakin 75 % naisista on joskus suudellut toista naista. Sehän oli ihan jäätävää muotiakin jossain kohtaa.

92% veikkaan minä. Ja 78% heistä nauttivat siitä tietoisesti tai alitajuisesti.

Myönnän, olen katkera. Olisinpa nainen.

くそっ!

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Voi ei, pussaaminen on vaan pussaamista. Kaikkia voi pussata: miehiä, naisia, vanhuksia, lapsia, kissoja, koiria - vai häh?

Musta pussaaminen on kivaa, mutta ei se sen kummempaa tarkota. Tai voi se joskus tarkottaa, mutta noin siis perusjuttuna ei. Vähän niinko halaaminenkin. Toki jotenkin tarvii tuntee toinen, enneku tollee iholle, mutta periaatteessa vaan yks tapa välittää, vähän niin kuin kättely, paitsi pikkasen enempi.

Mut joo, varmaan naiset on itseilmaisussaan rohkeempia kuin miehet, ainakin Suomessa. Mutta en mä oikein jaksas ostaa sitä vanhaa klisettä, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

En mielelläni edes halaa muita kuin kumppania, joten pussailu se vasta kamalaa olisikin. En halua loukata ketään, mutta en ole koskaan tajunnut miten naiset voivat lääppiä, klähmiä ja pussailla ketä ja mitä sattuu, yäk.

Sitä en muista onko minua joku äiti tai täti pussaillut kun olin lapsi. Enpä usko.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

En. Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa. PRKL!

En lähentele ja en kauheasti tykkää muidekaan lähentelystä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Rousseau
En mielelläni edes halaa muita kuin kumppania, joten pussailu se vasta kamalaa olisikin. En halua loukata ketään, mutta en ole koskaan tajunnut miten naiset voivat lääppiä, klähmiä ja pussailla ketä ja mitä sattuu, yäk.

Sitä en muista onko minua joku äiti tai täti pussaillut kun olin lapsi. Enpä usko.

Emmäkää.

Vierailija

Miehen pusu tai suuteleminen toiselle samaa sukupuolta olevalle tuntuu olevan suomalaiselle miehelle tabu.
Aika jännää!
Itse sain pusun työkaveriltani, joka oli samaa ikäluokkaa kanssani yllättävässä tilanteessa.
Se jotenkin avasi silmiäni.
Ehkä tällaiset asiat kertovat jotain heterojenkin välillä.

Vierailija

idiotus: Hieno farkkutakki sulla!
Riäpäle: On.Tää on seiskytluvulta.
idiotus: Mahtavaa! Onkos tuo jotain uutta huulirasvaa? Katson lähempää.
Riäpäle: Hui!
idiotus: Hui! Ei ollut tarkoitus.
Riäpäle: No, ei se haittaa.
idiotus: Mukavaa.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Hei, minkäs takia vaihtoehdoissa vain naisille on tuo seikka "nautin siitä suuresti salaa", mutta ei miehille? Epistä.

(Sinänsä ikävää että täällä jos jokin vaihtoehto on kovin pitkä rimssu niin nuo prosentit heittävät itsensä minne sattuu.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat