Miten valahtelet sensspalstalla?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ite avasin profiilin kokeilumielessä ja täydensin sitä sillon tällöin.
Muutaman osion jälkeen alko tulee kutsuja "kellarihuoneeseen" vaikka profiilissa on maininta "naimisissa".

Pieni pätkä profiilista.

Päivitettyäni profiilin osat 7 ja 8 tapahtui muutos yhteydenotoissa ja niitten luonteessa.
Ilmeisestikkin se oli joillekkin liikaa, joillekkin taas liian vähän.
Mhhhh...Olis vissiin pitäny jättää se "sormiosuus" kertomatta.

Pitäis ehkä kirjottaa koko profiili uusiks, vaikka jotenkin näin.
.
.
.

Kuulkaas nyt likat, rehellisyys ja huumorintaju on yliarvostettua kamaa.
Samalla kun toivoo miestä, joka olis yhden naisen kalu, joka osaa kastella naisen huumorin kukkasta ja on rehellinen.
Ei sellasia miehiä oo olemassakaan.
Siis mitä häh?
Mies joka saa naisen kikattamaan ja pysyy yhdessä?
Meilläpäin oli niitä tapana sanoo naisteN naurattajiks.
Teillä nääs on nyt vaatimuslistoilla aivan mahdoton yhtälö.

Toisaaltaan tuo rehelisyys.
Ei täällä oikeesti ole rehellisiä miehiä.
Ne sanoo että ovat rehellisiä kun oikeesti pitäis sanoo...

Kaljamahaa pukkaa...
Alkoholi ei ole ongelma - se on ratkaisu!
Sekä harvoin enää, pinokkio näyttää nenää.

- Nimimerkillä, epärehellinen tosikko

Miten valehtelet senssipalstalla?

Sivut

Kommentit (84)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

En valehtele. Kerron totuuden. Mutta vasta myöhemmin koko totuuden.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Jaa etta venttaat loppuun?
Mitkä on tulokset?

Mulla on profiilissa kuukaudessa noin uutta 400 vierailijaa.
Naimisissa merkintä.

Meetkö niitten kanssa treffeille?

Nettideittailu on kuin satua.
Lumikki toivoo prinssiä tulevaks, mutta saakin ne seitsemän kääpiötä.
Lopulta prinssi tulee, mutta löytää kukkakedolta sen noita-akan.

-Satusetä

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Muutaman kerran on tullut sitten tapaamisen yhteydessä pikaperuminen naisen suunnalta, kun en ihan niin hyvältä oikeesti näytä kuin photoshopatuissa kuvissani. Live-photoshoppia kun ei oo vielä.

Lähinnä nuoremmat seikkailunhaluiset +20 tyttäret on ottanut yhteyttä. En kuitenkaan ole enää jaksanut olla yhdenilllanpiparin perässä...

Mää olen erittäin sinkku...

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Miksi siellä pitäisi valehdella? Jos ei jotain asiaa voi kertoa niin jättäköön kertomatta.

Mutta tuota naimisissa olemista ja seuran hakemista en kyllä tajua. Miksette te naidut - anteeksi nyt vaan - kusipäät eroa jotta se teidän pettämänne piruparka pääsee hänkin etsimään uutta kumppania tai seksiseuraa itselleen (sikäli kuin löytää)? Tai miksette sovi kumppaninne kanssa reilusti että kumpikin käy huoraamassa sen minkä ehtii muuallakin?

Yleisin miesten "valhe" on kai se että annetaan ymmärtää että juttu tulee jatkumaan, vaikkei tule. Jotkut miehet jotka eivät tohdi esiintyä teennäisen vakavalla mielellä alkavat ränkyttämään naiselle "millä mielellä, millä mielellä" ihan kuin mukamas sinne kaaliin olisi erityisen vaikea saada ajettua että kun naisella lukee ilmossa että hakee kumppania, niin se kanssa on niin. Eikä että hakee kyrvänjatketta.

Pelkkien muhinointienkin myötä miehillä on tarve jättää nainen siihen kuvitelmaan että joku toinenkin kiksautus olisi joskus tulossa. En ymmärrä tätä. Kai nainen, jos halusi vain seksiä, voi ihan yhtälailla ajatella miehestä että tota en kyllä kuksi enää ikinä. Tuntuu irvokkaalta että paska pano sitten sössöttää jotain että "nähdäänkö vielä" tai vihjailee pysytään yhteyksissä kun kumpikin hyvin tietää että tuskinpa vaan...

Vierailija

Rosseau, enhän minä niitten haaruun oo tunkemassa.
Vaatimukset on lopussa.
Pätkä profiilia...

Profiilin päivitys, osa2:

Sensuuri iski taas. Ei mahdu laatikkoon. Ei saa sanoa.
Olisi kai pitänyt käyttää sitä ”firman” tarjoamaa sabluunaa.
Sitä missä on lokerot valmiina. Pituus menee lokeroon 181-185, kuuntelen KariTapsaa, jne...
Lopulta koko lipasto täynnä sanoja joita ei kukaan jaksa lukea.
EI!
En suostunut lokeroitavaksi.

Mitä tein väärin?
Ensin pelottelin kaikki naiset pois housuunpaskantamisstoorilla, kerroin että olen naimisissa ja että vaakamabo ei kiinosta. Silti kävijöitä on riittänyt.
Se on sitten kai se profiilikuva nääs?
Siihen ne klikkaa.
Kukaan ei uskalla tai halua vastata.
Pelottava mies, hullu, eikä halua seksiä!

Salvador Dali iski ikiaiksen vaimonsa itse tekemällään parffyynilla jota hän oli suitsuttannut juhlatilaisuudessa ylleen. Parfyymi sisälsi muunmuassa Dalin omaa ulostetta.

Vaatimukset:

Ei mitään väliä ulkoisilla ominaisuuksilla kunhan muuten synkkaa tai jotakin aivan uutta ja hulvatonta olet.
Mielikuvitus ja luovuus on plussaa.
Jos tarinanheitto kiinostaa tai muuten jututtaan niin voit ottaa yhteyttä.

Tietenkin voit suudella kuvaani ja mitä tapahtuukaan...

...älä sittenkään, eivät hyväksyneet sitä pulleaa sammakkoa.

Pitää löytää joku omakuva.

PS: Yks hyvä juttumuija on jo löytyny.

Vierailija

Niin,

Mun pointtini kai on että senssipalastalla kukaan ei hae kirjeenvaihto- tai harrastuseuraa vaikka sellaset vaihtoehdot löytyykin.

Kun selviää että tuo kaiffari ei ole kiinostunut fyysisestä yhteydestä vaan siitä sielun kukkasesta niin homma kaatuu heti.

Yhteydenottoja on tullut, reilustikkin, mutta kaikki haluaa fyysistä kontaktia.
Kiire?
Onko ne niin yksin että nälkä ajaa vaikka mihin kokeiluihin?
Vai onko nää palstat vaan naisten seksuaalisen tyydytyksen paikkoja?

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mitä muuten tarkoittaa tuo sana SENSSI? Ihan muna pystyssä mä pyörin mestoissa, joissa tarjotaan naista kuvien ja kuvausten perusteella.

Harrastusseuraa mä oon joskus hakenut, ja löytänyt ihan harrastukseen liittyvältä foorumilta.

Vierailija

Niin minä epäilinkin.
Naiset on aivan samanlasia kuin miehet.
Aina "muna" pystyssä.
Muunlainen kommunikointi ei juurikaan kiinosta.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Jos haluaa seuraa, mitä tahansa seuraa, kirjoitusseuraakin, niin ihan eka kriteeri on että ei saa vaikuttaa hullulta. Monissa meistä asuu pieni sisäinen sekopää, tai vaikka vähän isompikin, mutta itsesuojeluvaisto saa ihmiset pysymään loitolla tyypeistä jotka puhuvat omituisia tai käyttäytyvät miten sattuu - jos eivät ole taiteilijoita!

Se on aika mälsää tietää, tiedostaa ja huomata että on itse sellainen ihminen joka on siinä rajalla kiikunkaakun että ei välttämättä ole sieltä normaaleimmasta päästä, jos ei nyt ihan suljetulle osastollekaan viskattavissa.

Kuinka paljon ihmisen pitää tehdä kompromisseja ja teeskennellä olevansa "kuten kaikki muut" jos hän ei pysty tyytymään yksinomaan omaan jumalaiseen seuraansa, vaan haluaa silloin tällöin lörpötellä niitä näitä lajikumppaneidensa kanssa? (Vaikka vain yhden ainoankin.)

Voisin kuvitella että monestakin voisi olla virkistävää olla puheyhteydessä ilman mitään seksuaalisen kanssakäymisen pakkopullaa, mutta sen ihmiset taitavat hoitaa pääasiassa tähän mennessä löytämiensä ystävien kanssa, sekä keskustelupalstoilla (missä suurin innostus keskustelua kohtaan on tosin viime vuosina hyytynyt). Senssipalstoja käytetään vain kumppanin tai seksiseuran hakemiseen, minkäs teet.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kaksi kirjoitus virhettä kolmessa sanassa on jo niin anteeksiantamaton teko, että en lähdis moisen sotkun kirjoittaan tutustumaan.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27003
Liittynyt13.5.2005
Barbaari
On kai se totta että naiset valitsee nykyään miehen ulkonäön perusteella riippumatta siitä kuinka idiootti tai kusipää on.

Ovat valinneet (kuten miehetkin) todennäköisesti "aina" ulkonäön perusteella. Siis ainakin tuntemamme ajan. Nimittäin tuskin parinvalintapreferenssit kuitenkaan ihan muutamissa kymmenissä vuosissa muuttuvat. Mitä taas tule tuohon henkiseen pääomaan, sitä katsotaan lähinnä sitä silmälläpitäen, ettei kaveri ole tosiaan hullu. Kusipäisyytä tai muita ongelmia kun ei välttämättä huomaa tai niistä juurikaan välitä jos kumppani on muuten edustava.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

En minä hullu ole, kait?

Siis yhteydenottoja on tullut, paljonkin.
Naimisissa flägistä huolimatta.

Jotkut on ihan vaan kiittäneet profiilista ja siitä että saivat päivän naurut ja hyvän mielen. Haukkumaan ei oo kukaan tullu, vaikka ei kai se yleistä kontaktipalstoilla ole.

Joillekkin tuo "naimisissa" flägi on kuin punainen vaate ehdoton EI,
joillekkin taas ei mitään väliä.
SITÄ kun pitää saaha.

Koko profiili ei näy tässä joten sen juonne jäänee epäselväksi ja pelkästään oman sanomiseni varaan, kuitenkin se varmasti karkoittaa tiukkapipot ja ne kanat jotka vaativat mieheltä huumorintajua itse sitä omaamatta.

Mutta ootteko te senssipalstoilta löytäny sitä mitä haette?

Itse kyllä ja ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat