Jos tulis nyrkkitappelu...

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Niin ottasin kaverikseni muita vastaan..? Perustele lyhyesti!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Stefan Wallinin, Päivi Räsäsen tai Jutta Urpilaisen. Heittäisin taisteluparini vihulaisteni piestäväksi, luikkisin karkuun ja seurausin näytöstä turvallisen välimatkan päässä miehuullisen ivallisesti räkättäen.

EDIT1: Räsänen ja Wallin ovat ykkösprioriteetteja kuitenkin.

Vierailija
Pirpana
Kyllä me Paavon kans yks tappelu voitettas

Et ole nähnyt minua grillijonossa aamuyöstä. Tunnen, että Jutta on samanhenkinen.

Vierailija

mä ottasin Timo Soinin. Juottaisin sen känniin niin se huitois sellasta suomalaisen keski-ikäsen miehen horisontaalista tuulimyllyä varmaan aika kiihkeesti. Sit jos se jäis alakynteen niin vois jättää susille.

Vierailija

Kyllä Soini pesee muut. Kun lähi(=käsivarren)etäisyydelle päästään, yksi osuma häneltä tekee selvää kenestä muusta vaan. Silmälasit ovat tosin riskitekijä. Jos ne puotoavat, hutiprosentti saattaa kasvaa merkitykselliseksi. Silti hän.

Vierailija

Päivi Räsäsen, koska sen voi lähettää edeltä kääntämään sitä toista poskea loukkaajalle ja sitten itse hiipiä tappeluun jostain odottamattomasta suunnasta.

Onko vain nyrkkitappelu tosiaan, vai saisiko Päiville antaa Raamatun jolla se saa lyödä, kun sillä on siitä toiminnasta pitkä ja vankka kokemus?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat