Oliko ammattitaitoisia insinöörejä katsastusasemalla?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Oliko nämä herrat ja rouvat, näin yhden naisenkin ammattitaitoisia kun päästi mun renun läpi katsastuksesta.

Onko noissa ylipäätänsä jotain laatueroja?

Siis katsastuspaikoissa laatueroja.

Kommentit (9)

Vierailija
tiäremiäs
Oliko nämä herrat ja rouvat, näin yhden naisenkin ammattitaitoisia kun päästi mun renun läpi katsastuksesta.

Onko noissa ylipäätänsä jotain laatueroja?

Siis katsastuspaikoissa laatueroja.

Kyllä ne ammattitaitoisia ovat mutta edesvastuuttomia

Vierailija

Kun on ihmisiä tekemässä niin tottakai aina on laatu eroja. Se mikä asiakkaan mielestä on laadukasta varmasti vaihtelee.

Vierailija

No toiset kai kattelee tarkemmin ja toiset ei kauheesti jaksa pienistä. Jos sitä tarkoitat laatueroilla.
Itsellä kävi toissa talvena riihimäen katsastusasemalla naurun paikka kun ei meinannu nuori insinööripoika päästää leimasta läpi takavetoista saksalaistani kun oli leveämmät renkaat takana kun edessä.
Piti ihan hakea vanhempi kaveri sanomaan että on se ok niin pääsin lähtemään..

Vierailija
KuhanKattelen
No toiset kai kattelee tarkemmin ja toiset ei kauheesti jaksa pienistä. Jos sitä tarkoitat laatueroilla.
Itsellä kävi toissa talvena riihimäen katsastusasemalla naurun paikka kun ei meinannu nuori insinööripoika päästää leimasta läpi takavetoista saksalaistani kun oli leveämmät renkaat takana kun edessä.
Piti ihan hakea vanhempi kaveri sanomaan että on se ok niin pääsin lähtemään..

Traktoriako käytit

Vierailija

Jos olisin syönyt esim pähkinöitä niin olisin varmaan vetässy henkeen sillä sekunnilla kun se sanoi että ei oikeen voi päästää läpi kun pitäisi olla edessä ja takana samanlevyiset kumit. Tuli sellanen olo että oonkohan mä nyt jossain piilokamerassa..
Ja mitähän tekstii se vanhempi kaveri on sitten sanonu sille mun lähdön jälkeen

Vierailija
mitähän tekstii se vanhempi kaveri on sitten sanonu sille mun lähdön jälkeen
"...voit pitää loppupäivän vapaata.."

Vierailija

Yleensä on, kumileimapaikkakin löytyy tuosta läheltä. Siellä ei oikeen viitsi enää käydä... Makselee jo sen verran tuo tarkistus, että ihan periaatteestakin olisi kivaa saada vastinetta rahoilleen, jottei tule ihan veroluonteisen maksun tuntua tuostakin

Uusimmat

Suosituimmat