Mitkä voimassaolevat muovikortit omistat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vastasin tuohon työturvallisuuskorttikyselyyn listaamalla kaikki omistamani voimassaolevat muovilätkät. Irrotin vastaukseni tähän aloitukseen ja kysynkin mitä lätkiä teillä on ja kenellä on eniten? Mulla siis 23 tähän mennessä löytynyt

-plussakortti
-s-etukortti
-pankkikortti
-ajokortti
-kelakortti
-sähkötyöturvallisuuskortti
-työturvallisuuskortti
-hygieniapassi
-bussikortti
-insinööriliiton joku kortti (taitaa olla vanha opiskeluaikainen. Edit. onkin voimassa vielä)
-kirjastokortti
-toinen kirjastokortti (eri kirjastoon)
-filmtownin kanta-asiakaskortti
-spar kanta-asiakaskortti
-jäätelöauton kortti
-jim & jill vaatekaupan kortti
-suomalaisen kirjakaupan kortti
-st1 käteisbonuskortti
-kortti missä lukee "club nokia" (enää muista mikähän tämäkin on)
-osuuspankin omistajajäsenkortti
-ilmeisesti joku kolmas kirjastokortti
-yliopiston apteekin kortti
-hätäensiapukortti

Edit: lisätään yksi mysteerikortti jota en paljasta. 24 kpl nyt siis

Kommentit (14)

Vierailija

15 lompakossa. Olen myös siivonnut osan pois, sellaisia, joita ei ehkä tule käytettyä viiden vuoden aikana. Pahvisiakin kortteja löytyy.
On niin vaikea sanoa ei, kun kaupan kassa tyrkyttää jotain kanta-asiakkuutta. Mutta joku raja minullakin, apteekin tädille sanoin ei kiitos - minun päähäni ei taivu olla apteekin kanta-asiakkaana. Tulee ihan väärinkäyttäjän olo.

Vierailija

Vähän sama homma apteekin kanssa. Se kortti tuli hommattua kun myyjätäti sellasta tarjosi heti ilmaiseksi ja sillä sai jonkun alennuksen jostain. Sen jälkeen on ollu laatikossa piilossa. Nyt tulee joku mainoslehtikin satunnaisesti. Saisi perua koko kortin ja lehden mutta vähemmällä vaivalla pääsee kun vaan heittää muitten mainosten mukana paperinkeräykseen.

Niin ja itse pidän vain kahdeksaa lopsassa.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008

kelakortti
Visa/pankkikortti
kirjastokortti
työpaikan kellokortti

Ajokortti on se vanha paperiversio joten se ei varmaan kuulu tähän listaan. Sitten on lisäksi plussakortti jonka otin aikoinaan sen takia että saisin erään kodinkoneen halvalla. En löydä sitä kuitenkaan enää mistään ja se saattaakin olla jo roskiksessa, joten en laita sitä viralliselle muovikorttilistalleni.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Lompakosta löydettyä

Muoviset (myös laminoidut pahvit):

Ajokortti
MasterCard luottokortti
S-etukortti
K-plussakortti
Autoliiton jäsenkortti
Eurocard valtion luottokortti
Visa Debit firman maksukortti
Visa Credit/Debit pankki/luottokortti
Juoksija-kortti
MTK:n jäsenkortti
TEK:in jäsenkortti
Kela-kortti
Muovinen ostokärrypoletti
Plektra

Pahviset:

Pizzerian leimakortti
Subwayn tarrankeräyskortti
Tukko käyntikortteja
Rokotustodistus

Paperiset:

Kymmenkunta kuittia
2x 5 euron seteli

Metalliset:
2 eur kolikko
50 snt kolikko
2x 20 snt kolikko
3x 5 snt kolikko
Avain työpaikan pukuhuoneen lokerikkoon

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Suomalaiset:

Ajokortti
PIKI -kirjastokortti
Rovaniemen kaupunginkirjaston kirjastokortti
Suomalaisen Kirjakaupan kanta-asiakaskortti
Instrumentariumin kanta-asiakaskortti
Yliopiston apteekin kanta-asiakaskortti
Plussa-kortti
S-Etukortti
Ykkösbonuskortti
KappAhlin klubikortti
Visa Debit -kortti
Suomi Seuran jäsenkortti
Seppälän kanta-asiakaskortti
Ensiapu 1 -kortti

USAlaiset:
Visa Debit -kortti
Mastercard -luottokortti
Costcon jäsenkortti
Bordersin kanta-asiakaskortti (voimassa siihen asti kun viimeisetkin kaupat ovat sulkeneet ovensa, firma meni konkurssiin)
kotikaupungin kirjastokortti
Sairasvakuutuskortti
Deltan kanta-asiakaskortti
AAA:n jäsenkortti
Clarks-etukortti
Biggby Coffee -etukortti

Paikallinen ajokortti hankinnassa tulevalla viikolla.

Huh, kylläpä noita onkin

Vierailija

Kela-kortti
Pari pankkikorttia
Plussa-kortti
Ykkösbonus
Pari ravintolan kantiskorttia
Veikkauskortti
Verenluovuttajakortti

Nuo siis kaikki muoviset.

Sitten on erinäköisiä pahvisia/paperisiakin tili- ja jäsenkortteja ties minne.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

En ymmärrä miksi ei ole luotu korttijärjestelmää, jossa yhteen korttiin voi sijoittaa kaikki mahdolliset edut, tilit, luvat, seurannat, jäsenyydet yms.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Tuollaista juuri toivoisin itsekin. Tosin sitten olisi vaikeampaa enää muistaa mitkä edut on hankittuna kun ei enää korttiin mahtuisi präntättynä kaikkien liikkeitten nimiä. ..mutta mitäs väliä sillä olisi jos ne kaikki olis yhdessä pankkikortin kanssa. Siinä se maksaessa joko tulisi se bonus tai ei.

Onhan jo jotain. Eli vaikka plussakortin ja electronin saa ainakin yhdistettyä.

Niin ja kukas sitten lähettää uuden kortin kun se hajoaa kun siinä on kaikkien liikkeitten nimet? Pitäisi ensin perustaa joku oma firma hoitamaan uudet kortit joille sitten liikkeet maksais saman verran mitä on suhteessa mennyt omien korttien ylläpitoon.

ID10T
Seuraa 
Viestejä1674
Liittynyt3.10.2007
Saw
En ymmärrä miksi ei ole luotu korttijärjestelmää, jossa yhteen korttiin voi sijoittaa kaikki mahdolliset edut, tilit, luvat, seurannat, jäsenyydet yms.

Ja kivakos tuollainen kortti olisi sitten hukata?

Itse en esimerkiksi viihteelle lähtiessäni ota kuin ne pakolliset kortit mukaan, eli ainakin ajokortti jää ensimmäisenä hyllylle kirjastokortin ja kaikenmaailman plusssakorttien lisäksi.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
ID10T

Itse en esimerkiksi viihteelle lähtiessäni ota kuin ne pakolliset kortit mukaan, eli ainakin ajokortti jää ensimmäisenä hyllylle kirjastokortin ja kaikenmaailman plusssakorttien lisäksi.

Kyllähän yhdistelmäkortissakin koodi pitää olla kuten pankkikortissa. Helpompi yksi kortti olisi sulkea kuin koko korttinipun uusiminen koko lompakon kadotessa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

10 korttia.

Heh, toi ajokortin kuva on niiltä ajoilta kun olin pelastavassa herran sotureiden armeijassa.
Mun huumoria, arvomerkkinä on Iktys*. ELi uskovaisten symboli kirkon historian alkuliemestä.

Ollappa vielä 30 kg nuorempi..

http://www.youtube.com/watch?v=0HNg3kOtPTc Nuoruuden kaipuulle

http://www.youtube.com/watch?v=CDnXvm_4Wf0 Tytöille joita en koskaan päässyt hässimään. Voi niitä kaunottaren silmiä. Olivat 54-kertaa kauniimpia kuin kesäyön järvenpintaan heijastuvan täysikuun kajastus.

*http://fi.wikipedia.org/wiki/Iktys

-

Vierailija
Saw
ID10T

Kyllähän yhdistelmäkortissakin koodi pitää olla kuten pankkikortissa. Helpompi yksi kortti olisi sulkea kuin koko korttinipun uusiminen koko lompakon kadotessa.

No ei mua ainakaan kadottamisen pelko vaivaisi kun on vain yksi kortti jossa pin koodi eli pankkikortti, tai siis elektronihan tuo on. Se on kumminkin aina mukana. Ei kyllä surettais yhtään jos joku mun plussakortin löytääkin ja tekee sillä ostoksia

Oikeastaan erillään pitäisi pitää pankki ym. tunnusluvulliset kortit ja kelakortti. Eikä kaikkia tarvitsisi samaan yhdistää, vaan esim. plussa/boonus ym. alennuskortit samaan ja työturvallisuus-, tulityö-, hygienia jne omaksensa. Vähenisi ainakin määrä selvästi.

---------------------------------

"Avainrengas on kiva pikku esine jonka avulla voit hukata kaikki avaimesi kerralla."

Uusimmat

Suosituimmat