Ketä julkkista muistutat?

Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

http://celebrity.myheritage.com/FP/Comp ... hp?lang=FI

Vuoden 2008 kuvani mukaan olen kuulema Jack Nickholsonin näköinen. Kun taas tänä vuonna otettu kuva mukamas saa minut muistuttamaan Kate Botsworthia, kuka helvetti sitten lieneekään.

Yhtä vähän järkeä kummassakaan väitöksessä... Mihinkähän tuo vertailu perustuu enivei?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kyllä toi johonkin muuhun kuin arvailuun perustuu.. 97% vastaavuuden antoi samasta henkilöstä.

Pitää kattoa illemmalla minkä julkkiksen antaa omasta kuvasta...

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Hiustyylillä ainakin on ratkaiseva merkitys. Vaihdoin omaan kuvaani John Lennonin hiukset ja sain 9/10 uudet matchit. Huonompaan suuntaan meni kun Johnny Depp vaihtui kärkipaikalta Maria Belloon.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Pervez Musharraf

Meillä on kyllä ikäeroa

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Halle Berry oli 80% Halle Berryn näkönen, Bin Ladenista ei osannu löytää kasvoja ja itelläni kolmantena Reese Witherspoon!! Ekana joku sairaan näköne heppu.

Toisella kuvalla Rene Russo, JC Chasez, JonathanRhys Meyers ja Reese Witherspoon!!

Olen siis ihan muijan näköne.

E: Sting 60%

Per se

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Tässä threadissa on myös käsitelty kyseistä sivustoa.

historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/maailman-kaunein-nainen-t24589.html

Itse olen joskus testannut sivua ja saanut vastaukseksi frendien
Ross Gellerin, Robocopin, Josh Grobanin ja jotain muita... En muista enää mutta tossa kärkikolmikko.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007
CE-hyväksytty
En tehnyt testiä koska mun ei tartte. Muistutan kaikin tavoin john holmesia.

Kannattaa seuraavassa homoseksisessiossa käyttää kumia, niin ei käy kuin johnille.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vierailija

En oo kattonu peiliin vähään aikaan sillä silmällä (peili on likainen ja näkö on huono). Orangin näköiseksi joku joskus muinoin väitti.

ps. Joku akka on Jack Nicholssonin näköinen niin varmaan ekoilla treffeillä pitää tarkistaa heti pakoreitit ja keksiä uskottavia tekosyitä pikaiseen poistumiseen paikalta....

pss. Olen yhden ainoan kerran tavannut livenä yhden fiksun tuntuisen akan kanssa johon tutustuin netissä (en toista kertaa kokeile mutta jos on ison jääkaapin kokoinen ja yli 10 vuotta meikää vanhempi niin siihen ei auta mikään kaljamäärä että se jotenkin menis varsinkin kun eukko oli aika kiimaisella päällä....)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Hööö... miittikuvan perusteella vissiin iskä olis Mahatma Gandhi 64%
ja mie niinko Hauden Panettiere 60% ja Portia De Rossi 59% tai, hitsin pimpulat, Beyoncé Knowles 55%

Tuskin

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Notre Damen kellonsoittajaa.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Kyllä meni tuon sivuston nuoleskelu överiksi! Muistutan eniten kuulemma Gregory Peckiä!
En uskalla ottaa silmälaseja pois, se saisi varmasti päähänsä, että olen ilmetty Rock Hudson.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat