UFOja suorassa TV-uutislähetyksessä Phoenixissa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.youtube.com/watch?v=Yl2_Zxbgtxc

Väittävät lentokoneeksi, mutta ei tuo oikein lentokoneelta näytä. Tuo lentokoneen runko ei sovi tuohon oletettuihin siipien kärkien kulmaan ja muutenkin vähän oudolta näyttää.

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija
Telep
http://www.youtube.com/watch?v=Yl2_Zxbgtxc

Väittävät lentokoneeksi, mutta ei tuo oikein lentokoneelta näytä. Tuo lentokoneen runko ei sovi tuohon oletettuihin siipien kärkien kulmaan ja muutenkin vähän oudolta näyttää.

Ei se hirveesti näytä joo kun ei ehdi näkyä, mutta jos miettii niin tuommoisessa hiekkamyrskyssä on varmaa lentokoneiden mitkä lie sumuvalot päällä ja ei paljon muuta kuvassa näy kuin ne valot. Molemmissa tapauksissa huomaa että valoilla kuitenki joku runko on ku häipyy kuvasta. Jälkimmäinen näyttää kohtuu paljonki lentokoneelta joten tuskimpa tässä mitään hämärää on.

Parempi laatunen video löytyy tuolta cnn:ltä.

http://edition.cnn.com/video/#/video/us ... =allsearch

Vierailija

Miksi siipien kärjet eivät täsmää siihen missä niiden pitäisi olla? tuo koko "lentokone" näyttää niin vääristyneeltä

Vierailija

Se ei voi olla ihmisen tekosia, sen on pakko olla Gamma Zigma Zentaurista! Vaikka itse halikopterissa olleetkin kuinka väittäisivät niitä lentokoneiksi ja kuulleensa niiden radiokeskusteluitakin, niin se on vain peittely-yritys! NE on täällä!

Vierailija
Telep
siis mihin perustetaan tuo väite, että tuo on lentokone? ei ainakaan videosta voi sitä päätellä

No, esimerkiksi juurikin siihen, että ko. videon kuvanneet itse sanovat noiden olleen lentokoneita ja kuulleensa niiden radiokeskustelua tuota kuvatessaan. Ks. video 1:42 eteenpäin.

Kirjekuori
Seuraa 
Viestejä2144
Liittynyt27.5.2010

No tässäpä sitä outo filminpätkä Arizonan hiekkamyrskyistä.

n. 20 s. kohdalla alkaa tapahtua valoilmiöiden ilmaantuessa hiekkamyrskyn reunalle.

Erityisen mielenkiintoisia sekunteja ovat sekunnit n. 50-55, jolloin valoilmiön tullessa lähemmäs alkaa ensin erottua jonkinlainen valaisematon ruskea sikarin muoto, ja sekunnilla 54 erottuu selvästi lentoaluksen kolmiomainen muoto ja se jopa väläyttää kolmionkärkivalojaan.

Filmin loppupuolella näkyy lisää samanlaisia valoilmiöitä, tällä kertaa alempana. Ne näyttävät ikäänkuin lentävän hiekkamyrskyn sisässä ja tullen sieltä ulos. Alieneita huviajelulla vai USAn ilmavoimat testaamassa uusia koneitaan voiko niillä lentää hiekassa?

Vierailija
Telep
Ja he tietävät juuri tuon objektin olleen lentokone?

No ei varmaankaan, ufosaittien vidoiden tihrustajat tietävät varmaankin paremmin.

Paikalla ollut ei mistään kuitenkaan mitään tiedä.

Vierailija

Ensimmäisestä koneesta näkyy videolla runko, siivet ja jopa vilkut siipien kärjissä, mutta kyllä se sinulle saa olla UFO, kun et kerran tiedä mikä se on.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Pari pallosalamaa tai vastaava luonnonilmiöitä Joku maavalo, mikä ilmestyy aina maanjäristyksien aikana.

On ufo, mutta ei ole muukalaisten vaan ihan luonnonilmiö,

Itse kerran näin valopallon ja sieltä tuli 2 humanoidia, tämä oli oikea avaruusalus ja sen kuljettajat.

Hörhöt sotkee aina ufon avaruusolioiden tekniikaan, siitä ei ole kysymys. Ennemmin voittaa lotossa ja kun näkee avaruusolioita. Itse en ole koskaan nähnyt avaruusoliota ja enkä usko, että ne tänne kerkeävät. Voi olla hyvinkin mahdollista että avaruudessa on väkeä. Mutta miksi ne tulisi minua katsomaan.

Monet kolmioufotkin on vain lentokone, mikä lentää siinä kulmassa. missä siivet ja peräsin ja siinä merkkivalot. Näyttää kolmiolta.

Vierailija
tiäremiäs
Itse kerran näin valopallon ja sieltä tuli 2 humanoidia, tämä oli oikea avaruusalus ja sen kuljettajat.

Hörhöt sotkee aina ufon avaruusolioiden tekniikaan, siitä ei ole kysymys. Ennemmin voittaa lotossa ja kun näkee avaruusolioita. Itse en ole koskaan nähnyt avaruusoliota ja enkä usko, että ne tänne kerkeävät.

Olivatko nämä humanoidit sitten ihmisiä jos eivät olleet avaruusolioita?

Vierailija

Tuon "lentokoneen" siipien kärjet eivät täsmää siihen miten noiden siipien pitäisi olla.

Tuo rungon, ja siipien kulma on selkeästi väärä. Ei ole lentokone vaan joku muu laite.

Vierailija
Telep
Tuon "lentokoneen" siipien kärjet eivät täsmää siihen miten noiden siipien pitäisi olla.

Tuo rungon, ja siipien kulma on selkeästi väärä. Ei ole lentokone vaan joku muu laite.

Täryjyrä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat