Minkälaisesta kalenterista lisää tehoa ajankäyttöön?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Tämä foorumin osasto tuntui olevan parasta minnekä tällaisen viestiketjun voisi liittää. Toinen vaihtari olisi ollut Tekniikka mutta musta tuntuu että ajanhallinnalliset kysymykset ovat yleensäkin enemmän jotain päänsisäistä kuin silminnähtävää jtai käsin kosketeltavaa tekniikkaa...

Elikäs mulla on ny vajaa 3kk aikaa prepata itseäni tulevaan koetokseen AMK:ssa.
Olen siis päättänyt aloittaa Insinöörin opinnot oltuani Metropoliasta poissaolevana 2 vuotta + päättyvän lukuvuoden. ( En siis kertaakaan ole aloittanut)

Pyrin tekemään nousujohteisesti töitä tavoitteeni eteen. Aloitan ensin vähäisestä määrästä ajallisesti nostaen tuntien ja päivien lukumäärää siihen viiteen. Se miten konkreettisesti toteutan aikeeni on että matemaattis-luonontieteellsten kurssien kirjoja kertaamalla olen sitten valmiimpi aloittamaan kohtalaisen vaativan koulun.

Eilen löysin sattumalta selaillessani tietokonetta Windowsin oman Calender ohjelman. En yhtään osaa sanoa kokemukseen perustuen minkälainen on...Osaako joku?? Äkkiseltään vaikutti pintaraapaisten monipuoliselta ja laadukkaalta ohjelmalta...

Olennaista ei lienee se minkälaista kalenteria käyttää, käyttikö sähköistä vai ei vaan asenne. Siksi ehkä eräs tärkein ominaisuus siinä on se että pyrkii merkkaamaan ylös sen mihin pyrki ja miten se toteutui..

Ihan kaikkeen ei ole tarkoitus venyä eikä uskoa siihen. Siksi aion kohdentaa kertaamiseni saamani 1.-4. periodien rungon mukaan. (Siis en todellakaan kertaa kaikkia kemian, fysiikan ja matematiikan kurssien kirjoja lukiosta!).Alla kuva..

Uploaded with ImageShack.us

Tässä biisi mun kalenterille...http://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzs

-

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat