Kirjat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nykyään ihmiset tuntuvat lukevan vähemmän "perinteisiä" kirjoja kuin aiemmin.
Se ei sulje pois sitä, etteivätkö nykyihmiset saisi vastaavaa informaatiota muualta.
Kysyn kuitenkin uteliaisuuttani teidän suosikkikirjojanne, jotka olette lukeneet muodossa tai toisessa?
Onko maailman eniten myynyt kirjailija Shakespare edelleen, jos on koskaan ollut suosikkinne?
Montako kirjaa luette vuodessa?
Luetteko kirjoja perinteisessä muodossa vai netistä?
Mikä kirja on tai kirjailija on lukuhuipulla?

Kommentit (5)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Starman

Lainaushistoriani perusteella jotain 100 - 150.

Perinteinen.

Tjaa. Enpä oikeastikaan tiedä. Ehkä Philip K. Dickin kirjoja on tullut lukumäärällisesti luettua viime aikoina eniten, mutta se johtuu pelkästään siitä, että aiemmin olen lukenut häntä hyvin vähän. Jack Kerouac on varmaankin oikeampi vastaus. Tällä hetkellä siis.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Oli ihan pakko kirjautua tänne kun kyseltiin helpoimmasta ja parhaasta harrasteesta eli lukemisesta.Kirjasto on hieno viritys.

Onko maailman eniten myynyt kirjailija Shakespare edelleen, jos on koskaan ollut suosikkinne?
yhtään Sakespearea en oo lukenu enkä taida lukeakaan.Liian hienoja mun makuun

noin 100 menee jos ei tuu muuta säätöä.

perinteinen paras.

Lee Child

Vierailija

Kindleen ladattuja kirjoja luen pääosin kauhu-/jännityskirjoja.

Oikea kirjahan se paras lukemisen kannalta olisi, mutta kirjat kerää pölyä ja niitä pitää aina välillä siivota jotta löytyisi yhtään mitään. Ja verkkokaupasta on helppo löytää haluamansa kirja.

Vierailija

Ei netistä jaksa pitkiä tekstejä lukea. Mutta pakko myöntää, että sen takia on lukeminen kovasti vähentynyt. Mahtaisko jotain viitisen kirjaa vuodessa nykyään tulla luettua. Suosikiksi nostaisin Väinö Linnan Täällä pohjantähden alla. Lukimääräisesti eniten olen tainnut lukea Stephen Kingiä. Nyt on menossa Kari Enqvistin Monimutkaisuus.

Uusimmat

Suosituimmat