Astraalimatkaaminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinkas monet täällä pystyvät astraalimatkaamaan? Itse luulin näitä trippejä pelkiksi lucid-uniksi, mutta kaksi outoa asiaa on tapahtunut, jotka saivat minut miettimään että olen oikeasti astraalimatkaaja

Ekassa tapauksessa matkustin harmaiden luokse Zeta Reticulille. En kuitenkaan tiennyt, että kyseessä on sininen kaksoistähtijärjestelmä, mutta se oli. Tarkastin asian vielä jälkeenpäin netistä

Toisessa tapauksessa tiesin dollarin ja euron kurssin lähes pilkulleen oikein

Löytyykö foorumilta muita astraalimatkaajia

Sivut

Kommentit (22)

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
Pien
Kuinkas monet täällä pystyvät astraalimatkaamaan? Itse luulin näitä trippejä pelkiksi lucid-uniksi, mutta kaksi outoa asiaa on tapahtunut, jotka saivat minut miettimään että olen oikeasti astraalimatkaaja

Ekassa tapauksessa matkustin harmaiden luokse Zeta Reticulille. En kuitenkaan tiennyt, että kyseessä on sininen kaksoistähtijärjestelmä, mutta se oli. Tarkastin asian vielä jälkeenpäin netistä

Et tuonut sitten mitään tuliaisia sieltä Zeta Reticulilta, noin niinkuin todisteeksi. Ota edes ensi kerralla vaikka pieni digipokkari mukaan.

Minä katson dollarin euron ja ruplan kurssit netistä. Mutta jos satut matkaamaan tulevaisuuteen, niin katso tulevan viikon lottonumeroita ja pörssikursseja, niin tietää sitten mihin säästönsä laittaa.

Ekologista ja halpaa lystiähän se astraalimatkailu on. Eli ei tule edes hiilijalanjälkiä, eikä matkakuluja.
Kerrohan nyt, millaista siellä kaukaisella planeetalla oli ja mistä keskustelit näitten harmaitten kanssa?

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
ovolo
Pien

Et tuonut sitten mitään tuliaisia sieltä Zeta Reticulilta, noin niinkuin todisteeksi. Ota edes ensi kerralla vaikka pieni digipokkari mukaan.

Minä katson dollarin euron ja ruplan kurssit netistä. Mutta jos satut matkaamaan tulevaisuuteen, niin katso tulevan viikon lottonumeroita ja pörssikursseja, niin tietää sitten mihin säästönsä laittaa.

Ekologista ja halpaa lystiähän se astraalimatkailu on. Eli ei tule edes hiilijalanjälkiä, eikä matkakuluja.
Kerrohan nyt, millaista siellä kaukaisella planeetalla oli ja mistä keskustelit näitten harmaitten kanssa?

Kerro vielä, tapahtuiko tämä astraalimatka kun olit mukana kannabiksen vapauttamista vaatineessa kulkueessa?

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Voisin tietenkin piruuttani kysyä jotta tekivätkö ne jotain sexuaalisia kokeita. Mutta olkoot kysymättä. Miten ne voisivat jollekin usvaiselle matkaajalle mitään tehdä.

Luultavasti meikäläinenkin on kauhea reissaaja. Joka aamu on niin väsähtänyt olo. Kai sitä jossain pilettää kaiket yöt. Muistaisi vain missä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
ovolo

Ei sieltä voi tuoda mitään mukanaan, kun pelkkä henki sinne siirtyy. Fyysinen ruumis jää sinne missä on, omassa tapauksessa tällä kertaa vaatekomeroon.

En puhu harmaiden kanssa suuta liikuttamalla, vaan ajatusten voimalla. Harmaat myös tuntuvat olevan aika pirun hiljaista porukkaa, tyytyvät vain ihmettelemään, en oikein ymmärrä niiden motiivia. Niistä ei saa oikein mitään irti.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
Pien
ovolo

Ei sieltä voi tuoda mitään mukanaan, kun pelkkä henki sinne siirtyy. Fyysinen ruumis jää sinne missä on, omassa tapauksessa tällä kertaa vaatekomeroon.

En puhu harmaiden kanssa suuta liikuttamalla, vaan ajatusten voimalla. Harmaat myös tuntuvat olevan aika pirun hiljaista porukkaa, tyytyvät vain ihmettelemään, en oikein ymmärrä niiden motiivia. Niistä ei saa oikein mitään irti.

Nimenomaan. Psykedeelejä naamariin ja shamaanirumpu soimaan ja eikun sfääreihin.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Vierailija

Tunsivatko ne R-L Luukasta ja oliko siellä cia-agentteja samaan aikaan?

Olisit vaatinut selvityksen sähkömagneettisen säteilyn dualismista, maailmankaikkeuden synnystä, parhaasta keinosta matkustaa tähtien välillä ja interstellaarisen omnibussin aikatauluista.

Jeesus kävi jo samalla planeetalla, eikä tuonut muuta kuin pehmeää tietoa mukanaan. Toista kertaa ei voi tyytyä niin heppoiseen todistusaineistoon.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008
Paul M
Voisin tietenkin piruuttani kysyä jotta tekivätkö ne jotain sexuaalisia kokeita. Mutta olkoot kysymättä. Miten ne voisivat jollekin usvaiselle matkaajalle mitään tehdä.

Luultavasti meikäläinenkin on kauhea reissaaja. Joka aamu on niin väsähtänyt olo. Kai sitä jossain pilettää kaiket yöt. Muistaisi vain missä.

So, so. Eipäs nyt olla noin varmoja. Nykytiede pystyy jo aika pitkälle. Olen itse nähnyt kuinka se lekuri sarjassa SCI pyörittelee astraaliruumista ja tökkii sitä sormella sinne tänne.

Ihan hyvin voi varmaan ovelalla, edistyneellä tekniikalla siirtää myös tuntemuksia.

Että jos on aamulla pylly hiukan arka, tiedätte mitä on tapahtunut.

Vierailija
ovolo
Pien

Mutta eipä siitä toisaalta makseta kilometrikorvauksiakaan?

Vierailija
Arvuuttelija

Olisit vaatinut selvityksen sähkömagneettisen säteilyn dualismista, maailmankaikkeuden synnystä, parhaasta keinosta matkustaa tähtien välillä ja interstellaarisen omnibussin aikatauluista.

Jeesus kävi jo samalla planeetalla, eikä tuonut muuta kuin pehmeää tietoa mukanaan. Toista kertaa ei voi tyytyä niin heppoiseen todistusaineistoon.

Loputon sarkasmi on kyllä sisällöltään aika köyhää vaikkakin se saattaa viihdyttää itse kirjoittajaa....

Astraalimatkailuun en ota sinänsä kantaa. Perinteisesti (esim. teosofiassa) astraalimaailma on tunne-elämän maailma joten jos pystyy tulemaan suhteellisen neutraaliksi tunne-elämältään niin tunne voi kehkeytyä "selvänäköiseksi" aistiksi mitä useampi omassa rähmäisessä tunnetilassaan ei pysty ymmärtämään koska ns. "normaalille" ihmiselle tunne on pelkkää reagointia ilman mitään ymmärrystä.

Vierailija
fractalmind
Arvuuttelija

Loputon sarkasmi on kyllä sisällöltään aika köyhää vaikkakin se saattaa viihdyttää itse kirjoittajaa.....

R-Luukanen on kertonut matkanneensa toisille planeetoille astraalimuodossa. Hänen mukaansa myös cia:lla on koulutusta tätä varten ja he voivat siirtyä ajatuksen nopeudella mihin tahansa maapallolla. Miksei muka hänen tarinansa ole aivan yhtä uskottava kuin aloitusviesti?

Jos todella on käynyt vieraalla planeetalla jolla asustaa meitä korkeammalla sivistyksen tasolla olevia olentoja, on yksinkertaisin todiste kysyä ja tuoda mukanaan tietoa, jota maapallolla ei vielä ole. Hyvin yksinkertaista, mutta miksei kukaan tee näin?

Jeesuksen kaltaiset new-age hörhöt kertoilevat jatkuvasti näistä matkoistaan mutta eivät tuo mukananaan mitään muuta kuin epämääräisiä hipahtavan filosofisia ideologiota joita voi keksiä kuka tahansa skifi tai fantasia kirjailija...

fractalmind
... jos pystyy tulemaan suhteellisen neutraaliksi tunne-elämältään niin tunne voi kehkeytyä "selvänäköiseksi" aistiksi mitä useampi omassa rähmäisessä tunnetilassaan ei pysty ymmärtämään koska ns. "normaalille" ihmiselle tunne on pelkkää reagointia ilman mitään ymmärrystä.
Uskonnollinen ylimielisyys ei sensijaan ole sinulle lainkaan vierasta... Nämä aiheet olisivat kyllä hyvin mielenkiintoisia, mutta toistaiseksi kukaan ei ole antanut mitään järkeviä perusteluja sille kuinka homma toimii. 'Ota Pyhä henki vastaan ja Jeesus tulee sisääsi' -ei oikein tyydytä kriittistä mieltä. Uskonnollinen mieli saa siitä varmaan paljon, mutta tämä ei muistaakseni ole uskonto foorumi?

Otin aiemmin esille amerikkalais-viranomaisten kirjoittaman raportin jossa vihjattiin 'extra-sensory-perceptionin' olevan jo todettu ilmiö, mutta kukaan ei vaivautunut sitä kommentoimaan...

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
pnuq
ovolo
Pien

Mutta eipä siitä toisaalta makseta kilometrikorvauksiakaan?

Lakimies kirjasi tunteja asiakkaalle aamuyöstä. Asiakas ihmetteli sitä ja asianajaja siihen vain totesi, jotta heräsi yöllä miettimään asiakkaan pulmaa. Tästä on hyvin lyhyt matka kilometrikorvauksiin. Siis jos asianajaja käväisee unissaan jossain liittyen asiakkaan juttuun.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
Pien

ettet nyt vaan olisi lukenut Matti Bergströmin kirjoja ja sekoittaisi unta ja jo lukemaasi keskenään? hän kirjoitti paljon harmaista kirjassaan vihreä vallankumous, vai mikähän sen nimi olikaan.. kerro seuraavalla kerralla astraalimatkastasi jotain sellaista mikä todistaa matkan tapahtuneen. tuohon mitä nyt kirjoititte pystyy lähes kenen tahansa mielikuvitus.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija

Leijuessani sateellittina pallon yllä, kuulin kuinka joku alhaalla mietti, että paljonko 1100 euroa on dollareissa. "Out of nowhere" huusin heti vastauksen 1550 dollaria, mutta heti tämän jälkeen pahastuin, koska tiesin että kurssi menee juuri toiseen suuntaan ja oletin 1100 euroa olevan noin 700 dollaria (tämä oli tietysti väärin, muistin vain suhdanteet väärin).

Aamulla kun muistin kyseisen tapauksen tripistäni, googlasin 1100 euroa in dollars ja vastaus oli 1550 niin kuin pitääkin. Kuka syötti tuon informaatiopalasen päähäni

Tämä alkaa kyllä olemaan jo pikkuhiljaa rasittavaa, koska nykyisin melkein joka yö menee astraalimatkatessa Aamulla on olo kuin ei olisi nukkunut melkein yhtään, tämä aiheuttanee myös pidemmän päälle päiväpsykoosia

Vierailija

Boooring...
Kerro niistä harmaista lisää. Niistä mä haluan kuulla.
Miltä siellä näytti, montako kuuta, montako planeettaa, millainen arkkitehtuuri. Lentäviä laitteita, kasvistoa, eläimiä, taivaan väri?

Vierailija

En muista läheskään kaikkea. En ehtinyt nähdä kuin kaksoistähdistön, jonka jälkeen laskeuduin korkean rakennuksen katolle, joka minun piti jostain syystä laskeutua alas. Ilmasto oli trooppinen ja taivas perinteisen sininen, arkkitehtuuri tämäntapaista: Luonto oli kuitenkin melko elotonta, paikka oli siis täysin autio, en ainakaan ehtinyt nähdä oikeen mitään muuta liikettä siellä. Kaikki elämä oli sen yhden rakennuksen sisällä.

Hyvin perinteistä settiä siis ja tuttua scifimaailmasta. Tämä vahvistaa uskoani, että alunperin scifimaailma syntyi muiden Zeta Reticulille astraalimatkaavien ihmisten mielistä. He eivät vain välttämättä tienneet, että olivat matkanneet muille planeetoille.

Kirjoittelen lisää jahka jaksan. Myös ajassa on nimittäin matkustettu, tai ainakin rinnakaisissa todellisuuksissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat