Lompakko hukassa

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Juu eiku sitä vaan piti kysyä että miten pitää toimia jos lompakko pöllitään eikä oo passia ja kaikki kortit pitäis uusia? Ja jos ei oo sormenjälkiäkään poliisin rekisterissä. Mistä poliisit tietää kuka se on joka inisee lompakostaan?

Sivut

Kommentit (33)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Tätä määkin olen miettinyt... pitääkö siinä äiti hakea todistamaan henkilöllisyys vai mitä tehdä...

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
CE-hyväksytty
Juu eiku sitä vaan piti kysyä että miten pitää toimia jos lompakko pöllitään eikä oo passia ja kaikki kortit pitäis uusia? Ja jos ei oo sormenjälkiäkään poliisin rekisterissä. Mistä poliisit tietää kuka se on joka inisee lompakostaan?

meinaatko ettei ne saa nimen perusteella kuvaasi näkyviin?

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
taucalm
CE-hyväksytty

Meinaan.

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
taucalm
CE-hyväksytty

Meinaan.

eiköhän niillä ole arkistoissaan myönnetyistä korteista otetut valokopiot (nykyään vissiin digitaalisessa muodossa) mistä näkyy se korttiin ympätty kuvakin. Vois luulla, entiäsit

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mää vaan hain ekan passini. Ne kysy että onko henkkareita, katoin niitä pitkään ja ne anto mulle passin. Kysy ne että onko mulla KELA-korttia. Mää että joo mutta ei mukana. En anto mulle passin. Vähemmän Tollo sai muuten eilen ostoluvat haulikolle kyttikseltä. Sillä oli siellä haastattelu.

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
jees
Ne kyselee tyhmiä kysymyksiä ja tarkkailee reaktioitasi. Niille on opetettu ne koulussa, eikä ne kyllä kovin monimutkaisia ole, joskin tulkinanvaraisia.

Jaa. Minkälaiset mahdollisuudet olis identiteetivarkauteen?

Vierailija

Kun Herrani haki uudenmallista ajokorttia, ei vanha punainen pahvinen käynyt henkilöllisyyden todistamiseen. Niinpä virkailija kyseli lasten syntymäpaivät, äidin syntymäpaikan, hääpäivän ja vaimon eli minun keskimmäisen nimeni ja paljon muuta. Eli tosi etevä ja hyvämuistinen saa identiteettivaras olla.

-PP74-
Seuraa 
Viestejä337
Liittynyt6.1.2010
CE-hyväksytty
jees
Ne kyselee tyhmiä kysymyksiä ja tarkkailee reaktioitasi. Niille on opetettu ne koulussa, eikä ne kyllä kovin monimutkaisia ole, joskin tulkinanvaraisia.

Jaa. Minkälaiset mahdollisuudet olis identiteetivarkauteen?

Ei minkäänlaisia, multa kyselivät sisarusten lapsien nimiä ja vanhempien syntymä aikoja ja ylipäänsä sellasia mitä ei voi ulkopuolinen tietää. Kyse oli ajokortin takaisin hakemisesta ilman henkkareita ku tuli moottoripyörällä ajeltua hieman liian lujaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat