Jumala ja saatana ovat toisella värähtelytaajuudella?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, olen miettinyt paljon sitä miksi Jumala ja saatana eivät ole läsnä fyysisessä maailmassamme.

Sitten sain siihen osittaisen vastauksen. Pekka Siitoin on sanonut, että Jumala ja saatana ovat toisella värähtelytaajuudella. Me ihmiset, sen sijaan, olemme eri värähtelytaajuudella kuin ne. Tästä siis johtuu se, miksi emme näe niitä.

Esimerkiksi raamatussakin sanotaan, että saatana on kerubi, eli henkiolento. Ei siis fyysinen.

Mitä tällaisia värähtelytaajuuksia on olemassa? Minkä takia me ihmiset olemme tietyllä värähtelytaajuudella? Voimmeko siirtyä toiselle värähtelytaajuudelle? Jos voimme, niin miten?

Sivut

Kommentit (30)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
kornelius_kukko
Niin, olen miettinyt paljon sitä miksi Jumala ja saatana eivät ole läsnä fyysisessä maailmassamme.

Sitten sain siihen osittaisen vastauksen. Pekka Siitoin on sanonut, että Jumala ja saatana ovat toisella värähtelytaajuudella. Me ihmiset, sen sijaan, olemme eri värähtelytaajuudella kuin ne. Tästä siis johtuu se, miksi emme näe niitä.

Esimerkiksi raamatussakin sanotaan, että saatana on kerubi, eli henkiolento. Ei siis fyysinen.

Mitä tällaisia värähtelytaajuuksia on olemassa? Minkä takia me ihmiset olemme tietyllä värähtelytaajuudella? Voimmeko siirtyä toiselle värähtelytaajuudelle? Jos voimme, niin miten?

Hakeudupa hoitoon virittämään "taajuuksiasi".

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007

Joo, Jumalan kutsutaajuus on muistaakseni 147,525Mhz FM-modulaatiolla, Repeaterin sisäänmeno 147,100Mhz ja ulostulo 147,700Mhz. Rupattelukanavia löytyy 25kHz välein alueella 146 - 148Mhz.

Saatana taas oleilee 1,8Ghz ±2MHz taajuuksilla.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
ovolo
Joo, Jumalan kutsutaajuus on muistaakseni 147,525Mhz FM-modulaatiolla, Repeaterin sisäänmeno 147,100Mhz ja ulostulo 147,700Mhz. Rupattelukanavia löytyy 25kHz välein alueella 146 - 148Mhz.

Saatana taas oleilee 1,8Ghz ±2MHz taajuuksilla.

Näin olen myös antanut itselleni kertoa, joten ovolon ohjeilla se Jumala sieltä kyllä varmuudella löytyy. Olen kokeillut myös pitkiä aaltoja, mummoni vanhalla putkiradiolla, mutta siellä ei ollut havaittavissa värähtelyjä.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Follet
Seuraa 
Viestejä111
Liittynyt1.3.2011

Tätä en olisi uskonut enää näkeväni: löytyy suoraselkäinen kornelius_kukko, joka jatkaa Pekka Siitoinin viitoittamalla tiellä! Onne sinulle. Nämä palstan epäluovat yksilöt ovat jotakin, joka ei sovi sinulle. Siirry siis kirjoittamaan jollekin hengellisemmälle palstalle. Sinä ja Siitoin saatte paremmin ymmärrystä.

,

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Tehkää kirjaimellisesti niin kuin raamattu sanoo niin ainakin virkavalta löytää teidät ilman taajuuksiakin. Näin se maallisessa maailmassa homma pelittää .

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Liittynyt12.6.2007
Follet
Tätä en olisi uskonut enää näkeväni: löytyy suoraselkäinen kornelius_kukko, joka jatkaa Pekka Siitoinin viitoittamalla tiellä! Onne sinulle. Nämä palstan epäluovat yksilöt ovat jotakin, joka ei sovi sinulle. Siirry siis kirjoittamaan jollekin hengellisemmälle palstalle. Sinä ja Siitoin saatte paremmin ymmärrystä.

Moikka Ken. Hyvä kommentti! Siitointa ei tähän välttämättä kannattane sotkea koska sekä kornelius että Siitoin ovat samalla astraalitasolla keskenään eivätkä tajua yhtään mitään mitä täällä kommentoidaan.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Vierailija
kornelius_kukko

Tätä lisää. Palsta kaipaa huumoria. Ei kai kukaan täysijärkinen kuvittele että nim. kornelius_kukko olisi tosissaan. Jos on, niin sitten on äkkiä jonkun toimittava tämän hoitoon saattamiseksi mahdollisimman nopeasti. Itse olen suht. uusi täällä, joten en tiedä onko em. nimimerkki humoristi vai hörhöhihhuli. Tyypilliseen tapaani uskon ihmisistä ensin aina parasta. Tulkoon sitten tappioksi niinkuin on usein tullut. Lisää tota kerubi- ja värähtelytaajuus-scheissea niin saadaan kunnon naurut lauantai-iltaan.

Vierailija
kornelius_kukko

jumala isolla ja saatana pienellä juurikin raamatulla viety satuepiikka on hyvin vaarallista nykyään, joku pian ottaan sen todesta ja goes apeshit. Eiku...

Vierailija
kornelius_kukko

Ota yhteys Juhan af Granniin. Hänellä on parhaat hertsit.

Vierailija

ILMASTON LÄMPENEMISEN SYY:
Maailman väkiluku kasvaa ja kasvaa jolloin harhataajuuksia tarvitaan lisää ja niiden signaaleja pitää vahvistaa ettei mokkulat saa yliotetta. Säteilyn määrän kasvun vuoksi maapallo lämpenee ja sairaudet lisääntyvät. Lisäksi kaikki luonnonkatastrofit johtuvat kyseisestä säteilystä.

Uskon että tuo kuulostaa aika monen hörhön mielestä järkevältä!

Vierailija

Tuuli puhaltaa missä se tahtoo (Joh. 3 ja jotain)

49

P.S. ... "etkä tiedä mistä se tulee ja mihin se menee", joten se siitä, ja asiahan ei minulle todellakaan kuulu vaikka kuiskaisi

(Edit) vaikka korvien väliin.
Ukon- ja varsinkin akanilmat sitten erikseen

Vierailija

Kyse ei välttämättä ole huu-haasta, koska esim. irc-galleriassa on asiaa käsittelevä sivu.
Linkitän sen tähän: http://irc-galleria.net/community/2172766-varahtelytaajuus

Lisäksi eri värähtelytaajuuksien olemassa olo selittäisi myös miksi emme näe Taivasta tai helvettiä arkielämässämme. Kuolleet siirtyvät eri värähtelytaajuudelle. Jos he ovat uskoneet Jeesukseen, niin heidät pelastetaan. Jos he ovat eläneet synnissä, niin he siirtyvät helvettiin.

On kuitenkin vielä selvittämättä, miten tämä siirtymä tapahtuu, ja mikä määrittää siirtymän määränpään. Se kuitenkin on varmaa, että fyysinen ruumis jää tälle värähtelytaajuudelle.

Mutta esim. saatanaa vastaan on hyvin hankala taistella normaalielämässä, ainakin fyysisiä voimakeinoja käyttäen. Koska saatana asuu sellaisella värähtelytaajuudella, johon ihminen ei pääse käsiksi, ei ihminen voi myöskään häntä tappaa. Tämä selittänee myöskin rauhanomaisen kamppailun saatanaa vastaan, johon Raamattukin kehoittaa.

Goswell
Seuraa 
Viestejä10357
Liittynyt8.3.2010
Waterlimon
ILMASTON LÄMPENEMISEN SYY:

Ilmaston lämpenemisen syy.

Tämä nyt on aivan selvä. Ilmalämpöpumput, kesällä kuumaa puskevat ulos, talvella vievät sen vähänkin lämmön, ne on kiellettävä välittömästi.

Minun mielestä noin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat