Kommunikointi eläinten kanssa

Seuraa 
Viestejä950
Liittynyt11.12.2010

hyvät kansalaiset. med pörjare.

koska mää oon rehellinen työtätekevä levyseppä-hitsaaja, niin mun ei tartte valehdella.

mää nimittäin valehtelin, että todistuksen osoittamisessa olis menny about jotakin 47 vuotta.

totuus on kuitenkin se, että mää oon ryypänny viikkotolkulla kuin sika. läskiksi mää säästin suunnilleen vuoden fyrkkaa, että vois ostaa kunnollista kolumbialaista kamaa. kokaiinia.

jees. mää ryyppäsin, ja vedin palan painikkeeksi kokaa. sitte mää olin tuolla korvessa muutaman viikon, ja mää juttelin niitte eläinten kanssa.

linnut oli aika vitun kusipäitä. nimittäin ykskin joku saatanan lirkuttaja rupes uhoamaan, että tää on mun reviiri, joten painu vittuun täältä.

sitte multa paloi päreet. ja sanoin: sää saatanan kusipää pidät turpas kiinni tasan nyt. sulla on kaks vaihtoehtoa:

1. pidät sen saatanan leipäläpäs kiinni, kun mulla on parempaakin tekemistä, ku kuunella sun saatanan lässytystä.

2. tää onkin vähän brutaalimpi vaihtoehto. mää ammu tällä haulikolla sun pesän pillun päreiksi. ja jos sun partneris sattuu sillä hetkellä olemas hautomas, niin se on kans sitten jauhelihaa - samalla panoksella. eikä siinä vielä kaikki. sen lisäksi mää takaan ja vannon, että ammun sun ja akkas heti, kun jyvälle sattuu.

revi siitä vaihtoehtojen mahdollisuuksia. saatanan läskiperse.

(sen lässyttäminen loppui tasan siihen - luultavasti sen vuoksi, että sen saatanan kusipään mielestä vaihtoehto yks oli vähän optimaalisempi.)

mutta muurahaiset ovat paljon parempia tyyppejä. niille riittää nimittäin oma pesä. KOTI! saatana. sen lisäksi vapaus tehdä mitä huvittaa KOTINSA hyväksi.

on sanomattakin selvää, että muurahaisten äö on tasan nolla.

arvatkaapa kaks kertaa, mikä on mun seuraava innovaatio?

(yks vitun asia unohtui. todistuksen fundeeraamiseen meni suunilleen vartti.)

ja sitten se varsinainen pointti sille saatanan seinäjoen yhteispäivystyksen johtavalle lehmälle. mulla tuli kohtalainen aivoverenvuoto, ja sää saatanan lehmä laitoit mun törnävälle suljettuun häkkiin.

mää olisin siinäkin tilantees pystynyt tappamaan teirät kaikki runttaamalla nenäluut sisään. iskemään nukiten tasan siihen, joka tappaa hitaasti, mutta tappaa tasan 100 prosenttia varmuudella pitkän kitumisen jälkeen.

saatana! mutta mää olin armollinen, ja laitoin painiksi.

yhteensä joku kymmenen hoitajaa, ja joku saatanan lääkäri.

vittu! tästäkin asiassa riittäisi vielä stooria ainakin sata arkkia.

saatana. ne sai piikin perseeseen vasta puolen tunnin painin jälkeen.

joo, siinähän sitten ihmettelitte kaikki hiki-märkänä, että olipahan kohtalaisen vaikea tapaus.

Se on saatana lääkeTIEDETTÄ, joka luetaan saatanan homeisista vitun kirjoista.

eikä siinä vielä kaikki - mutta ku mä en jaksa kertoa enää enempää, kun te ootta kaikki niin saatanan vitun kusipäitä. IHMISIÄ!

haistakaa vittu. vitun jeesuksen saatanan perkeleen ihmiset.

jeesuksen come-bäkistä on aina joskus puhuttu. mutta mää pistän kaksi viikkoa paremmaksi, ja se tuloo juutupeen tasan kaks potensiin kahdeksan todistajan voimalla.

Eikä siinä vielä kaikki! arvaa kaksi kertaa, kun vedän ristiä ensin sata kilometriä perseeseen kiinitetyillä koukuilla. päähän pannaan sitten veitsen terävistä rautanaloista kustomoitu orjan tappura.

Eikä siinäkään vielä kaikki! Haistakaa vittu saatanan kusipäät. katsotaan konkreettisesti, kumpi oli kovempi jätkä. Jeesus, vaiko Läskiperse?

Mutta mä en kerta kaikkiaan jaksa enää sanoa, että jossain tulevassa innovaatiossa haastan itse Jumalan! Vittu. Eihän siihen tarvita muuta kuin psykoosi äö:llä -1. Vittu.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

On sulla ainakin ns. "oikea" asenne elämään ja "kunnianhimoa" löytyy näköjään riittävästi....

(myös ilman lainausmerkkejä oman valinnan mukaan)

Vierailija
Läskiperse
Haistakaa ***** saatanan kusipäät.

Niin mikä pitää haistaa, ei saa selvää kun tossa on tommosia tähtiä

Vierailija
Carloz
Me kaikki muut näemme siinä selvästi sanan *****.

*****:aako kun sinä et?

No *****:aahan se, Supo vissiin taas sensuroi mun nettiä, nyt mä en tiijjä mistä täällä puhutaan

Vierailija

nii just hei
onks sellasii hajuäänijnepankkikommunikointiapukoneita, just sellasii millä voi eläimien kanssa kattoo vähä reaktioo ja kommunikoida, tuottaa iloa, kunhan tietää että mitkä koneen mahdollisuudet niitä tuottaa, saada vaik selville lemmikin salaiset mielihalut?
mut mitä siel konees sit o, ainaki oman lajin edustajii-hajuja, sit saalis/ruokahajuja, vaaranjuttu-hajuja, eiku ei siin taidakaa olla taas mitää järkee, vai onko?

Vierailija
Ataraksia
nii just hei
onks sellasii hajuäänijnepankkikommunikointiapukoneita, just sellasii millä voi eläimien kanssa kattoo vähä reaktioo ja kommunikoida, tuottaa iloa, kunhan tietää että mitkä koneen mahdollisuudet niitä tuottaa, saada vaik selville lemmikin salaiset mielihalut?
mut mitä siel konees sit o, ainaki oman lajin edustajii-hajuja, sit saalis/ruokahajuja, vaaranjuttu-hajuja, eiku ei siin taidakaa olla taas mitää järkee, vai onko?

Minä ainakin ymmärsin pointtisi täydellisesti.

Vierailija
Clonsilla

Kerro mullekin!
Eiku joo, jos se ei mee liian eläinkokeeks, ni voisha sellattii kokeilla johki lemmikkii, jos sellanen olis, et läheneekö suhde ja-tai paraneeko eläin villeyteen tai jotain mitä hä. Kuulostaa vaa nii taas joo. Vai meneeks tää niiku: villejä kesytetää tällä laitteella-osastoon?

Vierailija
Ataraksia
Clonsilla

Kerro mullekin!
Eiku joo, jos se ei mee liian eläinkokeeks, ni voisha sellattii kokeilla johki lemmikkii, jos sellanen olis, et läheneekö suhde ja-tai paraneeko eläin villeyteen tai jotain mitä hä. Kuulostaa vaa nii taas joo.

No jos minä sen nyt tässä kaikelle kansalle menen paljastamaan, menetän merkittävän kilpailuedun. Sitä en tässä maailmanpoliittisessa tilanteessa halua. Ymmärrät varmasti.

Vierailija
Clonsilla
Ymmärrät varmasti.

Joo jotai joo, pitää ainaki sanoo joo, kun oot joo noin varma.
No kuitenki hyvät sulle jos tulee hyvät sulle.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Sulla nimimerkki Läskiperse on ikäänkuin pinna kireällä kaiken aikaa. Vihaat kaikkea mahdollista, koska itellä on paha olo. Diapami auttaa. Samoin alkoholi. Niitä on olemassa kaiken maailman höpinäterapioitakin, mutta niistä ei ole mihinkään. Pyydä lääkäriltäsi diapamia ja ota tupla annos määrättyyn verrattuna. Sillä se paha olo väistyy vähäksi aikaa.

Vierailija
mutta muurahaiset ovat paljon parempia tyyppejä. niille riittää nimittäin oma pesä. KOTI! saatana. sen lisäksi vapaus tehdä mitä huvittaa KOTINSA hyväksi.

Joo joo mutta kyllähän ne murkutkin vittuuntuu(<-kai joku automatiikkaa heittää ne asterixit tuohon) kun joku on tarpeeksi lähellä pesää. Se kuningatar puskee sitä feromosfosfoorihappojuttuja kuin kun joku koskettaakin pesää. Siitähän ne arkimurkut pillastuu ja syöksähtää kimppuun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat