Pieni onni

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Onni on poekakaveri joka puhhuu vähintää yhtä leviää murretta ko ite.

Mistä ne teijän pienet onnet tullee? Ei tarvihe olla onnellinen ja onnea tavotella vaan voitta kertua että mikä teijät saapi päevän mittaan hyvälle päälle ja ehkäpä keänteät sen päevän semmoseksi että illalla nukkummaan mennessä ei oattele että vetäsesikköhän tuota ihtesä kiikkuun. Vai alakasko juomaan kaliaa. Urakalla.

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (17)

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
Vatkain
Onni on poekakaveri joka puhhuu vähintää yhtä leviää murretta ko ite.

Mistä ne teijän pienet onnet tullee? Ei tarvihe olla onnellinen ja onnea tavotella vaan voitta kertua että mikä teijät saapi päevän mittaan hyvälle päälle ja ehkäpä keänteät sen päevän semmoseksi että illalla nukkummaan mennessä ei oattele että vetäsesikköhän tuota ihtesä kiikkuun. Vai alakasko juomaan kaliaa. Urakalla.

Ne miun pienet onnet on tulla putkahtanneet sieltä muijan pimpsloorasta.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Astronomy

Ne miun pienet onnet on tulla putkahtanneet sieltä muijan pimpsloorasta.

Minulla ne taas on sinne ruiskahtaneet.

Takaisinpäin on tullut sitten SUURI onni.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Hyvät treenit, hyvä ruoka, hyvä leffa, hyvä peli. Kaunis auringonlasku tunturin päällä, nuotio syysyössä (sen samaisen tunturin päällä).

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Tänään olin kyllä oikein onnellinen kun puuhailin n. kuusi tuntia puutarhassa/pellolla. Lisäksi olen onnellinen syödessäni hyvää ruokaa. Ja vaimon sylissä on aina hyvä olla.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Haikara toi meidän pienen onni-Onnin meidän perheen elämään reilu vuosi sitten. Nimeä pähkäiltiin hetken aikaa ja totesin kyllä se on Onni ja vaimo hyväksyi.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

- helvetin hyvä kirja
- mieltä kiihottava tv-sarja tahi elokuva
- jokin oikein herkullinen ruoka tahi jälkiruoka
- useiden tuntien oleskelu rannalla ja/tai lenkki (rannalle ja takaisin) metsässä
- jokin uusi oivallus netissä oleskellessa

Joskus jopa vilkaisu ikkunasta ulos tuottaa hyvää mieltä, nyt kun näkee vihreää.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Pieni onni olisi harrastuksille vapaa viikonloppu tai pari. Mutta turha lienee se toivo ainakin kaksi viikkoa vielä. Niillä suurilla onnilla sukulaisineen on niin pirusti kaikenlaista menoa. Vierailuja, syntymäpäiviä, balettikoulun kevätjuhlia (iik, altistuin kulttuurille), eskarin kevätjuhlia, ylioppilasjuhlia ym.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007

Sain maissin, paprikan, purjon ja kurpitsan itämään ja vahvalle taimelle, nämä huiskautan kohta tonne kasvimaalle. Tää on onnea, vaikka pientä sellaista.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat