Tupakka & humala

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Olen ollut muutamia päiviä niin etten ole polttanut kamalasti henkeen. Ihan muutamia henkäyksiä per päivä. Pikkusikarit jeesaa tässä. Voi poltella ihan poskareita, sillä tyydyttyy polttamisen himo ihan hyvin ainakin minulla.

Olen huomannut että aina kun juon, niin jossain vaiheessa tupakka tekee karmean olon. Pitää olla jo silleen hiukan huippelissa, ja sitten kun vetää sen röökin niin aivan kuin olisi triplasti pahemmassa humalassa kuin onkaan. Varmaan verisuonten käytös selittää sen, ne kai supistelee sun muuta kivaa kun vetää röökiä, en tiedä, aika sama. Mutta ei se kivaa ole, ollenkaan. Olen nykyään päättänyt etten polta enää kun olen muutaman oluen ottanut. Muuten tulee niin kurja olo ettei pysty enää. Sänky kutsuu.

Niin nyt kun olen ollut muutaman päivän polttamatta kamalasti henkeen, niin olo on yleisestikin parempi, ja kännääminen on parempaa, eli en mene niin vitun sekaisin. Toisin sanoen viinapää on vähintään tuplasti parempi.

くそっ!

Kommentit (2)

naddis
Seuraa 
Viestejä125
Liittynyt8.9.2006

itsellä kun olin vuoden alusta 5 kk polttamatta niin humalassa se rööki korvautui lisäkaljalla
pystyi todellakin juomaan ihan älyttömiä määriä. oli vähän niinkuin pakko juoda iteltään taju pois
että pystyi olemaan polttamatta. Ennen riitti twelve illaksi mut nyt piti juua 20.
Nyttemmin taas kun retkahdin polttaan riittää taas se 12 oikein hyvin.

Japetus
Seuraa 
Viestejä9017
Liittynyt20.6.2009

Yleisesti tupakka korostaa alkoholin aiheuttamaa dopaminergista mielihyväsignaalia, minkä vuoksi sekakäytön tulisi olla ekstrakivaa. Mutta ilmeisesti tällä foorumilla ei sitten liiku kovin tavallista porukkaa.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
Think: "Helvetin urpo. Osoitin vain jälleen yhden ristiriidan omista sekoiluistani."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"

Uusimmat

Suosituimmat