Oletko käynyt virallisessa Mensan testissä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tiedätkö virallisen älykkyysosamääräsi? Ennen kuin kävit virallisessa testissä, niin oliko sinulla mielessäsi jokin lukema, jonka olit saavuttanut esim. jossakin netin testissä? ( vähintään puolen tunnin testi, valvomatonkin käy, ikäsi oli 23 tai yli ) Muistatko, kuinka tarkasti testien tulokset vastasivat toisiaan? Jos et muista riittävän tarkasti , niin älä äänestä niissä kohdin.

Jos olet käynyt kahdessa testissä, niin vertaa kotitestiä virallisten testien keskiarvoon!

Tähän testiin "saavat" vastata vain 23- vuotiaina tai yli testissä käyneet!

Tarkoituksena on tarjota lukijoille "tietoa" suunnilleen aikuisten aivot omaavien testikäyttäytymisestä sekä valvomattomissa että valvotuissa olosuhteissa, sekä
"tietoa" virallisen testin suosiosta heidän keskuudessaan.

Petri Sahervo

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

En ole enkä käy.

Vaikuttaa sen verran tylsiltä ja itsetarkoituksellisilta ne testit että tuskin jaksaisin edes keskittyä niihin. Kai niihin testeihin lähinnä menee ne joilla tarve pönkittää egoaan pätemällä jollain hyvin rajoitetulla älykkyyden tasolla.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
iileskotti
En ole käynyt, en aio käydä enkä osaa siten sanoa eroistakaan.

Kuin myös. Ei jaksa vaivautua kiinnostua keskittyä jne.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Vierailija
kellot12
Tiedätkö virallisen älykkyysosamääräsi? Ennen kuin kävit virallisessa testissä, niin oliko sinulla mielessäsi jokin lukema, jonka olit saavuttanut esim. jossakin netin testissä? ( vähintään puolen tunnin testi, valvomatonkin käy, ikäsi oli 23 tai yli ) Muistatko, kuinka tarkasti testien tulokset vastasivat toisiaan? Jos et muista riittävän tarkasti , niin älä äänestä niissä kohdin.

Jos olet käynyt kahdessa testissä, niin vertaa kotitestiä virallisten testien keskiarvoon!

Tähän testiin "saavat" vastata vain 23- vuotiaina tai yli testissä käyneet!

Tarkoituksena on tarjota lukijoille "tietoa" suunnilleen aikuisten aivot omaavien testikäyttäytymisestä sekä valvomattomissa että valvotuissa olosuhteissa, sekä
"tietoa" virallisen testin suosiosta heidän keskuudessaan.

Petri Sahervo

Sinulla on näemmä joku laajempi projekti menossa, joka liittyy keskustelufoorumien/ tämän palstan nikkien hierarkiaan yms.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Tiedän etukäteen sen jäävän tältä koejännittäjältä selväksi alisuoritukseksi. Tarvitsen min 30 minuuttia rauhoittumiseen testipaperin kanssa. Muistan kun lukiossa jalat ja kädet pahimmillaan tärisivät. YO-kirjoitukset olivatkin hermolomaa, kun oli paljon aikaa käytettävissä. Yliopistossa oli myös paljon aikaa tenteissä --> hermolomaa.
Minkäs sitä itselleen mahtaa, joten tiedän etukäteen etten ole mensamateriaalia. Voisihan tietysti dopingia hakea lääkäriltä, mutta olen aika ehdottomalla nollatoleranssilinjalla.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

En aio käydä, koska: a) testit, kokeet ja kaikki niihin rinnastettavat oksenna-paperille-jotain-suoritteet ovat suunnattoman tylsiä ja b) testin hyöty-haitta-suhde on negatiivinen.

Vierailija
Electric shadow
En, en aio mennä. Miksi?

Henkisen masturbaation vuoksi, tietysti. Voi sitä ekstaasia kun saa tietää kuuluvansa siihen x* % väestöstä, [size=150:316rw67i]joka on viisaampi kuin kaikki muut![/size:316rw67i]

Tietysti siinä ekstaasinhaun huumassa voi käydä myös niinkin ikävästi että saa tietää kuuluvansa älykkyydeltään samaan ryhmään kaikkien tampioiden kanssa. Se saattaisi hieman pilata tunnelmaa.

*=hyvin pieni luku

Vierailija
iileskotti
Henkisen masturbaation vuoksi, tietysti.

En tiedä mikä minua vaivaa, mutta harrastan enempi fyysistä masturbaatiota.

Nojaa, en koe itseäni vaivaavan minkään. Mutta mitähän ne muutkin ajattelee?

Vierailija

Jollainhan sitä egoa pitää saada buustata, jos on pienet munat ja laiha lompakko niinkuin minulla. Tosin mensan testistäkään ei tullut riittävän hyvää, jotta siitä loputonta riemua voisi repiä.

Vierailija

Olen käynyt. Testauksesta on jo 15-20 vuotta aikaa, joten en tehnyt sitä ennen mitään nettitestiä. Uteliaisuudesta menin. Tulokseen olin tyytyväinen, ts. se vastasi oletuksiani.

Joskus myöhemmin olen tehnyt netti- tai kirjatestejä hieman paremmin tuloksin. Luotan kuitenkin paperiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat