Teoreettinen tilanne

Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Teoreettinen skenaario (kuitenkin mahdollinen): Oletetaan, että Jyrki, Jutta, Mari ja Timo ovat samassa autossa matkalla maakuntiin. Heidän autoonsa törmää humalaisen kuljettajan ohjaama rekka ja kaikki puoluejohtajat menehtyisivät.

Mitä tapahtuisi puolueille:

- Kokoomus: Ei mitään, päteviä puheenjohtajakandidaatteja löytyisi vaikka kuinka paljon
- SDP: Samoin
- Keskusta: Samoin
- PS: Vistbacka? Kike Elomaa? Halla-Aho? Kuinka kauan PS voisi pysyä yhtenä puolueena?

-

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Kommentit (10)

Vierailija

Todellinen tilanne:, nyt alkaa olemaan sen verran persuista ketjuja, että menee vähän överiksi, ei vittu todellakaan kiinnosta yhtään,.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
fenomenologi
Todellinen tilanne:, nyt alkaa olemaan sen verran persuista ketjuja, että menee vähän överiksi, ei ***** todellakaan kiinnosta yhtään,.

Mitä sillä on väliä jos tällaista hypoteettista asiaa kysellään, ei mitään. Hypoteettisesti vastaisin kyllä että Timo ei kuitenkaan kuole tässä kolarissa, jää ainoana henkiin, ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Näin niinkuin hypoteettisesti. Ja ihan Aikuisten Oikeasti: Persut voittivat vaalit. Onko persujen äänestäjät hypoteettisesti kuitenkin äärivasemmistolaisia? Seppo, älä muuta Ruotsiin, siellä ei ole TImo Soini joukkoineen antamassa aihetta hypoteettisiin hypoteeseihin.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Vierailija
Astronomy
fenomenologi
Todellinen tilanne:, nyt alkaa olemaan sen verran persuista ketjuja, että menee vähän överiksi, ei ***** todellakaan kiinnosta yhtään,.

Mitä sillä on väliä jos tällaista hypoteettista asiaa kysellään, ei mitään. Hypoteettisesti vastaisin kyllä että Timo ei kuitenkaan kuole tässä kolarissa, jää ainoana henkiin, ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Näin niinkuin hypoteettisesti. Ja ihan Aikuisten Oikeasti: Persut voittivat vaalit. Onko persujen äänestäjät hypoteettisesti kuitenkin äärivasemmistolaisia? Seppo, älä muuta Ruotsiin, siellä ei ole TImo Soini joukkoineen antamassa aihetta hypoteettisiin hypoteeseihin.

Näitä voi kysellä olemassa olevissa ketjuissa, joita on varmasti ihan riittävästi jo, ei tarvitse avata joka kysymystä varten uutta ketjua samasta aiheesta.
Sillä on aika paljon väliä alkaako vituttamaan saman asian liiallinen toisto vai ei, ei täällä viitsi varmaan monet keskustella jos ei ole kuin saman paskan jankuttajia paikalla.
Tämä on tiede, eikä politiikkafoorumi.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
fenomenologi

Niin olen myös asian mieltänyt. Siksi ihmettelen myös Sinun kommenttejasi, kuten myös minun.

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Vierailija
Astronomy
fenomenologi

Niin olen myös asian mieltänyt. Siksi ihmettelen myös Sinun kommenttejasi, kuten myös minun.

Yksittäiset kommentit ovat eri asia kuin foorumin täyttyminen johonkin hihhulipuolueeseen liittyvistä lässytyksistä.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
fenomenologi

Ja tämä palsta on nimeltään "Historia ja Yhteiskunrta", sopii repiä siitä. Etkä vieläkään ole tämän foorumin nettipoliisi.

Jos sinua haittaa pähkäily "Pyhän Timosi" asemasta ja persujen riippuvaisuus Timosta, niin tough, elämä on.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
fenomenologi
Astronomy
fenomenologi

Yksittäiset kommentit ovat eri asia kuin foorumin täyttyminen johonkin hihhulipuolueeseen liittyvistä lässytyksistä.

Mielestäni kristillisten Päivi Räsänen on ehdottomasti paras vaihtoehto pääministeriksi tulevalle hallituskaudelle. Hänellä on selkeä ja perusteltu näkemys siitä, miten Suomi ja suomalaiset tulevat pärjäämään jo lähitulevaisuudessa globaalissa maailmassa, missä mm. rauhanpuolustus on äärettömän tärkeää, puhumattakaan Euroopan taloudellisesta hyvinvoinnista. Kaikki nk. "voittajapuolueet" menkööt itseensä ja miettikööt miksi tässä näin kävi. Tämä on yksittäinen kommentti eikä missään nimessä tarkoita sitä, etteikö Päivi Räsänen muka olisi paras pääministeriehdokas. Päinvastoin. Ehkä tämä on kuitenkin teoreettinen tilanne?

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Oikeastaan puolueet ovat nykyisellään sikinsokin. Esimerkiksi kokkari voi avian rauhassa olla demari avian kuten kepulainenkin tai tietyissä tapauksissa persu.... Tai siis ninhän ne käytännössä ovatkin.

Tuo Halla-aho on selkeästi oikeistolaisimpia persuja. Ei tulisi hänestä johtajaa. Sääli, ettei persujen oikeistosiipeä päässyt juurikaan läpi. Pääosn vassareita. Peitsamolla ja Kikellä selkeästi synkkasi TV:ssä.

Ei mitään erikoista siis. Puolueet ovat melkein pelkkää kulissia.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija
Seppo_Pietikainen
fenomenologi

Ja tämä palsta on nimeltään "Historia ja Yhteiskunrta", sopii repiä siitä. Etkä vieläkään ole tämän foorumin nettipoliisi.

Jos sinua haittaa pähkäily "Pyhän Timosi" asemasta ja persujen riippuvaisuus Timosta, niin tough, elämä on.

Ei haittaa pähkäily minkään hihhulin asemasta, hänet voi helposti korvata jollain muulla hihhulilla.
Se haittaa jos mistä tahansa aiheesta avataan liikaa ketjuja, siltikin vaikka asiasta voisi keskustella jossain valmiissa ketjussa.
Kaikki eivät ole kiinnostuneita aiheesta, poistun paikalta, palataan asiaan ehkä joskus jos/kun tulee jotain järkeä tähän touhuun.

Uusimmat

Suosituimmat