Satunnainen makeanhimo?

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minun teki nyt mieli karkkia ja menin kauppaan ostamaan. Maistuupa kerrassaan hyvältä, ihanalta. Minun teki viimeksi mieli karkkia tai ylipäänsä jotain makeaa armeijassa, siitä on yli vuosi. Nyt mietityttääkin mistä tämä yhtäkkinen karkkihimo tuli, kun minua ei tavallisesti yhtään tee mieli karkkia, ajatuksin etoo.

Olen armeijan jälkeen dokannut useamman kerran viikossa eli tuskin on yhtään viikkoa ollut armeijan jälkeen kun en olisi kännännyt. Suurimmaksi osaksi tosiaan useammankin kerran viikossa. Nyt olen sitten lopulta ollut koko viime viikon juomatta ja aion olla tämä viikonlopun ja seuraavan viikon myös. Vaikuttaisiko tuo alkoholipuutos tähän asiaan?

Toinen seikka on se etten ole syönyt kunnolla mitään koko päivänä. Pari juustopalaa vain. Nälkä ei ole edes suuri, vaikka ehkä jotain mieli tekisikin syödä. Mutta karkki maistuu nyt erityisen hyvin. Olen kyllä ennenkin ollut aamuja syömättä mitään pitkälle päivään muttei ole tullut tällaista makeanhimoa. Ja nälkäkin ollut monesti huomattavasti suurempi, mutta on tehnyt mieli kaikkea rasvaista ja suolaista, ei makeaa.

No, söin nyt muutamia karkkeja eikä enää tee niin mieli. Jokin hetkellinen sokerinpuutos vain?

くそっ!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat