Mikä matematiikka

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ajattelin käydä iltalukion loppuun, kun eka pääsen amiksesta pois ja sitten käyn iltalukiota jos en muuta keksi, vaikka työnohessa.

Niin mikä matematiikka kannattaa valita pitkä vai lyhyt. Olen jotain lyhyttä tehnytkin, mutta en päässyt läpi, niin pitkään voin varmaan panostaa. Kun alusta aloitan kuitenkin.

Näin vielä maahisia ja harhojakin kun viimeksi olin lukiossa, niin en jaksanut keskittyä.

Kommentit (2)

Japetus
Seuraa 
Viestejä9010
Liittynyt20.6.2009
tiäremiäs
Näin vielä maahisia ja harhojakin kun viimeksi olin lukiossa, niin en jaksanut keskittyä.

Voi hyvänen aika, kun oikein tekee kipeää.

Mutta itse aiheesta: Pitkä matematiikka kannattaa valita, jos vain motivaatiota riittää. Myös jatkomahdollisuuksien kannalta se on ehdottomasti parempi.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
Think: "Helvetin urpo. Osoitin vain jälleen yhden ristiriidan omista sekoiluistani."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"

Uusimmat

Suosituimmat