Sivut

Kommentit (133)

installer
Seuraa 
Viestejä9908

Itse en katso juurikaan perinteistä urheilua,sensijaan jos aikaa jää katson jonkin verran vapaaottelua ja mailapelejä tennis,sulka ja kössi koska näitä mailapelejä itsekin aktiivisesti läpyttelen.

Suomen MM-lätkävoitto oli kuitenkin mielestäni hyvä piristysruiske Suomen kansalle...

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

penni
Olen edelleen sitä mieltä että Vääpelin pitäisi puhua vain omasta ja koiransa puolesta, jos kajoaa taideasioihin.

Minä taas olen sitä mieltä että sinun pitäisi mennä AA-kerhoon, hakeutua hoitoon ja hankkia terveempiä harrastuksia.

Suosittelen urheilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Pirta
Wisdom does not trouble his head what makes people happy. - Aristotle -
(Viisaudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä tekee ihmiset onnelliseksi.)

OT: eikö Aristoteles kuitenkin ollut sitä mieltä, että onnellisuuden voi saavuttaa juuri viisauden kautta?

"happiness, whether consisting in pleasure or virtue, or both, is more often found with those who are most highly cultivated in their mind and in their character"
"Let us acknowledge then that each one has just so much of happiness as he has of virtue and wisdom, and of virtuous and wise action."

http://classics.mit.edu/Aristotle/politics.7.seven.html

penni
Seuraa 
Viestejä5434
Vääpeli
penni
Olen edelleen sitä mieltä että Vääpelin pitäisi puhua vain omasta ja koiransa puolesta, jos kajoaa taideasioihin.

Minä taas olen sitä mieltä että sinun pitäisi mennä AA-kerhoon, hakeutua hoitoon ja hankkia terveempiä harrastuksia.

Suosittelen urheilua.

Miksi?

Look out buddy, Noah’s coming, Jesus, man, what did you do?

penni
Vääpeli
penni

Suosittelen urheilua.

Miksi?

Viestihistoriasi perusteella sinulle on kehkeytymässä paha alkoholiongelma eikä se suinkaan ole ongelmistasi ainoa.

Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia, mutta alkoholiongelmallesi sinä sentään pystyt tekemään jotain.

penni
Seuraa 
Viestejä5434
Viestihistoriasi perusteella sinulle on kehkeytymässä paha alkoholiongelma eikä se suinkaan ole ongelmistasi ainoa.

Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia, mutta alkoholiongelmallesi sinä sentään pystyt tekemään jotain.

Kiitos Vääpeli että luit viestihistoriani. Olen otettu. Meuhkasit persujen voitosta vähämieliseen tapaasi kuin pieni poika (persut vallitsee, Halla-aho hallitsee), huolestuin jo kun katosit näiltä palstoilta kun persut joutuivat oppositioon. Hienoa että Suomi voitti jääkiekon MM-kisat, sait siitä oivan syyn tulla takaisin meuhkaamaan. Jos vielä sanoisit joskus edes jotain tolkullista, niin voisin minä puolestani lukea sinun viestihistoriaasi, ainakin jonkinverran.

Look out buddy, Noah’s coming, Jesus, man, what did you do?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Vääpeli

Urheilu ja liikunta on ihmisille paljon tärkeämpää ja merkityksellisempää kuin esimerkiksi taide. Varsinkin turhanpäiväinen nykytaide. Terve sielu terveestä ruumiista sanoivat jo muinaiset roomalaisetkin.

Miksi sinun kaltaisesi ihmiset tarvitsevat kaikkeen aina tuollaista vastakkainasettelua? Etkö oikeasti pysty tuntemaan mitään iloa jostain saavutuksesta ilman että haluat samalla lytätä jotain toista asiaa? Mistä ihmiseen tulee tuollainen pienisieluinen katkeruus ja hevonpaska?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Neutroni
Seuraa 
Viestejä33706
Vääpeli
Urheilu ja liikunta on ihmisille paljon tärkeämpää ja merkityksellisempää kuin esimerkiksi taide. Varsinkin turhanpäiväinen nykytaide. Terve sielu terveestä ruumiista sanoivat jo muinaiset roomalaisetkin.

Miten huippu-urheilun seuraaminen viihteenä liittyy liikuntaan? Tuskinpa yksikään aikuinen alkaa harrastaa jääkiekkoa tai mitään muutakaan liikuntaa sen takia, että suomalaiset voittavat mestaruuden. Urheilulla ja taiteella on kovin vähän eroja. Urheilijoille ja taiteilijoille kyse on intohimojen viemisestä äärimmilleen ja katselijoille viihteestä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Vääpeli

Minä puhun yli kahden miljoonan suomalaisen puolesta.

Olet siis selkeästi vähemmistössä. Minä ilmensin arvostustani kusemalla telkkarini päälle kun aivoidiootit hehkuttivat jotain jääpallomestaruutta.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Neutroni
Vääpeli

Miten huippu-urheilun seuraaminen viihteenä liittyy liikuntaan? Tuskinpa yksikään aikuinen alkaa harrastaa jääkiekkoa tai mitään muutakaan liikuntaa sen takia, että suomalaiset voittavat mestaruuden.

Nuoremmat kyllä alkavat harrastaa urheilulajeja urheilusankarien perässä, ja joissain lajeissa aikuisetkin:

"Suomen curlingmenestys Torinossa toi asiakasvirran Oulunkylän halliin"
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Suomen+ curlingmenestys+Torinossa++ toi+asiakasvirran+Oulunkylän+ halliin/HS20060221SI1TA03djd

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Aweb
Vääpeli

Miksi sinun kaltaisesi ihmiset tarvitsevat kaikkeen aina tuollaista vastakkainasettelua? Etkö oikeasti pysty tuntemaan mitään iloa jostain saavutuksesta ilman että haluat samalla lytätä jotain toista asiaa? Mistä ihmiseen tulee tuollainen pienisieluinen katkeruus ja hevonpaska?

Niin, sitä minäkin ihmettelen. Oliskohan synnynnäistä? Ihminen voinee kuitenkin muuttua parempaan suuntaan, jos vähän avartaa katsantokantaansa. Vääpelistä en ole ihan varma.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Vääpeli

liikuitteko mielestänne paljonkin, kun joitte kaljaa aivopesulaatikon edessä? ei se ihme, että suomalaiset ovat niin ylipainoista kansaa, jos tuota kutsutaan liikunnaksi.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
taucalm
terveelle ihmiselle merkitys on kutakuinkin 0.

Juu. Yhteiskunnassamme on kuitenkin monia vähäosaisempia joille tällaisilla positiivisilla ja yhteisöllisillä kokemuksilla voi olla suuri positiivinen merkitys.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Toope
Seuraa 
Viestejä27211
Kosh
Yhteiskunnassamme on kuitenkin monia vähäosaisempia joille tällaisilla positiivisilla ja yhteisöllisillä kokemuksilla voi olla suuri positiivinen merkitys.

Ei tarvitse olla vähäosainen. Urheilusaavutukset voivat tuottaa mielihyvää yhteiskuntaluokasta riippumatta. Jääkiekko ei Suomessa luultavasti ole vain rahvaan laji.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää, pommi-iskut ja jengit ovat sitä monikulttuurista Ruotsia, se on kehitystä." Liian monien mielestä"!"
http://tinyurl.com/jbs6kqp

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Toope
Kosh
Yhteiskunnassamme on kuitenkin monia vähäosaisempia joille tällaisilla positiivisilla ja yhteisöllisillä kokemuksilla voi olla suuri positiivinen merkitys.

Ei tarvitse olla vähäosainen. Urheilusaavutukset voivat tuottaa mielihyvää yhteiskuntaluokasta riippumatta. Jääkiekko ei Suomessa luultavasti ole vain rahvaan laji.

Tiedän, mutta vastasinkin nimenomaan taucalmin viestiin huomioiden hänen aiemmat kirjoituksensa ja yhteiskunnalliset kannanottonsa palstalla...

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

penni

Kiitos Vääpeli että luit viestihistoriani. Olen otettu. .

Ihan turhaan olet otettu sillä en minä muuta kuin vilkaissut viestihistoriaasi. Vilkaisin että mikä juoppo, luuseriääliö minusta täällä oikein kirjoittelee. Yleensä hyppään viestiesi yli. Taidan tehdä niin jatkossakin.

penni

Jos vielä sanoisit joskus edes jotain tolkullista, niin voisin minä puolestani lukea sinun viestihistoriaasi, ainakin jonkinverran.

Sanoo nimimerkki joka ei ole kirjoittanut yhtään järjellistä viestiä...

Aweb
Mistä ihmiseen tulee tuollainen pienisieluinen katkeruus ja hevonpaska?

Sitä sinun kannattaa tutkiskella ja miettiä hiljaa pääsi sisällä. Sinun kirjoituksesihan ovat olleet viimeaikoina yhtä katkeraa vastakkainasettelua ja hevonpaskaa!

taucalm
Vääpeli

liikuitteko mielestänne paljonkin, kun joitte kaljaa aivopesulaatikon edessä?

Kuka joi, kenestä se puhuu? Virkeet aloitetaan isolla alkukirjaimella. Juo vähemmän niin ehkä se kirjoittaminenkin sujuu paremmin.

Fëanor
No kyllähän tällainen upea voitto ja vielä perivihollisesta valaa hyvää henkeä kaikkiin tervejärkisiin ihmisiin. Tällainen terve kansallisylpeys ei ole kuin hyväksi. Taloudellisessa taantumassa tarvitaan tällaisia positiivisia tuntemuksia.

Surullista kuitenkin, että tietyt pahuutta ja katkeruutta limaisen olmin lailla tihkuvat oman pesän likaajat tekevät kaikkensa vetääkseen lokaan tällaisetkin kansaa yhdistävät iloiset tapaukset.

Sitä minäkin ihmettelen että mistä näitä toisten ilosta marisevia ilonpilaajia oikein sikiää. Tällä palstalla näitä flekmaattisia, katkeria mulkkuja tuntuu olevan oikein roppakaupalla.

No nautitaan me muut menestyksestä ja mestaruudesta ja annetaan näiden pellejen jäädä itkemään ja pieremään kotipunkkaansa!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat