Miss Baker in memoriam

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Finlandes
.

Sitten ikävämpään asiaan. Lienee asiallista kertoa huonot uutiset niillekkin jotka ovat aikaisemmin olleen tapaamisissa, mutteivät tällä kertaa päässeet mukaan: Miss Baker on poistunut joukostamme lyhyen mutta vaikean sairauden uuvuttamana.

Surullinen uutinen, jälleen yksi palstalainen on poistunut lopullisesti.
Lämpimät ajatukseni kaipaaville ja kiitos Miss Bakerille.

Sivut

Kommentit (34)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Finlandes

Sitten ikävämpään asiaan. Lienee asiallista kertoa huonot uutiset niillekkin jotka ovat aikaisemmin olleen tapaamisissa, mutteivät tällä kertaa päässeet mukaan: Miss Baker on poistunut joukostamme lyhyen mutta vaikean sairauden uuvuttamana.

Olipa todella ikävä uutinen. Lämpimät ja osaaottavat ajatukset hänen läheisilleen ja ystävilleen.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Finlandes
Miss Baker on poistunut joukostamme lyhyen mutta vaikean sairauden uuvuttamana.

Surullinen ja odottamaton uutinen. Osanottoni kaikille hänen läheisilleen.

PS. Ehkä modet voivat siirtää keskusteluystävämme muistamisen omaan aiheeseen.

Vierailija

Käsittääkseni Miss Baker oli suht nuori. Minkä ikäinen hän oli kuollessaan?
Jos saa kysyä.
Ja osan ottoni.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Osan ottoni nimimerkin takana olevan ihmisen tunteneille.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Osanottoni läheisille.... jos on mitään minne voi kuoleman jälkeen mennä, niin varmasti löytää kodin
"Where ever she laid her hat, that's her home"

Vierailija

Näin aluksi, joku voisi kääntää suomen kielelle muutamia Miss Bakerin kommentteja. Minä en ole varmaan tajunnut yhtäkään viestiä, mitä hän on tänne kirjoittanut.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Voi hyvänen. Osanottoni läheisille - hieno nettipersoona oli hän, epäilemättä oikeassa elämässä yhtä lailla.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Kävin lukemassa Miss Bakerin kirjoituksia ja kirjoitus tämän vuoden tammikuulta oli ihan ensimmäinen, johon törmäsin. Se on tällainen:

Kuis tuon YV-hommankaa on - enkö voi lähettää YV:tä sassiin muille kuin mun ystäväiselle? Tai sellaselle jonka ystävälistalla olen? Entäs jos on tyyppi mun ystävälistalla ja minä taas hänen kennelissään?

Systeemi on jalostettu kiiltokuva-muistokirja-järjestelmästä, joka vallitsi kansakouluaikoinani.

Jos näin on, tässä kaikille muistoruno:

Enkeli lentää liihottaa
sinulle onnea toivottaa
jos se puree kovasti
sinusta tulee rovasti.

Eikse noin mennykki.
.

Vierailija

Kolmannen tahon kautta kuulemani mukaan Miss Baker sai sai kuulla sairastuneensa erittäin aggressiiviseen syöpään, jonka jälkeen hän eli vain kaksi viikkoa.

Tapasin kerran, Tampereen miiitissä. Suloinen, rauhallinen ja lempeä olento oli hän.

Vierailija
Sophia
Kolmannen tahon kautta kuulemani mukaan Miss Baker sai sai kuulla sairastuneensa erittäin aggressiiviseen syöpään, jonka jälkeen hän eli vain kaksi viikkoa.

Tapasin kerran, Tampereen miiitissä. Suloinen, rauhallinen ja lempeä olento oli hän.

Samanlainen kuin keskusteluissakin - neljän vuoden ja runsaan tuhannen viestin ystävänä tässä yhteisössämme.

Hämmentävää, että syöpä voi olla noin aggressivinen?

Vierailija

Jotkut syövät ovat. Miss Bakerin sairauden tarkemmasta laadusta en tosin tiedä. Tällä viikolla sisareni anoppi, tosi mukava ihminen, menehtyi samalla tavalla.

Ei pidä jättää kannustavaa sanaa, kehuvaa kommenttia, arvostavaa viestiä toiseen kertaan. Ilmaistaan ne nyt tänään. Hyvää sanaa ei koskaan tarvitse katua jälkeenpäin.

Vierailija
Sophia
Ei pidä jättää kannustavaa sanaa, kehuvaa kommenttia, arvostavaa viestiä toiseen kertaan. Ilmaistaan ne nyt tänään. Hyvää sanaa ei koskaan tarvitse katua jälkeenpäin.

Olet hyvin oikeassa. Ja siksipä sanonkin, että olen alusta saakka pitänyt sinusta täällä kovasti. Jo vanhalta palstalta saakka.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat