Musta kurki - harmaa kurki

Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009

Näen autoillessani usein ruokailevia kurkia tien ohessa. Tänä vuonna lähes kaikki näkemäni kurjet ovat olleet erikoisen tummia, melkein mustia - aiemmin ne ovat olleet harmaita.

Ovatko nuoret kurjet mahdollisesti tummia ja pesintä on tänä vuonna onnistunut poikkeuksellisen hyvin, vai mistä lienee kysymys?

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Kommentit (6)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Sattumoisin tiedän vastauksen:
Olen juuri marjastusreissussa Hiidenvedellä. Päivällä emäntä kertoi, että oli eilen nähnyt metsässä kaksi kurkea syömässä mustikoita! Siitä se väri tulee.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
salai
Sattumoisin tiedän vastauksen:
Olen juuri marjastusreissussa Hiidenvedellä. Päivällä emäntä kertoi, että oli eilen nähnyt metsässä kaksi kurkea syömässä mustikoita! Siitä se väri tulee.

Kiitos, tämä oli juuri se vastaus jota kaipasin. Sinunlaisesi asiantuntijat pelastavat aina päiväni.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
Dersu
Voi paha kurki!
Ne syöivät meitin mustikkaat.
Oh bad cranes, they ate our blueberryhill.

prkl, toinen hyväkäs

Missä kaikki kurkiin (Grus grus) erikoistuneet biologit luuhaavat, koolla on vasta yksi näsäviisas ja yksi kielitieteilijä?

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
ROOSTER
Missä kaikki kurkiin (Grus grus) erikoistuneet biologit luuhaavat, koolla on vasta yksi näsäviisas ja yksi kielitieteilijä?

Minä kirjoitin tänään kuulemani mielenkiintoisen ja jonkin verran yllättävänkin havainnon luonnosta. Kyseessä ei ollut mitään näsäviisastelua.

Eipä ole parempaakaan vastausta kuulunut. Ei edes todistusta, että kurjet (Grus grus) olisivat jotenkin erivärisiä tätä kesänä kuin aiemmin. Mites viime kesä, eikö se ollut melko samanlainen kuin tämä?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
salai
ROOSTER

Minä kirjoitin tänään kuulemani mielenkiintoisen ja jonkin verran yllättävänkin havainnon luonnosta. Kyseessä ei ollut mitään näsäviisastelua.

Eipä ole parempaakaan vastausta kuulunut. Ei edes todistusta, että kurjet (Grus grus) olisivat jotenkin erivärisiä tätä kesänä kuin aiemmin. Mites viime kesä, eikö se ollut melko samanlainen kuin tämä?

Eivät olleet mielestäni tummia viime vuonna, harmaita vaan niinkuin yleensä.

Uusimmat

Suosituimmat