Rupeen etsimään työtä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nyt rupean etsimään palkkatyötä, valmistun amiksesta joulun alla ja etsin jotain joppia.

Mistä päin kannattaa lähteä kysymymään, Olen huomannut että ei hakemuksilla saa mitään.

CV:ssä kissan kokoinen aukko, koska olen sairastellut 5 vuotta.

Kävin jo viime viikolla haastattelussa, mutta olisi hommat osuneet päiväsaikaan kun olen koulussa niin en saanut mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
Carloz
Kerjäämällä rikastuisit? 15 euroo tunti?
Tämä vain silloin jos on hyvännäköinen blondi. Tietysti tieris voisi palkata kauniita naisia kerjäämään puolestaan ja jakaa voitot jotenkin niin, että itse pääsisi voitolle.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Jos haluat vain ilta/viikonlopputyötä ja loma-ajoiksi, niin soita johonkin alueen elintarviketehtaaseen tai leipomoon, jossa tehdään vuorotöitä. Etkös jotenkin siltä puolelta valmistu. Niillä on lähes jatkuva pula tuuraajista, joten kannattaa olla yhteydessä ja jättää yhteystiedot. Alussa kun voi tehdä vain vähänkin tunteja, onhan se aina jotain.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija

Voipi olla että joutuu hakemaan töitä ulkomailta asti ennen kuin saa polkaistua työuran käyntiin kuten itse jouduin tekemään joitain vuosia sitten. Pari vuotta kokemusta ulkomailla niin on sitten jotain cv:n täytteenä kun suomesta alkaa duunia ettimään.

Uusimmat

Suosituimmat