Cannabiksen levittäminen helikopterilla

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Cannabiksen levittäminen helikopterilla. Mitä motiiveja henkilöllä joka noin tekee/tekis on/olis?

Onko kannabis helposti levitettävissä? Voiko tuolla tapaa levittää cannabiksen kasvua vapaassa luonnossa pohjoismaissa ja muissa maissa kans?

Sivut

Kommentit (18)

PSYbuse
Seuraa 
Viestejä1356
Liittynyt10.8.2010

Onhan noita lajikkeita, jotka kasvavat Suomen lyhyessä kesässä. Muutamalla ystävällä on metsäpalstalla oma pikku pelto ja hyvin näyttää kasvavan.

En sitten tiedä, miten siemenet säilyvät talven yli Suomen luonnossa ja miten itävät seuraavana kasvukautena. Ollaan kaverin kanssa pohdittu myös tuota siementen levittämistä luontoon lentäen ja toimisiko se.

Motiiveina voisi olla vaikkapa kannabisvastaisten asenteiden muokkaaminen todellista tarvetta vastaaviksi. Vaikeampaahan sitä vastaan on Virallisen Totuuden™ taistella, jos kukkaa pukkaa joka notkelmassa..

Mielipiteeni voi muuttua, muttei se tosiasia, että olen oikeassa.
http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs

Vierailija
PSYbuse
Onhan noita lajikkeita, jotka kasvavat Suomen lyhyessä kesässä. Muutamalla ystävällä on metsäpalstalla oma pikku pelto ja hyvin näyttää kasvavan.

En sitten tiedä, miten siemenet säilyvät talven yli Suomen luonnossa ja miten itävät seuraavana kasvukautena. Ollaan kaverin kanssa pohdittu myös tuota siementen levittämistä luontoon lentäen ja toimisiko se.

Motiiveina voisi olla vaikkapa kannabisvastaisten asenteiden muokkaaminen todellista tarvetta vastaaviksi. Vaikeampaahan sitä vastaan on Virallisen Totuuden™ taistella, jos kukkaa pukkaa joka notkelmassa..

EV+
Seuraa 
Viestejä770
Liittynyt24.12.2010
PSYbuse
[offtopic] Tuli vaan mieleeni: Minkähän makuista hunajaa tuottaisivat mehiläiset, jotka hakevat metensä ganja-pellosta? Kuinkahan iso peltoala pitäisi olla, että suurin osa medestä olisi peräisin ko pellosta?
[/offtopic]

Ganja ei tykkää hyönteisistä ja levittää siitospölynsä tuulen avulla. Vaikka geenimanipulaation avulla saataisiin voikukka tuottamaan THC:tä mehiläiset eivät osaisi enää kotipesään vaan jäisivät lehdelle soittelemaan ja ihmettelemään kaikkia kauniita asioita.

eteenpäin
Seuraa 
Viestejä1591
Liittynyt25.6.2009

Isot pojat ovat kertoneet, että Suomen oloissa ei luonnossa kasvaviin kasveihin oikein kehity kukintoja, mikä on isompi miinus. Toisaalta oon ennenkin ollu väärässä.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

hyvin ne talvehtii. poliisihan niitti Haaran pellot ja seuraavana keväänä pelto alkoi kukkimaan jälleen itsekseen.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26866
Liittynyt16.3.2005
nuubi
Cannabiksen levittäminen helikopterilla. Mitä motiiveja henkilöllä joka noin tekee/tekis on/olis?

Huomioiden toiminnan heikohkon hyöty/hinta -suhteen, jäljelle jäävät vain mielenvikaiset motiivit.

Vierailija
eteenpäin
Isot pojat ovat kertoneet, että Suomen oloissa ei luonnossa kasvaviin kasveihin oikein kehity kukintoja, mikä on isompi miinus. Toisaalta oon ennenkin ollu väärässä.

Sano niille isoille pojille että istuttavat seuraavaksi "autoflower"-lajikkeita. Ettekä perkele rupee helikopterista kylvään! hinnat tippuu ja mulla menee bisnekset!

PSYbuse
Seuraa 
Viestejä1356
Liittynyt10.8.2010
EV+

Ganja ei tykkää hyönteisistä ja levittää siitospölynsä tuulen avulla. Vaikka geenimanipulaation avulla saataisiin voikukka tuottamaan THC:tä mehiläiset eivät osaisi enää kotipesään vaan jäisivät lehdelle soittelemaan ja ihmettelemään kaikkia kauniita asioita.

Näinhän se saattaa olla

kopernikustako
eteenpäin

Sano niille isoille pojille että istuttavat seuraavaksi "autoflower"-lajikkeita. Ettekä perkele rupee helikopterista kylvään! hinnat tippuu ja mulla menee bisnekset!

Tulipahan maistettua kaverin pellon tuotantoa. Ei mitenkään erityisen vahvaa vaikutuksiltaan, mutta erittäin miellyttävän makuista ja tuoksuista. Autoflower-lajike oli kyseessä ja kukintoahan se oli. Eli kyllä onnistuu Suomen oloissa kukan kasvatus ulkosalla.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
PSYbuse
EV+

Näinhän se saattaa olla

kopernikustako
eteenpäin

Tulipahan maistettua kaverin pellon tuotantoa. Ei mitenkään erityisen vahvaa vaikutuksiltaan, mutta erittäin miellyttävän makuista ja tuoksuista. Autoflower-lajike oli kyseessä ja kukintoahan se oli. Eli kyllä onnistuu Suomen oloissa kukan kasvatus ulkosalla.

Miten sun kaveri pitää rikkakasvit, esim. sinivuokot poissa pellolta? Joskus ganjakasvutot on pahasti kärsineet moisista. Koko sato kerralla...

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

PSYbuse
Seuraa 
Viestejä1356
Liittynyt10.8.2010
Mouho

Miten sun kaveri pitää rikkakasvit, esim. sinivuokot poissa pellolta? Joskus ganjakasvutot on pahasti kärsineet moisista. Koko sato kerralla...

En oo sen enempi perehtynyt. Toisella kaverillani kasvavat kukkapenkissä (heh) keskellä, reunoille on istutettu muutama rivi auringonkukkia näkösuojaksi uteliailta. Hän heitti keväällä 3-4 neliön alalle siemenet multiin ja on kitkenyt isoimpia rikkaruohoja. Tämän toisen kaverin (jonka satoa maistoin) metodeista en tarkemmin tiedä, kuulemma ihan metsäaukealla ovat kasvaneet, vailla kummempaa hoitoa.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Liittynyt29.4.2011
PSYbuse
Mouho

En oo sen enempi perehtynyt. Toisella kaverillani kasvavat kukkapenkissä (heh) keskellä, reunoille on istutettu muutama rivi auringonkukkia näkösuojaksi uteliailta. Hän heitti keväällä 3-4 neliön alalle siemenet multiin ja on kitkenyt isoimpia rikkaruohoja. Tämän toisen kaverin (jonka satoa maistoin) metodeista en tarkemmin tiedä, kuulemma ihan metsäaukealla ovat kasvaneet, vailla kummempaa hoitoa.

Huonekasveina kans mukavia, kastelua kuulemma vaatii. Aurinkoisella ikkunalaudalla väitetään viihtyvän ihan hyvin. Raikastavat ilmaa.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat