Suomi tappaa kansalaisiaan

Seuraa 
Viestejä501
Liittynyt15.1.2008

[size=150:3hh2bntd]Suomen johdolle:
Suomen johto tapattaa omia kansalaisiaan
[/size:3hh2bntd]

Olemme kyllästyneet teihin ja kaikkeen siihen tuhoon, mitä olette viimeisen 15 vuoden aikana maan ihmisille ja tälle maalle tehneet.

Kaksoisviestintänne, jota itse koko ajan esitätte ulospäin on häiriintynyttä toimintaa. Vaaditte esimerkillänne ihmisiltä aggressiota ja positiivisuutta. Se on vahingollista ihmisille.

Olette olleet huono esikuva ja olette sitä edelleen.

Olette valheita, lupauksien pettämistä, harhaanjohtamista, korruptiota, kansalta rosvoilua, valtiolta rosvoamista, väkivaltaa, keinottelua, juonintaa, petoksia ja kieroilua. Kansalle ja toisillenne.

Ette toimi kansan ja maan parhaaksi, vaan toimitte oman itsenne parhaaksi.

EU:n rahaliitto epäonnistui täysin. Milloin teistä on sen myöntämiseen?

Ainakin viime sodista lähtien maan johto on tapattanut (= tappanut) oman maansa kansalaisia. Ei annettu tahallaan sotilaille kunnollisia varusteita, kunnon aseita, eikä edes kunnon ruokaa sotimiseen.

Te maan johto nyt, teette samaa tuhoamista ja tappamista kansalle edelleen, vain muunnelluin ja erilaisin keinoin. Niinkö te toimitte aina? Miksi? Vain omaa tuhoavuuttanne loppujen lopuksi?

Sodat, taantumat ja lamat ovat aina seurausta johdon vakavista virheistä. Eivät kansalaiset lamoja ja sotia luo.

Te luotte ja synnytätte ne ja siirrätte ne aina kuitenkin kansan vastuulle, kansan selvitettäväksi ja korjattavaksi. Syytätte vielä kansaa niistä. Kun ei jaksa kantaa omaa syyllisyyttään, niin aina voi haukkua ja syyttää kansaa.

Kansalaiset joutuvat taistelemaan elämässä ja sodissa teidän takianne, ei minkään Suomen tai minkään asian takia.

Te laitatte kansan rakentamaan tätä maata kerta toisensa jälkeen uudelleen, vaikka te sen tuhoatte.

Siirrätte omaa sisäistä tuhoavuuttanne ja omia selvittämättömiä traumojanne kansan tehtäväksi ja työstettäväksi. Se on raukkojen hommaa, ja kun se vielä tapahtuu koko ajan, vuosikymmenestä toiseen.

Kansalaisten fysiikat ja mielet tuhoutuvat, sieluista ja sydämistä puhumattakaan. Niistä te ette ymmärrä mitään. Tehokas, kiirehtivä ja tärkeä ihminen ei ymmärrä, eikä näe tekojensa jälkiä ja seurauksia. Eikä myönnä.

Kansalaisten vaihtaminen uusiin hyväksikäytettäviin, tasaisin väliajoin, ei ole hyväksyttävää. Maahanmuuttajien tuominen Suomeen tällä perusteella, ei ole myöskään hyväksyttävää. Omien omaisuuksienne lihottaminen ja rajattoman ahneuden tarpeitenne tyydyttäminen tällä tavoin on vain riistoa, ei mitään menestystä.

Suomea rakennetaan orjuudella ja nälkäpalkoilla nyt. Onko USA:n malli hyvä ja “toimiva”, seurauksineen? Mallimaa USA, jonka kunto on surkea ja maan perusrakenteet (infrastruktuuri) eli tiet, bussit, sillat, terveydenhoito, jne. ovat romahduksen partaalla? Se on juuri ahneuden ja riiston seurausta.

Sanotaan, että sota on järjetöntä. Sitä se on varmasti, kun tapattaa omiaan. Se on järjetöntä jo silloin, kun tappaa toisen maan kansalaisia, kuten USA jatkuvalla syötöllä tekee.

Oikeasti kansan tulisi tuhota maan johto ja heidän tukijansa, eikä toisen maan kansalaisia ja toista maata. Ja sama juttu siellä toisessa maassa.

Se on karmeaa ihmisten hyväksikäyttöä, mitä te teette. Te saatte ihmiset siihen mukaan, tällaiseen suureen kansalliseen valheeseen, jonka te maan johto itse synnytätte ja luotte, omaa tuhoavuuttanne.

Suomen johto tapatutti aivan tahallaan omia sotilaitaan sodissa.

Suomen johto tapattaa edelleen tahallaan ihmisiä.

Se, että Suomessa on tietoisesti viimeisen 15 vuoden aikana ajettu yli 600 000 ihmistä köyhyyteen, on ihmisten tuhoamista ja tappamista. Se on tehty järjestelmällisesti, taloudellisella väkivallalla, oikeistolaisen politiikan keinoin ja köyhyyden tutkituista seurauksista välittämättä (sairastumista, ennenaikaista kuolemaa, osattomuutta elämästä, kärsimystä, jne.).

Tapatetaan ja tapatetaan ihmisiä köyhyydellä, syrjäyttämällä, potkuja antamalla ja näiden jälkeen jälleen vielä kerran, syyllistämällä nämä samat ihmiset asioilla, joihin heillä ei ole useimmiten osuutta, eikä arpaa. Tämä jos jokin, on vihalla ja vihamielisyydellä toteutettua kansanmurhaa.

Itse elätte leveästi, valehtelette kirkkain silmin ja petätte lupauksia naama värähtämättä.

Mitä te olisitte ilman rosvoamianne rahoja ja asemianne? Ette mitään.

Teitä katsoessaan alkaa voimaan huonosti, tekee mieli oksentaa.

Haluaa kääntää katseensa jonnekin muualle tai niin kuin moni tekee ja kääntää katseensa mieluummin maahan. Teidän silmiinne on paras olla katsomatta. Voi säästyä tartunnalta.

Hävettää teidän puolestanne, mikä on myös järjetöntä ja siitä häpeästä on päästävä eroon. Kukin kantakoon itse omien tekojensa aiheuttaman häpeän.

Teidän syyllisyytenne, selvittämättömät traumanne ja häpeänne eivät kuulu meille. Ne eivät kuulu kansalle, eikä kansan tule ottaa niitä enää kertaakaan vastaan ja kontolleen, vaikka te kuinka niitä yritätte meille siirtää ja projisoida (heijastaa) ne meihin.

Te olette itse vastuussa tekemisistänne, tuhoavuudestanne ja tappamisistanne.

Millaista se on olla ja elää oman maan kansalaistensa tapattajana, tappajana?

Holkeri, Ilaskivi, Salolainen, Niinistö, Viinanen, Lipponen, Vanhanen, Katainen, Stubb ja monet muut, miltä sisällänne tuntuu, kun olette tapattaneet ja tappaneet omaa väkeä tietoisesti?

Miksi tunnen tämän maan omakseni harvoin, vaikka olen täällä syntynyt ja asunut lähes koko elämäni. Tämä maa ei kuulu minulle ja monille kaltaisilleni. Tämä maa on ollut ja on, edellä mainittujen ihmisten ja heidän kaltaistensa maa. Olen syntynyt, kasvanut ja elänyt pääosin vieraassa maassa. En minä, eikä moni muukaan ole osa edes edustuksellista demokratiaa, vaikka äänestämme. Se ei muuta asioita maassa, eikä se etenkään muuta teitä.

Ketkä ovat demokratia tässä maassa? Ne, joilla on rahat ja asemat?

Monet vallasta ja rahasta turmeltuneet vanhemmat tekevät samaa lapsilleen (sitä, mitä maan johto tekee tehokkaasti, esimerkillisesti ja muka ”salaa” kansalle) eli tuhoavat ja tappavat omia lapsiaan, eikä asiasta puhuta. Siitä asiasta ei puhu kukaan koskaan.

Sitten surraan kuolleita, otetaan osaa ja lohdutetaan. Aikaa kuluu. Useimmat tappajat palaavat entiselleen ja aloittavat uusien uhrien etsinnän, elämissään ja töissään.

Toimitaan kuten USA, joka aina etsii ja löytää uuden valtion, jota voi jostakin syyttää ja sitten tuhota. Tapetaan huvikseen.

Se on ainaista oman vihan kääntämistä ulospäin, muihin, usein viattomiin. Irakissa kuoli vähintään 66 000 siviiliä turhaan.

Tai toimitaan kuten porvarillinen Suomi ja sen johto, joka tuhoaa ja tapattaa aina omiaan, oman maan kansalaisia ja maassa asuvia ihmisiä. Ovat aina tuhonneet ja tapattaneet. Eivät tosin likaa omia käsiään, vaan ovat kuten Sauli Niinistö (viimeisimmän holokaustimme pääarkkitehti, kansankurittaja ja kansanmurhaaja, joka purki oman vihansa kansaan) ja moni muu, joka otti ja ottaa hänestä mallia edelleen.

Kotimaani ompi Suomi …

Kommentit (11)

Vierailija
Ronron
Ei ne täällä käy mielipiteitä lukemassa. Tee adressi tai järjestä iso mielenosoitus.

Ei sillä ole mitään merkitystä käykö maamme johto näitä lukemassa, meille muille Pirta näillä vuodatuksillaan haluaa patsastella.

Vierailija

Koskeeko täällä samat säännöt kaikkia?

Eli saisinko minäkin käydä oksentamassa kerran kuussa paskoja vuodatuksiani foorumille, joita kukaan ei lue ja jotka eivät mahdollista minkäännäköistä mahdollisuutta muille keskustelijoille jatkaa keskustelunavausta rakentavasti?

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007
Homo Superior

Eli saisinko minäkin käydä oksentamassa kerran kuussa paskoja vuodatuksiani foorumille, joita kukaan ei lue ja jotka eivät mahdollista minkäännäköistä mahdollisuutta muille keskustelijoille jatkaa keskustelunavausta rakentavasti?

Anna palaa vaan (jos itse väännät oksennuksen etkä vedä sitä copypastella muualta, tai spämmää joka osastolle).

Vierailija
Homo Superior

kyllä

Vierailija

Niinpä tuolla jossakin netin maailmassa pirta esittelee itsensä "kansalaistoimijaksi" voisiko häntäsmentää mitä on saanut aikaan näillä vuodatuksillaan,

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Carloz
Jaksoin lukea kolmanteen kappaleeseen asti.

Mä luin kokonaan ja oon samaa mieltä. Se vaan että mä tiedän miksi johtajiemme toimet ovat sellaiset kuin ne ovat.

Vierailija
CE-hyväksytty
Carloz

Mä luin kokonaan ja oon samaa mieltä.

Sinä oletkin moniosaaja.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Carloz
CE-hyväksytty
Carloz

Mä luin kokonaan ja oon samaa mieltä.

Sinä oletkin moniosaaja.

En ole. En esimerkiksi osaa tehdä kaalikääryleitä.

Uusimmat

Suosituimmat