Oikotie onneen.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Onko vinkkejä?

Sivut

Kommentit (17)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Miksi pitää hakea oikotietä? Eikö ihan normaali tie riitä? Minusta siinäkin on pohtimista että mikä ylipäätään on tie onneen kullekin.

Hämmentää.

---
Seuraa 
Viestejä3395
Liittynyt6.9.2006
Tuppu L 2.0
Päihteet?

Päihteet ja äkkirikastuminen. Tosin jälkimmäinen ei kaipaa seurakseen ensimmäistä. Päihteet tarvitsevat aina jonkin verran pätäkkää kyllä.

---
Seuraa 
Viestejä3395
Liittynyt6.9.2006
Vatkain
Miksi pitää hakea oikotietä? Eikö ihan normaali tie riitä? Minusta siinäkin on pohtimista että mikä ylipäätään on tie onneen kullekin.

Toisille tie on kivikkoisempi ja toisille se on kaksikaistainen moottoritie. Toisille tie on täynnä risteyksiä eikä etenemissuuntaa ole viitoitettu. Aikaisemmassa elämässä "väärin valittu" tie saattaa vaikuttaa jälkimmäisiin valintoihin etc. Ei se aina helppoa ole, siksi kai moni sitä ikotietä miettiikin. Monille oikotie on päihteet, valitettavasti.

Vierailija

Tähän ikään mennessä olen oivaltanut, ettei oikotietä ole. Ja että onni on aika pitkälti asennekysymys...

...minä olen mielestäni onnellinen. Minulla on mielestäni ollut onnea. Ja tulen tekemään kaikkeni, ollakseni tyytyväinen elämääni eli sitä kautta onnellinen. Koskaan ei ole helppoa ollut, eikä varmasti tule olemaankaan, mutta hällä väliä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Onko vinkkejä?

Jokainen päivä alkaa aamusta. Keitä ilman vinkkejä rakkaallesi aamukahvit niin siitä saa hyvää palautetta koko päiväksi makoillessasi sohvalla.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Pubi
CE-hyväksytty
Onko vinkkejä?

Jokainen päivä alkaa aamusta. Keitä ilman vinkkejä rakkaallesi aamukahvit niin siitä saa hyvää palautetta koko päiväksi makoillessasi sohvalla.

Tää kuullostaa jotenkin tutulta...

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Pubi
CE-hyväksytty
Onko vinkkejä?

Aijjaa?

Vierailija
Rousseau
CE-hyväksytty
Onko vinkkejä?

Menee metsään ja/tai juoksee järveen.

Nää on kaikki aivan loistavia. Johonkin uskoon tuleminen on myös hyvä (vaikka tiedepalstalla vähän kyseenalainen) kyky, joka vaatii ilmeisesti jonkun myötäsyntyisen (ehkä siis jopa geneettisen) ominaisuusklusterin itsensä pettämiseen? Onneksi apua saa koulutuksesta:

Etä211 Kaiken rakastaminen (5 ov)
Miten rakastan kaikkea eniten?

Etä221 Erehtymättömyys (3 ov)
Mitättömienkin erehdysten lopullinen karsiminen elämästä.

Näähän löytyy tuolta 'salaisen tiedekunnan' opetusohjelmasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat