Miten nykyaika ja tulevaisuus tulee vaikuttaa meidän dna:n?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nythän on aivan käsittämättömän suuri muutos tullut ihmiskuntaan. Eli luolamiehistä kuulentoihin. Miten nämä tietokoneet ja niitten aiheuttamat elemäntavat tulee vaikuttamaan nyky-geeneihin? Mä luulisin että aika paljon.

Kommentit (4)

Vierailija

Millä tavalla tuo näkyisi mielestäsi ulkoisessa habituksessa etc.?

Tuleeko meistä läskejä, kokista juovia ja rullatuolilla liikkuvia rasvatukkia, joilla on ylikehittynyt hiirikyynärpää?

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
nuubi
Nythän on aivan käsittämättömän suuri muutos tullut ihmiskuntaan. Eli luolamiehistä kuulentoihin. Miten nämä tietokoneet ja niitten aiheuttamat elemäntavat tulee vaikuttamaan nyky-geeneihin? Mä luulisin että aika paljon.

Luulen, että nyt kun ihmiset tekevät aina vaan enempi ja enempi istumatyötä, niin ajanmittaan ihmisen persuksiin tulee kehittymään jakkara.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Astronomy
nuubi

Luulen, että nyt kun ihmiset tekevät aina vaan enempi ja enempi istumatyötä, niin ajanmittaan ihmisen persuksiin tulee kehittymään jakkara.

Niin. Meillähän on jo merkkejä tästä tulevan kehityksen suunnasta, nimittäin häntäluu. Vielä kun aletaan huomaamaan kasvaneita määriä tuplalumpioista, joista toinen pari on taipeen puolella, olemme jo hieman lähempänä yhteiskuntaa jota eivät hallitse Maskut eikä Iskut.

Vierailija

Noh noi häntäluut ja ne ei ole teknologian aiheuttamia. Varmaankin jalat tulee jotenkin kärsimään tästä.

Uusimmat

Suosituimmat