Verta nenässä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun kaivan nenää, tulee usein räkäpallo verenvärisenä ulos. Mistä johtuu? Kyse ei ole kuitenkaan näkyvästä verenvuodosta sieraimista.

Ja olisi hyvä, jos joku kertoo, onko kiire lääkärille.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Odotellaan palstan lääkärien vastausta, kun on itselläkin samaa vaivaa. Minä en enää kommentoi. Ei ole tullut kiirettä pidettyä, mutta jos tarvitsisi.

Vierailija

Sulla on syöpäkasvain nenässä, joka on tehnyt etäpesäkkeitä aivoihin. Se veri on indikaattori siitä. Syökää, juokaa, naikaa. Vuosi aikaa.

Vierailija
kabus
Sulla on syöpäkasvain nenässä, joka on tehnyt etäpesäkkeitä aivoihin. Se veri on indikaattori siitä. Syökää, juokaa, naikaa. Vuosi aikaa.

Kiitos tästä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mulla on joskus punertava patti ottassa. Kun sitä puristaa sieltä tulee vaaleaa mönjää. Sitte joskun kun puristaa lisää ni tulee veren näköistä nestettä. Mulla on kyllä verenpainelääkitys.

Vierailija
CE-hyväksytty
Mulla on joskus punertava patti ottassa. Kun sitä puristaa sieltä tulee vaaleaa mönjää. Sitte joskun kun puristaa lisää ni tulee veren näköistä nestettä. Mulla on kyllä verenpainelääkitys.

Pattien puristelu on kivaa myös. Kaivuun ohella. Tekee löytöjä.

Follet
Seuraa 
Viestejä111
Liittynyt1.3.2011

Olen puhdistanut nenäonteloa infuusionesteellä niistämällä sitä kämmenkupista sieraimiin ja sylkemällä suun kautta ulos. Kun oikean tekniikan oppii, nenä ja nenäontelo tuntuvat toimenpiteen jälkeen avoimilta ja henki kulkee mukavasti. Opin homman eräältä joogan harrastajalta.

,

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32617
Liittynyt6.12.2009
Carum carvi
Kun kaivan nenää, tulee usein räkäpallo verenvärisenä ulos. Mistä johtuu? Kyse ei ole kuitenkaan näkyvästä verenvuodosta sieraimista.

Ja olisi hyvä, jos joku kertoo, onko kiire lääkärille.

Sitä voi kaivaa monella tapaa verta nenästä...

Villi veikkaus että kuiva ilma kuivattaa räkäpaakun nenään ja kun sormilla ronkit, kuiva limakalvoon kiinnittynyt räkäpallo repii mukanaan hieman limakalvoa veren kanssa.

Älä ronki sormilla, lioittele haalealla vedellä jossa hieman merisuolaa..niin minä tekisin jos veriset räkäpallot nenässä sormilla ronkkien olisi vaivana.

Ei kylläkään ole.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32617
Liittynyt6.12.2009
Follet
Olen puhdistanut nenäonteloa infuusionesteellä niistämällä sitä kämmenkupista sieraimiin ja sylkemällä suun kautta ulos. Kun oikean tekniikan oppii, nenä ja nenäontelo tuntuvat toimenpiteen jälkeen avoimilta ja henki kulkee mukavasti. Opin homman eräältä joogan harrastajalta.

Kuulostaa järkevältä ja toimivalta kunhan muistaa pestä kädet ensin hyvin ja kuivata irronneet/liotetut kuonat pois käsistä, muuten ne siirtää sinne nenäonteloihin käsistä.

Maalaisjärjellä pääteltyä , saa osoittaa vääräksi

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32617
Liittynyt6.12.2009
iisakka
Olen käyttänyt kuivaan nenään talvella ja toisaalta pahimpaan heinäallergia-aikaan kesällä tuollaista:

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/54

Siinä siis yksi mahdollisuus nenän huuhteluun. Nyt ei kyllä ole tullut aikoihin käytettyä, ei ole ollut tarvetta.

Piippumiehiä?

Tuohan tuntuu olevan fiksu tuote ja vähän liikkuvia osia. Ruokasuolan sijaan käyttäisin kyllä mieluummin merisuolaa.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

Semmoinen varoituksen sana vielä nenäkannusta, että joittenkin sitä kokeilleiden mielestä tuntuu jotenkin liian ällöttävältä valuttaa vettä nenän kautta sieraimesta toiseen, eikä sen käyttö ala heiltä luonnistua. Minusta se tuntuu vain korkeintaan vähän oudolta, ja siihenhän tottuu.

Varmaan ihan tervettä sinänsä jos joillakin onkin estoja työntää/kaataa nenään mitään ylimääräistä...

Nenäkannun käytössä voi joutua ensin vähän opettelemaan ennen kuin saa veden virtaamaan helposti läpi. Melko pienikin muutos pään asennossa vaikuttaa. Pään pitää olla juuri sopivasti taivutettuna eteen ja sivulle.

Vierailija
Carum carvi
CE-hyväksytty

Pattien puristelu on kivaa myös. Kaivuun ohella. Tekee löytöjä.

Ei viitsi lukea lisää, on rapula.
Musta ei tullu lääkäriä koska ei kiinnosta tehdä töitä nii ja jos nään jotain limaa ni lentää laatta.
Kaivelkaa nenää jonkun paperin kanssa,

Vierailija

Occamin partaveitsi tarjonnee ratkaisuksi sitä että naarmutat sieraimen sisäpintaa kynnellä räkää kaivellessasi. Syöpäkin toki varmaan lienee yksi selitys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat