Sammakoitten laskeminen

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Otsikkoa ihmetellessä tulee tutkia ensin osasto. Eli ei ole kyse sammakoitten laskemisesta vaan siitä, että itse kukin päästelee suustansa sopimattomia. Joillekin noista on siis annettu nimeksi sammakoitten päästely tai laskeminen.

Meikäläisellä on paha tapa mennä assosiaatioissa liian nopeasti ja pitkälle ja kehittelen huumoria, jota ei voi tajuta tavis. Saa sitten kuulla että taitaa olla koppa sekaisin. Tuo on totta, mutta jotenkin ei tunnu oikealta analyysiltä silloin kun on kehitellyt jonkun small-talk-tyylisen pilaelman, jota toinen ei oivalla. Esimerkiksi tilannekomiikkaa. No siinähän sitten jää voimaan "koppa-sekaisin" sen toisen mielestä. Korjaamaton paikka.

Ehkäpä tuo sammakoitten tuottaminen ei aivan täsmälleen tarkoita noita tarkoituksellisia kehitelmiä, mutta laajennetaan taiteilijan vapaudella hieman.

Millaisia kokemuksia on raatilaisilla sammakoiten laskemisesta. Miten elämää on tullut jatketuksi oikean äiti-sammakon jälkeen. Ja millainen itse sanallinen tuotos oli?

Kerron vaatimattoman, josta en ottanut pulttia (paljon) mutta vastapuolen huumorintajuttomuus järkytti. Olin luomen poistossa ja kysäisin miten syvältä poistetaan. Tohtori kertoi, että rasvakudosta myöten. Luonnollisesti yritin tylsää operaatiota keventää toteamalla jotta nythän sitten saadaan painoakin pudotetuksi samalla. Tosikko lääkäri siihen sitten jotain mutisi, jotta ei tässä nyt lähde kuin aivan pieni pala rasvaa. Voimaan jäi sammakko. Olihan tuo varmaan ylivoimainen sitten, mutta tämä nyt on vain esimerkki, jollaiseen toiset kykenevät asettamaan sopivan palikan jatkoksi ja toiset eivät. Ehkä kyse oli vain haluttomuudesta ja vastenmielisestä potilaasta. Eli tuo mahdollisuus tietenkin saattaa hieman kaivellakin.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat