Onnellisuusgeeni

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.tiede.fi/uutiset/4304/geeni_ ... lisemmaksi

Mun on kyllä hieman vaikea sulattaa kyseistä tutkimustulosta paitsi jos tähän onnellisuusgeeniin linkittyy myös jonkinlainen "tyhmyys-" tai "henkinen sokeus" geeni.

Sitten vaan valkataan populaatiosta nämä onnellisuusgeenin omaavat ja risteytetään "ahkeruus" geenin omaavilla niin meillä on ideaali duunari.

Kommentit (7)

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
fractalmind
http://www.tiede.fi/uutiset/4304/geeni_tekee_onnellisemmaksi

Mun on kyllä hieman vaikea sulattaa kyseistä tutkimustulosta paitsi jos tähän onnellisuusgeeniin linkittyy myös jonkinlainen "tyhmyys-" tai "henkinen sokeus" geeni.

Sitten vaan valkataan populaatiosta nämä onnellisuusgeenin omaavat ja risteytetään "ahkeruus" geenin omaavilla niin meillä on ideaali duunari.

"..mikä näyttää altistavan onnellisuudelle."
Kyllä olisi kurjaa altistua onnellisuudelle.

Tuollainen risteytys johtaa kyllä helvettiin nimeltään Uljas Uusi Maailma.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32778
Liittynyt6.12.2009
Mouho
fractalmind

"..mikä näyttää altistavan onnellisuudelle."
Kyllä olisi kurjaa altistua onnellisuudelle.

Tuollainen risteytys johtaa kyllä helvettiin nimeltään Uljas Uusi Maailma.

Juu ei, ei tarvi pyrkiä onnellisuuteen eikä surullisuuteen molemmmat on jonnekin päin tasapainosta kallellaan...luonnollista on olla, ei olla "onnellinen" eikä "surullinen"

En tarvi onnellisuugeeniä, enkä onnellisuuspilleriä, muut voi ottaa minunkin puolesta sen/niitä

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
fractalmind

Lisää syitä masentuneille lopettaa itsensä tai edes ainakin hommata sterilisaatio (jos ei sitä jo henkisessä mielessä olekin eli seksi täysin unohtunut mielestä), sillä todennäköisesti heillä EI ole kyseistä geeniä ja kuka sitä paskoja geenejä periyttäisi jälkeläisilleen.

Ehkäpä tuollainen onnellisten ihmisten porukka voisi vaikka lopettaa lopulta kaikki sodatkin.

Vierailija
Rousseau

Lisää syitä masentuneille lopettaa itsensä tai edes ainakin hommata sterilisaatio (jos ei sitä jo henkisessä mielessä olekin eli seksi täysin unohtunut mielestä), sillä todennäköisesti heillä EI ole kyseistä geeniä ja kuka sitä paskoja geenejä periyttäisi jälkeläisilleen.

Ehkäpä tuollainen onnellisten ihmisten porukka voisi vaikka lopettaa lopulta kaikki sodatkin.

Minua kyllä hieman epäilyttää tämä geenivouhotus yhteiskunnan kannalta koska se tavallaan herättää henkin natsien rodunjalostusideologian uudella tasolla. Rikkailla on varaa parannella geenejään ja muuttua vähitellen jumalroduksi kun taas köyhemmät taantuvat jonnekin orjarodun tasolle.

Foliohattuvaroitus:
Onko tässä tarkoitus korjata Annunakien muinainen moka kun tekivät ihmisestä liian fiksun ja uhan itselleen?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
fractalmind

Onko tässä tarkoitus korjata Annunakien muinainen moka kun tekivät ihmisestä liian fiksun ja uhan itselleen?

Olisivat rukanneet sikiäväisyyttä heti ensimmäiseksi, sensijaan että legendan mukaan laittoivat tauteja ja nälänhätää ihmisten riesaksi.

Perhana. Mitäs jos yksi ihmisorjien funktio oli toimia anunnakien (vai annunakien, en ymmärrä miksi pitää olla kaksi eri versiota tästäkin sanasta) seksi"nukkeina". Se selittäisi miksi lajillamme on niin mielipuolisen vimmainen vietti.

(Tuli vaan siitä mieleen kun juuri katsoin seksirobotti-dokumentin telkasta.)

Vierailija
Rousseau

Perhana. Mitäs jos yksi ihmisorjien funktio oli toimia anunnakien (vai annunakien, en ymmärrä miksi pitää olla kaksi eri versiota tästäkin sanasta) seksi"nukkeina". Se selittäisi miksi lajillamme on niin mielipuolisen vimmainen vietti.

(Tuli vaan siitä mieleen kun juuri katsoin seksirobotti-dokumentin telkasta.)

Siitähän ne isossa kirjassa kertoo ja myös muinaisissa intiaanilegendoissa on tarinoita sodista jättiläisiä vastaan kun niillä oli kuulemma erikoiset ja veemäiset seksuaaliset tavat ihmisten suhteen ja lisäksi taisivat myös syödä ihmisiä.

Patenttilain mukaan manipuloitu geeni on omaisuutta joten jos nuo Annu-tyypit tulevat takaisin vaatimaan omaisuuttaan. (ks. Joseph Farrell: Genes, giants, monsters & men)

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
Rousseau
fractalmind

Mä en ainakaa periytä paskoja geenejä jälkeläisilleni. Siks naapurin Pena joutuu siittämään mun vaimoa. Mä sit kuitenki kasvatan ne kakarat kunnon arjalaisiks ja suomalaisiks!!!1!!!1!!1!!!1111

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Uusimmat

Suosituimmat