Kuolenko minä?

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kun mulla on munuaiset paskana. Kipu alkoi toissapäivänä ja tuntuu erityisen pahana kun istuu mitsun kuskin- tai vänkärin paikalla. Muussakin istuma-asennossa kipua on, mutta jos käöröttää selkä köyrynä sohvalla niin kipua tuntuu vähemmän. Eritoten vasemmalla puolella on kipua. Taustaa sen verran että en oo selkääni mihinkään kolauttanut ja mulla on ollut viikon verran armoton lenssu ja olen yskinyt paljon. En tiedä vaikuttaako se... Olen myös ryypännyt ihan uitusti tässä männä viikolla. Tosin nyt jo kolmatta tai neljättä päivää selvänä.

Äänestys lisätty.

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Mielestäni tähän ketjuun olisi pitänyt lisätä äänestys. Itse veikkaisin että ei kuole, varsinkin jos hän hankkiutuu ajoissa vastaanotolle kipujen syytä selvittämään (munuaiskivet ehkä?).

Vierailija

Ei ne paskana ole. Ryyppäämisestä tiedät sen verran, että ei siitä aiheesta enempää. Ikääsi en tiedä, mutta liikunta muullakin kuin autolla on tainnut jäädä väliin? 12 tuntia samalla kyljellä viikko tai pari tekee seisaalle noustua kummallisia oireita lihaksistoon, jota on aika syvälläkin siellä ihon alla.

49

P.S. vaikuttaa se tasapainoonkin. Kaasujalasta piti jotain, mutta antaapi olla. Vointeja
Et sinä tuohon kuole.

Vierailija

Jos tarkoitit, että kuoletko nyt tuohon munuaisvaivaan, niin vastaus on ei.

Jos vaiva jatkuu vielä huomenna, niin 100-200 eurolla yksityisellä puolella saadaan nopeasti ja varmasti syy selville. Suosittelelisin sitä.

Julkisella puolella on epävarmempaa ja aikaa voi mennä ties kuinka pitkään.

Vierailija
Vatkain
Kun mulla on munuaiset paskana.

Äänestys lisätty.

Tuskin kuolet. Olet sen sortin ihminen, että elät 80 vuotta ilman munuaisiakin, jos niikseen tulee, mutta haittaisko tuo mitään, jos hävisit näyttämässä niitä munuaisiasi lekurille.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

En voi mennä lääkäriin koska en ole kotona vaan Tampereella. Täällä ei ole lääkäreitä koska tämä on kehitysmaa.

Mimmosia on ne munuaiskivet?

En ole myöskään maannut samalla kyljellä pitkiä aikoja. Eilen olin enimmäkseen selälläni.

Munuaiset vertyvät jos seisoskelee tai ei istu mitsussa.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
En voi mennä lääkäriin koska en ole kotona vaan Tampereella. Täällä ei ole lääkäreitä koska tämä on kehitysmaa.

Mimmosia on ne munuaiskivet?

En ole myöskään maannut samalla kyljellä pitkiä aikoja. Eilen olin enimmäkseen selälläni.

Munuaiset vertyvät jos seisoskelee tai ei istu mitsussa.

Jos alkaa virtsatessa ropista lecamurskaa vessanpönttöön niin silloin voi epäille munuaiskiviä. Enempää en tiedä kuin että ne sattuu aivan helvetisti ja että kun on kivet niin silloin ei jostain syystä saa syödä suklaata.

Vierailija

Ei munuaiset verryttelemällä mitenkään verry. Jos on vaivaa munuaisissa, niin sitten on, teit mitä tahansa. Mutta munuaiskivet eivät tunnu hyviltä tärinässä. Tiedän, koska kerran kauan sitten röykkyytin tietämättäni yhtä munuaiskivipotilasta ajamalla eräällä veneellä vähän pomppuista veden pintaa liian lujaa. Hän oli yrittänyt vaikuttaa vauhtiin, mutta ei oikein saanut sanaa suustaan. Oli ajatellut, että jos ei tämä meno kohta lopu, hyppää laidan yli mereen.

Jos se on mitsuallergiaa? Onko kokemusta muiden autojen kyydistä, johtuuko tärinästä?

Jos taas haima vinkaisee, sen pitäisi tuntua ankarana vyömäisenä ylävatsakipuna. Siinä tapauksessa et enää kyselisi täällä, jos olen oireiden kuvauksen oikein ymmärtänyt.

Tamperekin on muuten yliopistokaupunki, taitaa kaupungissa sentään muutama lääkäri majailla.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Electric shadow
Jos se on mitsuallergiaa? Onko kokemusta muiden autojen kyydistä, johtuuko tärinästä?

Saattas ollakki tärinästä. Toisessa autossa vaivaa kanssa mutta kärsii istua vänkärissä kauemmin. Jännä vaiva kun ei ilmene kuin pitkään paikallaan istuttaessa. Jos ei vaiva parane niin tulee jännä ajomatka Ouluun ens viikolla...

fenomenologi
Välilevytyrä varmaankin tai lihaskramppeja selässä, munuaisista ei ole kyse.

Mimmonen on välilevytyrä?

Hämmentää.

Vierailija

Juomisesta tullutta haimatulehdusta on myös nähty selkä- ja kylkikipuina. Menee kyllä kaverin-kaverille-sattui jutuksi, mutta kuitenkin

Vierailija

Mene poppatohtorille, jos joudut tampereella oleen. Ties vaikka toinen munuainen on sanonut 'poks'. Kipu siellä suunnalla ei ole ikinä hyvä. Munuaistulehdus yleensä tuntuis ensin virtsatulehduksen kautta, mutta ei välttämättä ennakoi ja todella vaarallinen.

Lekurille, heti!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat