Aktivistiryhmä pitää suomi24-foorumia pilkkanaan.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Viheraktivistit ovat jo vuosia jatkaneet suomi24-palstan terrorisointia solvaus- ja linkkispämmeillä.

Palstan ylläpito ei ole tähän päivään mennessä korjannut asiaa. Onko palstan ylläpito välinpitämätön vai onko suomi24-foorumi tietoinen ääriliikkeen vaikutuskanava?

Pääasiassa ilmastonmuutospalstalle pesiytynyt ryhmä solvaa kommenteissaan vastakkaisia näkökulmia edustavia mm. "mielisairaiksi" ja "retardeiksi".

Tällainen toiminta on moraalisesti väärin ja sen takia asia pitää julkistaa myös muilla foorumeilla ja tiedotusvälineissä.

Sivut

Kommentit (21)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Itse näkisin peräti niin, että on moraalisesti väärin lukea Suoni24:n keskustelupalstaa, puhumattakaan sinne kirjoittamisesta.

Tuppu L 2.0
Seuraa 
Viestejä3156
Liittynyt25.5.2009

Taitaa olla se matalatasoisin foorumi koko Suomessa. Joskus ollut ihan kiva, kun sieltä sai ilmaisia viestejä lähteltyä, mutta ei siellä kukaan epänormaali enää käy. Paljon mieluummin sitä on kapeammalle osa-alueelle erikoistuneella foorumilla.

Vierailija
CE-hyväksytty
Oon joskus käyny siellä kattelemassa ja siellä oli niin paljon kirjoitusvirheellisiä kirjoittajia että suosin tätä foorumia.

Taitaa olla niitä kirjotusviheraktivisteja.

Vierailija
CE-hyväksytty
Oon joskus käyny siellä kattelemassa ja siellä oli niin paljon kirjoitusvirheellisiä kirjoittajia että suosin tätä foorumia.

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005

Suoli24:n spämmäily on vähän sama kuin jos roskaisi kaatopaikkaa, ei se juuri näy missään.

Tuppu L 2.0
mutta ei siellä kukaan epänormaali enää käy.

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Viimesimmän 24h aikana kaksneloseen 14 842 uutta viestiä.

Kiinnostava paikkahan tuo on. Mulla vaan ei oo aikaa noin laajan foorumin käyttöön. Mulla kun on elämä. Ja siks mä hengaan täällä elitistien kanssa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Paikka, jonne harjoituspostataan.

Tonkimalla saa kaivaa asiaa idioottien ja trollaajien seasta.
Mikäli viheraktivistit valinneet paikan manifestiensa levittämiseen, niin onnea vaan...
Toisaalta, jos kovin sontaa suoltaa kehnoilla perusteilla niin eihän se juuri muualla onnistukkaan

Vierailija

Suomi24 kyllä ihan tärkeä foorumi sinällään koska sinne voi kirjoittaa kuka tahansa ja aihealueita on niin laajasti joten siellä ns. monet pienen aiheen porukat pääsee kokoontumaan.

Yhteiskunnallisissa ja muuten laajemmissa aiheissa tosin on turha odottaa mitään järkevää keskustelua, vaan trollailua puolin toisin se on lähinnä.

Vierailija

Kovasti kriittisiä kommentteja kakkosnelosesta.

Ilmastonmuutospalsta - mitä pääasiassa tarkoitin - on karvan verran siistiytynyt viimeksikuluneen 24 tunnin aikana.

Se on huomattavan pitkä seurantajakso nopean keskustelun palstalla.

Foorumilla on käytössä kommenttien poistamismekanismi, millä lähes minkä tahansa kommentin saa poistettua painamalla nappia. Tämä saa välillä tragikoomisia piirteitä, kun seuraa keskusteluketjujen vanhentumista.

Kun sopivasti poistaa oman kommentin, niin itselle tarkoitettu piikki osuukin edeltävään kommenttiin. Tätä käyttävät sekä hörhöt että hihhulit.

En ole samaa mieltä siitä, että kyseessä on nettitunkio.

Osaksi se johtuu siitä, että olen itse kirjoittanut sinne.

Se johtuu myös siitä, että palstalla on asiallisia kommentteja.

Tekisi mieli sanoa, että kakkosnelonen on tunkioiden välinen muuttuva funktio, mitenkään väheksymättä jätteen kierrätysarvoa.

Vierailija
illya

En ole samaa mieltä siitä, että kyseessä on nettitunkio

No jos se haisee tunkiolta ja näyttää tunkiolta niin kyllä se sellainen silloin on. Sanotaan että pitää olla kakkaa että kasvaa kukkia mutta kyllä liika lannoitus tappaa kukat.

Vierailija
Clonsilla
illya

No jos se haisee tunkiolta ja näyttää tunkiolta niin kyllä se sellainen silloin on. Sanotaan että pitää olla kakkaa että kasvaa kukkia mutta kyllä liika lannoitus tappaa kukat.

Minun ei olisi koskaan pitänyt tuoda tätä keskusteluaihetta tiede.fi-palstalle.

Nyt täälläkin keskustellaan kakkosnelosen tyyliin.

Valvojat, poistakaa aihe, minut ja mädännäisyys.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010
illya
Clonsilla
illya

Minun ei olisi koskaan pitänyt tuoda tätä keskusteluaihetta tiede.fi-palstalle.

Nyt täälläkin keskustellaan kakkosnelosen tyyliin.

Valvojat, poistakaa aihe, minut ja mädännäisyys.

Tämä olkoon täällä Kiveen Kirjoitettuna maailman tappiin asti S24 laadun monumenttina.

Kuka muuten omistaa S24.n? Alma? Sanoma? Joku Muu?

- Ubi bene, ibi patria -

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat