Mitä kesälesket tekee?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mulle, nyt ehdottoman pitkän ajan (28v) jälkeen koittaa aika, että olen kesäleski!

Mitä mun pitäis tehdä?

Nyt oon hirveen pitkän ajan yksikseni, ja mulla on vain tää pupupossu, joka sinänsä on hyvää seuraa!

Mitä mun nyt pitäis tehdä? Kaks kuukautta!

Rupeenko ryyppään?

Panenko meneen, vai me...

Auttakaa... Pliiis..

Tää ei hiukkaakaan tieteellinen, mutta inhimillinen kuiteski. josko moderaatio antas tään olla edes hetkullisen paikallaan, jos sen verta malttas.

Sivut

Kommentit (41)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Hae kaupasta 72 pulloa keskiolutta. Nyt heität vaatteet pois lukuun ottamatta pikkuhousuja. Vaatteet saa mielellään pudota juuri siihen missä satut seisomaan. Ala juomaan kaljaa hiljokseen, koeta pitää tahti kalja per tunti. Kun pullo tyhjenee jätä se siihen missä se sattui tyhjenemään. Samalla lue kirjoja, katsele elokuvia, päde netissä ja tuijota telkkaa. Muista juoda kaljaa joka välissä. Jos tulee vilu niin laita kaapista uudet vaatteet ja kun tulee kuuma niin heitä ne sijalleen. Syö aina nälän yllättäessä. Käytä kaikki astiat loppuun ja ruokaile kaikkialla muualla kuin pöydän ääressä. Suotavinta olisi että ruokailet aviovuoteessa vähintään kerran ja työnnät likaiset astiat sängyn alle. Kun puhtaat astiat loppuvat niin käytä pahvilautasia, tilaa pizzaa ja hae hampurilaisia krilliltä. Jätä tyhjät pahvit ja paperit siihen missä niistä sattuu täyte loppumaan. Niitä voi myös rutistella ja viskoa, mieluiten sohvan taakse. Jos joudut kuumentamaan ruokaa uunissa tai liedellä, jätä keittoastiat lojumaan uunin läheisyyteen. Lattiallakin on ihan hyvä säilyttää likaisia astioita. Servettinä toimii lähimmät verhot. Jos kalja loppuu niin hae lisää samalla kun haet lähimmältä karvakädeltä kebappia. Tämä on oiva hetki kutsua kylään vanhoja opiskelukavereita ja heidän kanssaan voi vaikka saunoa rauhassa sekä rakennella esteratoja vanhoille pikkuautoille olkkariin. Kun leskeytesi päättyy niin kaksi edeltävää päivää juo lujasti kossua.

Hämmentää.

Vierailija
Panenko meneen, vai me...
Nimenomaan!

Pieni (tai miksei suurempikin..) "seikkailu" pistää veren kiertämään ja laukaisee stressiä kummasti

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

No aina kun mulla on iskenyt hetkellinen leskeys, olen ostanut ne kaljat ja kossun, lisäksi satsin pihvejä jääkaappiin. Sitten vuokraan kaikki ne leffat, jotka on jäänyt katsomatta kun perhe ei tykkää. Istun sohvaan, pistän leffat pyörimään ja avaan oluen. Aina välillä käyn paistamassa pihvin. Katson niin monta leffaa, etten leskeyden päättyessä enää edes muista mitä kaikkea on tullut katsottua, enkä - kiitos oluen - mitä niissä on tapahtunut.

Kerran katsoin jotain länkkäria ja nukahdin kesken kaiken. Nukkuessani leffa oli pyörinyt loppuun ja TV-ohjelma käynnistynyt, ja herätessäni sieltä tuli scifiä. Katsoin sen loppuun ja ihmettelin, että vähän outo juoni. Tämmöinen huvittelu onnistuu silloin kun on leskenä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

martin x
Seuraa 
Viestejä1899
Liittynyt17.10.2010

Kahden kuukauden ränni vois olla aika päräyttävä kokemus. Suunnitelma olisi selvä eikä tarvitsisi keksiä kaikenlaisia muita ideoita ko. ajaksi
Vois löytyä siitä pupupossustakin jossain vaiheessa uusia puolia.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Minusta tuntuu, että Vatkain on ehkä joskus käynyt jossain poikamieskämpässä.

Listasta unohtui vielä, että olohuoneen tai keittiön pöytä on myös oiva paikka rassata rikkinäistä polkupyörää tai moottorin osaa. Liinaa on tarpeetonta siirtää pois paikaltaan. Sehän ei ole pahasti työn tiellä. Vähemmän kolisee krapulaiseen ohimoon mutterit sunmuut osat.

Jääkaappi on olemassa vain siksi, että siellä pysyy kalja kylmänä.

Aamulla on kiva havaita, että on tullut käännettyä stereo senverran lujalle, että on kaijuttimet revenneet.

edit. Jos on omakotitalo ja sievät ilmat, niin eipä tarvitsisi miettiä. Pihakeinuun vaan pitkälleen, kissa mahan päälle kerälle nukkumaan, olut toiseen käteen ja Tex Willeri toiseen ja nukkumatin maa kutsuu. Yöllä käy sisällä nukkumassa ja seuraava päivä edellisen toistona.

Vimppa päivänä leikkaa nurtsin ja tiskaa.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija

...tu te ootte ihan hu..ja.

Vatkuli, mä oon lukenu sen krjan ja kohta mä kirjtan siitä sen arvioinnin... En ehkä tänääm. kunkämppä on vielä järjstyksen vallssa. Ja aveppi, se mun vaino on sielläpäin. älä sitä yhtän vikuttele. mUtsa tuntuu, ett mä meen hyt nykumaan.

kyllmä palaan, josmä herään! Äljää menkl poks.

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007
Marssilainen
Minusta tuntuu, että Vatkain on ehkä joskus käynyt jossain poikamieskämpässä.

Listasta unohtui vielä, että olohuoneen tai keittiön pöytä on myös oiva paikka rassata rikkinäistä polkupyörää tai moottorin osaa.

Kannattaa huomioida, että kerrostalon sisällä ajaminen moottoripyörällä tuo varoituksen riippumatta siitä, onko kämppä oma vai vuokrattu. Koekäyttö paikallaan lienee sallittua, jos tuuletuksesta huolehtii, eikä huudata konetta yöllä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008

No kun kerran kysytään.

Ensiksi, Älä usko noiden irstailijoiden ohjeita. Ei niistä saa kuin huonon omatunnon ja tippurin.

Korkeakulttuuri se on joka jytää. Käymättömiä museoita, konsertteja ja teatteriesityksiä on taatusti tarjolla. Paremmin sivistyneet käyvät Kiasmassakin varmaan joka päivä.

Kirkossakin on hyvä käydä välillä ja osallistua mieltä ylentäviin marsseihin.

Jos rahvaan harrastukset kiinnostavat, niin Korkeasaari on hyvä tarjokas. Siellä saa myös ostaa virvoitusjuomia ja näin kesällä voi killistellä nättejä naaraita. Tosin niitä voi tavata myös muissa korkeakulttuurisissa riennoissa. Henkevän keskustelun merkeissä tietenkin.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kahdessa kuukaudessahan on juuri riittävästi aikaa saada netti-rellu käyttökuntoon. Projekti käyntiin.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Tehöphotääte ihan hoöka.

Vasy jusy äsken korksin kolmanne varrtilitan kosupullon. Eikus oli se saunaluhti.. Ja vttu oon ihanknssäå Tlkaa ens kesänä arSUMAlle, niin ooTTe tekin..

HNuus

edtt

Minoon ihan knäissä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat