Tarvitsetko apua? Kärsitkö jostain? Tässä on vastaus.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei, eli tän viestin tarkotus ois auttaa SINUA missä ikinä tarvitsetkin apua ja enemmän, mutta pohjustan ensin vähän omalla elämälläni (lyhyesti) ja kuinka se muuttui.

Olin juuri päässyt kuudennelta luokalta kesälomalle kun aloitin alkoholin käytön ja myöhemmin mukaan tulivat huumeet ensin miedot mutta nopeasti siirryin vahvempiin ja vahvempiin. Lisäksi seksuaalisuuteni oli täysin hukassa pidin nimittäin molemmista sukupuolista Tätä jatkui kaikkiaan viimevuodenloppuun (2010) asti.

Kunnes tapahtui jotai mullistavaa joka muutti elämäni, olin kotonani ja itkin vain, ajattelin että olen nähnyt ja kokenut kaiken eikä ole enää mitään jäljellä, olin lähellä tehdä jotain todella typerää..., yhtäkkiä mieleeni tuli että jospa rukoilisin, niinpä pyysin että "jos Jumala olet olemassa niin näytä minulle kuka olet ja mikä on totuus ja onko tässä elämässä enemmänkin"
Siinä hetkessä sisälle sydämmeeni tuli kuin suoraan taivaista sellainen lämpö ja varmuus että Jeesus on ELÄVÄ Jumala ja että hän rakastaa minua ja haluaa auttaa ja pelastaa minut.

Nyt tässä kun kirjoitan minulla on henkilökohtainensuhde Jeesuksen kanssa Pyhän hengen kautta (Huom! Jeesus ei ole uskonto, vaan ainut tie, totuus ja elämä), olen täysin vapautunut huumeista,alkoholista,tupakasta,psykooseista,masennuksesta ja seksuaalisuutenikin on niinkuin Luoja sen tarkoitti ja tästä kaikesta saan kiittää vain ja ainoastaan Jeesusta Kristusta. Hän todella on olemassa! ja hän on kuollut sinunkin puolestasi ja haluaa tulla elämäsi Herraksi. Hän todella voi auttaa sinua missä ikinä tarvitsetkin apua!!! Mutta tärkeintä on tietenkin että sielusi pelastuu.

Tee ratkaisu jo tänään ja ota Jeesus elämääsi, et tule todellakaan katumaan!
tässä on rukous jolla voit tehdä sen toki voit muotoilla sen omanlaiseksesi, sanat eivät ole olennaista vaan avoin ja nöyrä sydän!

PELASTUSRUKOUS. Herra, Jeesus, käännyn sinun puoleesi. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä sinua vastaan ja etten ole elänyt sinun tahtosi mukaan. Tahdon kuitenkin kääntyä synneistäni ja seurata sinua koko sydämestäni. Ja uskon myös, että syntini ovat anteeksiannetut sinun sovitustyösi kautta ja että olen sinun kauttasi saanut iankaikkisen elämän. Kiitän siitä pelastuksesta, jonka olet minulle lahjoittanut. Amen.

Kommentit (15)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Onko ne sitten muuten vaan paskoja ihmisiä joita Jesse ei voi avittaa vaikka ne pyytävät jelppiä?
Väittäisin että tällaisia on paljon mutta suurinta meteliä pitävät itsestään ihmiset jotka ovat saaneet elämänsä jotenkuten parempaan järjestykseen uskomisen avulla...Ja voi sitä muillakin avuilla nousta suosta omassa elämässään kuin vain hihhuloinnin avulla..Siihen tarvitaan tukea ja ihmisiä jotka välittää... Sinulla saattaa olla ollut eräänä kantavana voimana muutoksessasi elämäsi suhteen se että sulla on ollut seurakunta tukemassa sinua...Väittäisin että se on sinua auttanut ei Jumala..

-

Vierailija

Tarvitsisin apua kun olen niin läskibono ettei oikein kuntoilu suju ja polvetkin ovat varmasti tohjona jos aloitan tosi reenaamisen.
Sopisiko siten että saisin jollain Jeesus-rarvaimurila ensiksi parikymmentä kioa läskiä pikavippinä pois navan seudulta. Sitten onnistuisi paremmin kuntoilu yms. urheilu. Maratooniakin olen ajatellut. Vuodenmittaan maksaisin urheilemalla/liikkumalla nuo kilokalorit pois korkojen kanssa ja kaikilla olisi hyvä mieli.

Vierailija
eteenpäin
Jeesus oli homo, tieteellinen fakta.



Totta, siltä ajalta on säästynyt valokuvakin todisteeksi.

http://poetry.rotten.com/jesus-with-boy/

Armahdettu

Nyt tässä kun kirjoitan minulla on henkilökohtainensuhde Jeesuksen kanssa.



Jos meinaat homoksi ryhtyä, kannattaa mielummin katsella eläviä miehiä..

Tämä on tiedeaiheinen foorumi, kaikenlainen uskonnon tai muun hölynpölyn julistaminen on kielletty. Uskonnoista voi silti tietysti keskustella, tämä on väärä paikka julistaa sairaiden ääliöiden keksimää "ilosanomaa"

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kappas! Minäkin kärsin alkoholista, huumeista, masennuksesta, psykooseista ja lisäksi kuivasta ihosta, hyttysen puremista ja minullakin on epävarma seksuaalisuus.

Koitin juuri rukoilla tosissani mutta mitään ei tapahtunut. Eli toistin aloittajan kokeen empiirisesti enkä saanut samaa tulosta kuin aloittaja. Viitsisikö joku toinen foorumilainen vielä toistaa kokeen ennen kuin julistamme jumalan plaseboksi ja huuhaaksi?

Hämmentää.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Halleluja! Pääsin ylitseampuvasta sosiaalisesta estoisuudestani ja heitin laseillakin jo vesilintua.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Vatkain
Kappas! Minäkin kärsin alkoholista, huumeista, masennuksesta, psykooseista ja lisäksi kuivasta ihosta, hyttysen puremista ja minullakin on epävarma seksuaalisuus.

Koitin juuri rukoilla tosissani mutta mitään ei tapahtunut. Eli toistin aloittajan kokeen empiirisesti enkä saanut samaa tulosta kuin aloittaja. Viitsisikö joku toinen foorumilainen vielä toistaa kokeen ennen kuin julistamme jumalan plaseboksi ja huuhaaksi?


Et ollut uskossa tarpeeksi vahva herrassa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
CE-hyväksytty
Vatkain
Kappas! Minäkin kärsin alkoholista, huumeista, masennuksesta, psykooseista ja lisäksi kuivasta ihosta, hyttysen puremista ja minullakin on epävarma seksuaalisuus.

Koitin juuri rukoilla tosissani mutta mitään ei tapahtunut. Eli toistin aloittajan kokeen empiirisesti enkä saanut samaa tulosta kuin aloittaja. Viitsisikö joku toinen foorumilainen vielä toistaa kokeen ennen kuin julistamme jumalan plaseboksi ja huuhaaksi?


Et ollut uskossa tarpeeksi vahva herrassa.

En tietenkään voi olla ennen kuin herra astuu sydämeeni mitä hän ei nyt suostunut tekemään. Voe näätä!

Hämmentää.

Vierailija

Vatkain kirjoitti:

Koitin juuri rukoilla tosissani mutta mitään ei tapahtunut.
Et rukoillut tosissasi. Darwinistis-saatanallinen demoni yrittää estää Jeesusta pääsemästä sydämeesi. Sinun täytyy vain itse uskoa, Jeesus ei voi tehdä sitä puolestasi.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Vatkain

En tietenkään voi olla ennen kuin herra astuu sydämeeni mitä hän ei nyt suostunut tekemään. Voe näätä!



Ei Herra sydämiä astu, vaan neitsyitä. Ja ehkä siinäkin tuli jo kiintiö täyteen.

Vierailija
Armahdettu
itkin vain, yhtäkkiä mieleeni tuli että jospa rukoilisin,
Siinä hetkessä sisälle sydämmeeni tuli kuin suoraan taivaista sellainen lämpö ja varmuus että Jeesus on ELÄVÄ



Aika pahasti pitää varmaan flipata, jos luulee että 2000 vuotta sitten syntyny tyyppi elää edelleen.
Ei kannattaisi käyttää huumeita, voi sairastua hihhulistiseen pakko-oireyhtymään, jonka eräs oire uskovaisuus on.
mm. ekstaasi tuhoaa serotoniiniosastoa, -->Ekstaasi vaikuttaa muistiin vähentämällä aivojen serotoniinireseptoreiden määrää, tuolla lisää aiheesta, post1379248.html#p1379248

Uskovaisuus kuriin lääkkeillä-ketjusta,
...Henkien olemassaoloon ja yliluonnollisiin uskovien serotoniiniaktiivisuus oli puolestaan silmiinpistävän vähäistä, kertoo American Journal of Psychiatry.
post1059775.html#p1059775

Uusimmat

Suosituimmat