USA haluaa antaa Gaddafin rahoja kapinallisille

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/-usa ... 96082.html

Minun oikeustajuni on sen verran luutunut, ettei tahdo taipua, mutta pitäisikö minun ja tietysti muidenkin harjoittaa oikeustajuaan joustavammaksi?

Kommentit (13)

Vierailija

Todistaa vain entisestään että Gaddafin vastaisessa operaatiossa oli kyse orkestoidusta vallankaappauksesta, eikä siviilien suojelusta.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

Irak, Afghanistan, Pakistan, Libya. kaikissa näissä on kyse vain lännen tavasta vapauttaa maita pakkodemokratisoimalla niistä samanlaisia plutokratioita kuin esim. Suomesta.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32479
Liittynyt6.12.2009
taucalm
Irak, Afghanistan, Pakistan, Libya. kaikissa näissä on kyse vain lännen tavasta vapauttaa maita pakkodemokratisoimalla niistä samanlaisia plutokratioita kuin esim. Suomesta.

Minä olen jo ajat sitten tippunut kuin eno veneestä, katsoin osittain "Rambo 3" elokuvan ja siinä Rambosetä taisteli Afgaanisissien rinnalla pahoja venäläisiä vastaan, sitä ennen tais olla palikat toisinpäin ja miten on tänään onko siellä suomenpoika nyt taistelemassa Nato joukkojen rinnalla pahoja afgaanisissejä vastaan. Rambosetä taitaa olla jo liian vanha neloselokuvaan ja saattas mennä sekaisin kuvausten aikan ketä pitää pahana ja ampua?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32479
Liittynyt6.12.2009
taucalm

Laskeppa huvikses montako Jeesuspuhelimen ostajaa saadaan luotua tuolla kurin tulevaisuudessa?

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
jussipussi

Laskeppa huvikses montako Jeesuspuhelimen ostajaa saadaan luotua tuolla kurin tulevaisuudessa?

laskeppa itse huvikses, että kuinka monta muslimia haluaa coca-colaa, pepsiä ja lumedemokratiaa maihinsa..

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
jussipussi
pinklin
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/-usa-haluaa-antaa-gaddafin-rahoja-lib...

Minun oikeustajuni on sen verran luutunut, ettei tahdo taipua, mutta pitäisikö minun ja tietysti muidenkin harjoittaa oikeustajuaan joustavammaksi?

Oleppas siinä! muka niin ajatellaan, meillä on viralliset ajattelevat päät valtiossa ei sinun tarvi vaivata päätä näillä asioilla.

Niinpä! Vallanpito on helpompaa, jos vain vallanpitäjä ajattelee.

Vierailija
taucalm

Onhan se Amerikka huomannut Kiinassakin demokratian vajetta, vaikka (tai siitä syystä) Kiina omistaa melkein koko Amerikan.

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1145
Liittynyt16.3.2005
jussipussi
Minä olen jo ajat sitten tippunut kuin eno veneestä, katsoin osittain "Rambo 3" elokuvan ja siinä Rambosetä taisteli Afgaanisissien rinnalla pahoja venäläisiä vastaan, sitä ennen tais olla palikat toisinpäin ja miten on tänään onko siellä suomenpoika nyt taistelemassa Nato joukkojen rinnalla pahoja afgaanisissejä vastaan. Rambosetä taitaa olla jo liian vanha neloselokuvaan ja saattas mennä sekaisin kuvausten aikan ketä pitää pahana ja ampua?

Olet tosiaan tippunu veneestä. Stallone teki Rambo 4:n jo 2008. Taistelutantereena Burma. http://www.imdb.com/title/tt0462499/

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32479
Liittynyt6.12.2009
taucalm
jussipussi

laskeppa itse huvikses, että kuinka monta muslimia haluaa coca-colaa, pepsiä ja lumedemokratiaa maihinsa..

"Pure jenkki"

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32479
Liittynyt6.12.2009
Hamppu
jussipussi

Olet tosiaan tippunu veneestä. Stallone teki Rambo 4:n jo 2008. Taistelutantereena Burma. http://www.imdb.com/title/tt0462499/

No niin olen näkojään, Kuka oli siinä paha ja vihollinen?
Rambosetä on pysynyt sitten hyvässä iskussa anabolisilla?

Zaibowski
Seuraa 
Viestejä1387
Liittynyt5.3.2011
jussipussi
No niin olen näkojään, Kuka oli siinä paha ja vihollinen?
Rambosetä on pysynyt sitten hyvässä iskussa anabolisilla?

Rambo 1 oli yhteiskuntakriittinen kuvaelma, uusin Rambo taas korostaa sodan mielettömyyttä, hyvä-paha-asetelma on sivuseikka.

Vierailija
pinklin
jussipussi
pinklin
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/-usa-haluaa-antaa-gaddafin-rahoja-lib...

Oleppas siinä! muka niin ajatellaan, meillä on viralliset ajattelevat päät valtiossa ei sinun tarvi vaivata päätä näillä asioilla.

Niinpä! Vallanpito on helpompaa, jos vain vallanpitäjä ajattelee.

hyvä pisto

Uusimmat

Suosituimmat