Tammerfest, savunahkat perkele

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Toivottavasti ne ei majotu tänne pysyvästi, ei vlttu hetkenkään rauhaa, romanian mustalainen tulee repii siideritölkkii kädestä parin minuutin välein.
Koskipuistossa tai torilla saa olla koko ajan varautuneena, juomaa ei voi laskea kädestä, muuten joku yrittää tarttua siihen, sit jos huomaa, savunahka kysyy, " is tis empti.
Oikeesti, niitä on ehkä pari sataa, varmaan tammerfestit vaikuttaa asiaan.
Antakaa stadilaiset almuja niille, ettei ne vlttu rynnistä tänne.
Parempi et kukaa ei antais mitää, ne muuttaa muuten suomeen.
Mä en ainakaa haluu asua mestassa, missä pörrää tulevaisuudessa 1000 jotain vailla olevaa ympärillä, haistakaa urpot vlttu, jotka toivotatte ne tervetulleeks elättämällä niitä.
Tammerfestit kestää viel pari päivää, huomenna torilla apulanta ym., ylihuomenna popeda.
Onks muut saanu istua rauhassa?

Sivut

Kommentit (50)

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
fenomenologi
Toivottavasti ne ei majotu tänne pysyvästi, ei vlttu hetkenkään rauhaa, romanian mustalainen tulee repii siideritölkkii kädestä parin minuutin välein.
Koskipuistossa tai torilla saa olla koko ajan varautuneena, juomaa ei voi laskea kädestä, muuten joku yrittää tarttua siihen, sit jos huomaa, savunahka kysyy, " is tis empti.
Oikeesti, niitä on ehkä pari sataa, varmaan tammerfestit vaikuttaa asiaan.
Antakaa stadilaiset almuja niille, ettei ne vlttu rynnistä tänne.
Parempi et kukaa ei antais mitää, ne muuttaa muuten suomeen.
Mä en ainakaa haluu asua mestassa, missä pörrää tulevaisuudessa 1000 jotain vailla olevaa ympärillä, haistakaa urpot vlttu, jotka toivotatte ne tervetulleeks elättämällä niitä.
Tammerfestit kestää viel pari päivää, huomenna torilla apulanta ym., ylihuomenna popeda.
Onks muut saanu istua rauhassa?

Kyllä he varmaan muutakin Suomea saapuvat ilahduttamaan, vaikka Helsingissä kuinka almuja jaettaisiin. Hyvää täytyy jaksaa kärsivällisesti odottaa...

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

itse lahjoitan romaneille ja muille kerjäläisille aina taskunpohjalta kolikot, jos niitä sattuu olemaan. köyhä antaa vähästään, keskituloinen haluaisi itse palauttaa tölkitkin kauppaan..

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
taucalm
itse lahjoitan romaneille ja muille kerjäläisille aina taskunpohjalta kolikot, jos niitä sattuu olemaan. köyhä antaa vähästään, keskituloinen haluaisi itse palauttaa tölkitkin kauppaan..

Niin...kyllä rölli aina röllin tuntee. ÄLÄ RUOKI RÖLLIÄ!
Almujen jakaminen on laissa kielletty!

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
KBolt
näinhän se on, mutta minä en mitään almuja jakelekkaan vaan yritän auttaa ihmistä hädässä, jos se vain on mahdollista. antaisin seteleitä, jos olisin rikkaampi.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
taucalm

Tuet kansainvälistä rikollisuutta.
Toivottavasti ne myös varastavat sinulta.

Vierailija
taucalm
itse lahjoitan romaneille ja muille kerjäläisille aina taskunpohjalta kolikot, jos niitä sattuu olemaan.

Et sitten tajua, että teet heille vain hallaa? Olisi parempi, jos heitä autettaisiin Romaniassa, kannustettaisiin oikeisiin töihin etc.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
taucalm
KBolt
näinhän se on, mutta minä en mitään almuja jakelekkaan vaan yritän auttaa ihmistä hädässä, jos se vain on mahdollista. antaisin seteleitä, jos olisin rikkaampi.

Et sitten ole vielä sattunut kuulemaan, että romanilaiset kerjääjät ovat pääosin järjestäytyneen rikollisuuden uhreja ja almusi menevät suoraan jonkun konnan taskuun, sieltä isomman konnan taskuun jne? Oikeilla köyhillä romanilaisilla ei ole varaa matkustaa kotimaastaan Suomeen asti kerjäämään. Sinisilmäinen saa olla, muttei tyhmä.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
HMV
kuinka hädässä olevan ihmisen auttaminen tukee kansainvälistä rikollisuutta? eivätkä ole varastaneet, ei eläin ruokkivaa kättä pure. kerran oli autokin romanien leirin takana parkissa viikonlopun yli. kun hain auton tarjosivat juuri keitettyä pannukahviakin. mukavaa väkeä ahdingostaan huolimatta.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
Carloz
Et sitten tajua, että teet heille vain hallaa? Olisi parempi, jos heitä autettaisiin Romaniassa, kannustettaisiin oikeisiin töihin etc.

ette sitten tajua, että itsekkyydestämme johtuen he ovat siinä tilanteessa, jossa ovat. tottakai olisi parempi ja tehokkaampaa, että heitä autettaisiin paikanpäällä, mutta ongelma näyttäisi olevan siinä, ettei niitä auttajia ole, kun tänne täytyy tulla.

Vierailija
taucalm
HMV
kuinka hädässä olevan ihmisen auttaminen tukee kansainvälistä rikollisuutta? eivätkä ole varastaneet, ei eläin ruokkivaa kättä pure. kerran oli autokin romanien leirin takana parkissa viikonlopun yli. kun hain auton tarjosivat juuri keitettyä pannukahviakin. mukavaa väkeä ahdingostaan huolimatta.

Hai, sie taidat olla heimoveljii?

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
KBolt
Hai, sie taidat olla heimoveljii?
kehittynyt empatiakyky ja ihmisarvon tunnustaminen myös heikompiosaisten kohdalla auttaa ihmissuhteissa. tulee hyvin toimeen aikalailla kaikkien kanssa pl. ne itsekkäimmät psykopaatit, jotka haluavat ostaa toisen munuaisesikin, koska kuvittelevat rahalla saavansa kaiken.

Vierailija
taucalm
Carloz

ette sitten tajua, että itsekkyydestämme johtuen he ovat siinä tilanteessa, jossa ovat.

Ei kai Suomi ja suomalaiset ole vastuussa Romanian romaneista? Haloo!

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
Carloz
Ei kai Suomi ja suomalaiset ole vastuussa Romanian romaneista? Haloo!
me ihmiset olemme vastuussa meidän ihmisten hyvinvoinnista ja oloista. kun laatikko mangoja tuodaan Suomeen niin aivan oikein se laatikollinen mangoja on kadonnut sen alueen väestön ulottuvilta.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006
taucalm
HMV
kuinka hädässä olevan ihmisen auttaminen tukee kansainvälistä rikollisuutta?

Kansainväliset rikollisorganisaatiot tuottavat näitä "kerjäläisiä" Romaniasta ympäri Eurooppaa ja keräävät kerjäämällä ja rikollisuudella saadut varat taskuihinsa. Kokeilepa joskus pyytää kerjäläinen kanssasi syömään. Yleensä he eivät halua lähteä sillä et anna rahaa vaan ruokaa ja lisäksi he menettävät työaikaa ja joskus paikkansakin. Täysi vatsa ei lohduta jos tuotantotavoite jää saavuttamatta ja sen seurauksena esimerkiksi lapsi hakataan kotona Romaniassa.

MIkäs siinä jos haluaa tukea rikollisuutta. itse en halua enkä myöskään tue.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Vierailija
taucalm
me ihmiset olemme vastuussa meidän ihmisten hyvinvoinnista ja oloista. kun laatikko mangoja tuodaan Suomeen niin aivan oikein se laatikollinen mangoja on kadonnut sen alueen väestön ulottuvilta.

Ja kun laatikollinen Romanian romaneja tuodaan Suomeen, se on kadonnut sen alueen väestön ulottuvilta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat